בחירת המערכת: 18 התמונות שעשו לנו את 2019

02.12.19

כל חתונה שעולה אצלנו בבלוג היא מיוחדת במינה, אבל מבין מאות התמונות שעולות מדי שנה בכלות אורבניות, יש כאלו שנשארות איתנו. הן לוכדות את העין, תופסות את הלב, ונשמרות אצלנו באיזו מגירה שנפתחת די בקלות כשמגיע הזמן לערוך סיכומי שנה.

לא הייתה זו משימה קלה אבל התכנסנו ובחרנו נבחרת מכובדת של תמונות שהן מיקס של קומפוזיציות מהממות, רגעים מתוקים, מקוריות מדליקה וקסם בלתי מוסבר שפשוט שבה את ליבנו.

קבלו אותן!


החתונה של שיר ופז הייתה התגלמות הקול, עם שילוב מושלם בין אורבניות לוייב ריזורטי. אנחנו אוהבות במיוחד את הצילום הזה בשל הצבעוניות. ההעמדה, והשובבות שלו.


gallery 1(צילום: LUZ)

אנחנו חייבות להודות שלבחור תמונה אחת של עדי ותום היה מאד קשה, הזוג נוטף הסטייל נראה כמו אדיטוריאל אופנה מהלך. אבל המבט העמוק והאוהב הזה שהם מחליפים כאן, לגמרי קנה אותנו.

gallery 1

(צילום: ג'ן סלדקוב)

 

 החתונה של ספי ופבלו הייתה כל מה שאנחנו אוהבות באירועים אורבניים - מתוחכמת, שיקית ומהודקת. אבל דווקא הצילום הזה, על קו החוף של תל אביב, שבה אותנו בשל החופש הפרוע והטבעי שהצליח ללכוד בתוך המטרופולין. 


gallery 1(צילום: ליאור רוטשטיין)

החתונה התל אביבית של מרי וליאור הייתה מגניבה ממש כמותם, וצילומי הזוגיות שלהם היו אדג'יים, מקוריים ונונשלנטיים להפליא. התמונה הזו היא הדוגמא הטובה ביותר לוייב הנהדר שהזוג מתאפיין בו. 

gallery 1

(צילום: Simsisters + Sagi Hurvitz/ שמלה: שחר אבנט / לוקיישן: מלון נורדוי)

 

החתונה של נעה ומני הייתה אירוע חוף מושלם, אווירירי ונינוח, אבל הפריים האהוב עלינו היה של נעה המהממת רגע אחרי שהגלאם סקווד סיים את עבודתו והנציח את הכלה היפהפייה. 

 

gallery 24

(צילום: צחי שמש) 

    

 מינימליזם ושיק מאופק אפיינו יותר מכל את חתונתם של טל ויוסי, ואהבנו כל כך את הדרך בה ללא כל מאמץ, קו החוף התל אביבי, הכין עבורם תפאורה מושלמת לתמונה בלתי נשכחת. 

gallery 1

(צילום: כפיר שלום) 


כל פרט בחתונה של טל ואיתי (כולל הם עצמם) נראה גזור מאיזו הפקה הוליוודית, ואנחנו אהבנו במיוחד את הפריים הסינמטי המדליק הזה. 

gallery 1

(צילום: חיים אפריאט)

  

החתונה הקוסמופוליטית והשיקית של גבריאלה ומיכאל הייתה קסומה, אך צילומי הזוגיות מלאי האהבה שלהם, הם אלו שלחלוטין שבו את ליבנו. 

gallery 1

(צילום: מאמא צלמים)
  

יש חתונות בים, ויש את החתונה של מור ויהונתן שלקחה את זה הכי רחוק שאפשר וסחפה את האורחים לוייב טבעי מלא חופש וכיף. התמונה הזו לחלוטין מגלמת בתוכה את האווירה הזו. 

gallery 22

(צילום: עדי פהר - מוסיקה פלוס)

 

 ג'נביב וג'ונתן הקנדיים נפשו בתל אביב והתאהבו בה לחלוטין. הם החליטו לערוך בה חתונת דסטיניישן צבעונית וקסומה שהחלה עם צילום מושלם על מרפסת מלון נורדוי.  


gallery 1

(לוקיישן: מלון נורדוי, צילום: Fabiana Kocubey)

  

 החתונה של ולריה ואור הייתה מדויקת, מוקפדת ואלגנטית. בתמונה הקסומה הזו, ולריה נותנת לנו רויאל וייבז רציניים - אנד ווי לאב איט!

 

gallery 21(צילום: איה ואבי צלמים)
  

חתונת החורף של תמר ואמיר תוכננה תוך חודשים ספורים והייתה קסומה במיוחד. ממש כמו צילומי הזוגיות המהממים שלהם על חוף הים ביום סגרירי ורומנטי. 

gallery 1

(צילום: Flea Studio)

  

נועה ואור הרימו אירוע שכולו שיק קיצי מושלם, אבל עוד לפני שהגיעו בכלל ללוקיישן, הם נראו מושלמים ומתוקתקים בצילומי הזוגיות הסופר מהממים שלהם. 

gallery 23 (צילום: מורן מעיין)

טוב, מה אפשר לומר על פריים החתונה האולטימטיבי של שחר והוד. קלאסיות נצחית עם חופה טו-דיי-פור, ואנחנו פה בשביל זה.

gallery 1

(צילום: עידן חסון, עיצוב: יערולי)

   

החתונה של אנסטסיה ויבגני הייתה חגיגה איטלקית של ממש, אז אין זה פלא שהכלה נראתה לגמרי כמו כוכבת קולנוע שנלקחה הישר מסרט של פליני. 

gallery 25

(צילום: ג'וזף סי)

 

 טוב, אז סמדר ויובל הם דפנטלי התגלמות המתיקות בתמונה הזו - מי אמרה sweep me off my feet ולא קיבלה? אהה... ותודה לקיר האדום המושלם הזה על שדרוג רציני לעין וללב. 

gallery 1

(צילום: רן ברגמן)

 

ודים וירדן היו אחד הזוגות היותר מרתקים שהתארחו אצלנו השנה - מקוריים, מצחיקים, ומלאי אישיות - ממש כמו התמונה הזו. 

gallery 1

(צילום: מיטל חדד 35mm)

חתונת האורווה של לאה וגיל הייתה כולה שיר הלל לטבע ולמרחבים והתמונה היפהפייה הזו שלהם בשדה חמניות אינסופי לכדה בשלמות אותו וייב מהמם. 

gallery 1

(צילום: Pacana)

 

 

 

 

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)