מיוחד, מרגש, אורבני: הכירו את 1947

13.06.16

 

חללים אורבניים שווים הם דבר שלא פשוט למצוא, אבל חלל אורבני שיש לו גם היסטוריה עשירה? זה כבר שילוב נדיר, שאנחנו אוהבות מאוד. יש משהו סופר מרגש במחשבה על קירות הספוגים בהתרחשויות מן העבר והרעיון שהיום הבלתי נשכח שלנו יתווסף אל ההיסטוריה של המקום מוסיפה עוד קצת קסם ליום שבלאו הכי רווי התרגשות ואושר.

 

 1947

 

1947

 

חלל כזה בדיוק הוא ה-1947, מבנה ששימש כסליק (מבנה להסתרת נשק) של ארגון ההגנה בשנות הארבעים של המאה שעברה - ובכך הופך לאחד המקומות המיוחדים ביותר שניתן להתחתן בהם כיום. המקום נמצא ממש בלב תל אביב - מה שהופך אותו לנגיש במיוחד - ואין ספק שהוא עבר טרנספורמציה מדהימה מימיו כמקום מחבוא ועד ימינו, בהם הוא מתפקד כקומפלקס אירועים משגע.

 

1947

 

כשאנחנו חושבות על תל אביב של תקופת קום המדינה אנחנו מדמיינות עיר קטנטנה בחולות, רווית התרחשויות ואקשן שמתנהלים מתחת לפני השטח - במחבואים וסליקים שנבנו במבנים כמו זה ש-1947 ממוקם בו. מי היה מאמין שיום יבוא והעיר הקטנה תהפוך לקטנה-גדולה, ושאחד מאותם מבנים יארח חתונות מרגשות של דורות עתידיים? אנחנו די בטוחות שמדובר בהפתעה חיובית מאוד עבור דור המייסדים.

 

1947

 

לפני שנספר לכן על כל הפינוקים שעומדים לרשות הזוגות שבוחרים לקשור את ההיסטוריה הפרטית שלהם עם זו של 1947 (ולמעשה גם עם זו של מדינת ישראל), אנחנו מוכרחות להתעכב על עיצוב הפנים המקסים שילווה את האורחים שלכן מרגע כניסתם למקום: העיצוב מתאפיין בחומרים תעשייתיים כמו ברזל, אבן, בטון ועץ מלא ולצדם עבודות אמנות מודרנית, מה שיוצר אווירה סופר מגניבה ועדכנית.

 

1947

 

המתחם עצמו שוכן בבניין יפהפה ומשומר המורכב ממספר חללים שחוברו להם יחדיו ומאפשרים לאורחים לנוע בקלילות. כך, כל אורח זוכה להתרשם מהקומפלקס כולו. אחת מהפנינים של 1947 היא החצר האורבנית, הכוללת עצים וקיר גרפיטי מדליק שהופכים אותה למיקום אידיאלי לקבלת פנים שווה.

 

1947 gallery 6

 

האורחים נהנים גם מצפייה במטבח השף הפרונטלי, שממוקם בחלל המרכזי. על הקייטרינג מנצח השף מורן לידור, המתמחה בבישול גורמה שמבוסס על חומרי גלם מקומיים וטריים ואין לנו ספק שהמחמאות על האוכל ימשיכו לזרום אליכן עוד הרבה זמן לאחר החתונה.

 

1947

 

אם המחשבה על החניה מטרידה אתכן, אתן יכולות להירגע: במקום ישנה חניה צמודה עבורכן. החלל מסוגל להכיל עד 400 אורחים (ואנחנו בטוחות שאף אחד מהם עדיין לא התארח בחתונה שנערכה בסליק) ואין ספק שמדובר באחד המקומות הנגישים ביותר שנתקלנו בהם לאחרונה.

 

1947

 

1947 gallery 9

 

1947

 

1947

 

1947

 

1947

 

1947 gallery 14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בסיכומו של דבר, אם אתן רוצות חתונה אורבנית יפה, מרגשת ועם הרבה נשמה - 1947 הוא מיקום אידיאלי עבורכן, כי אין כמו השילוב בין היסטוריה עשירה שפוגשת היסטוריה בהתהוות. רק עשו לנו טובה קטנה ואל תשכחו לספר לנו על החתונה המהממת שלכן ממש כאן. אחרי הכל, גם לנו יש היסטוריה מרגשת לתחזק ;)

 

banner

 

שם המקום:
1947

 

מיקום:
רחוב השרון 10 תל אביב

 

איפה חונים?
חנייה ברחוב הרכבת 30 


איפה מתארגנים?
במקום יש חדר חתן כלה אורבני ומגניב בו המשפחות והזוג המתחתן יוכלו להניח את חפציהם.

 

איפה מתחתנים?
מיקום החופה יהיה בהתאם לדרישת הזוג . ניתן למקם את החופה בפאטיו החיצוני בחצר האורבנית של המקום או בתוך שטח האולם.


מה אוכלים?
המטבח הוא מטבח שף פרונטלי בניצוחו של השף מורן לידור. השף מתמחה בבישול מחומרי גלם מקומיים וטריים ובישול פרונטלי מול המוזמנים. בקבלת הפנים, יוכלו האורחים ליהנות משוק פתוח של מגוון רחב של סלטים. ישנו מגוון רחב של תפריטים המותאם לאופי ולצרכי הלקוח. 

 

מה שותים?
הבר הוא בר תוצרת חוץ, משולב בקוקטיילים מדליקים שנרקחו על ידי מומחה קוקטיילים ומשלבים פירות ועשבי תבלין טריים.

 

יאללה בלאגן
רחבת הריקודים ממוקמת בקדמת האולם ומצוידת בתאורה והגברה בסטנדרט הגבוה ביותר.

 

הכי מיוחד
פאטיו עם מוטיבים של גרפיטי, חלל אורבני עם אמנות ישראלית שתלויה על הקירות, אביזרים מעוצבים שנאספו מכל העולם וכמובן: העובדה שניתן לרדת לקומת הסליק לחוייה של רחבת ריקודים חסרת מעצורים ללא הרגשה "אולמית".

 

+++

 

ניפגש בשמחות!

 

מאת:כלות אורבניות
תגיות:
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)