חתונה באורווה: חגיגת הטבע הקסומה של לאה וגיל

06.10.19

חתונות שטח הן תמיד הפקות רציניות שמצריכות היערכות לוגיסטית ניכרת, אבל כשלאה וגיל החליטו להינשא באורווה של המושב שלהם, הם עשו את זה בקוליות מעוררת השראה וקנאה.

gallery 1

gallery 1

gallery 1

מתוך הפינצטה שלנו


gallery 1
סיפור היכרותם הוא אחד החמודים והמשעשעים שיצא לנו לשמוע. הם נפגשו בטעות (!) דרך הוואטסאפ כשגיל חשב ששלח לחבר מהצבא, מאיר, תמונות פרגולה של בית ובטעות שלח ל"מאיר" הלא נכון - שהמספר של לאה היה פעם שלו. מאחר ללאה לא הייתה תמונת פרופיל גיל היה בטוח שהוא מתכתב עם מאיר. לא משנה איזה מאיר.

gallery 5

gallery 5

gallery 5

gallery 5
לאחר כמה הודעות שכנוע מצדה שהיא אכן לא מאיר, השניים המשיכו להתכתב  במשך שבועיים עד שנפגשו לראשונה לדייט מלא חששות שהוביל לאהבת אמת. 

gallery 9

gallery 9

gallery 9

gallery 9


הצעת הנישואין של גיל הייתה מאד תכלסית כשהודיע ללאה בזמן שיחה שגרתית ש"בקיץ הבא מתחתנים". היא מצדה המשיכה בקו שסימן, והודיעה לו שתעשה שיעורי בית ותבחר טבעת. כמה חודשים אחר כך, היא נתנה לו את כרטיס הביקור של המעצבת שבחרה לעיצוב טבעות האירוסין והנישואין שלה. אבל רגע, אם אתן חושבות שזה לא נשמע הכי רומנטי, חכו לרגע שליפת הטבעת.

gallery 13

gallery 13

gallery 13

gallery 13
ביום הולדתה ה-30 של לאה השניים נסעו לטוסקנה, ובוקר אחד היא הבחינה בציפור העקעק בחצר. לאה סיפרה לגיל שזוהי ציפור אשר נוהגת לאסוף דברים נוצצים לקן שלה. גיל הפתיע אותה ואמר שהוא ראה את הציפור  מפילה משהו מהמקור לצמחיה של החצר. הם החלו לחפש את אותו חפץ נוצץ וגיל מצא אותו - והציע ללאה באופן קצת יותר רשמי להיות שלו לנצח.

gallery 17

gallery 17

gallery 17

gallery 17
הם החליטו על חתונת שטח באורווה  מפני שרצו אירוע שמייצג אותם בצורה הנאמנה ביותר. היא אדריכלית מהעיר, הוא מושבניק מבטו ומלידה. הם מגדלים סוסים, עיזים, תרנגולות, חתולים, כלבים ודבורים - ומאוד מחוברים לטבע. מבחינתם, לא הייתה שום אופציה אחרת מלבד חתונה שתשקף את כל זה ותיערך במקום שהכי מאפיין אותם - הבית.  

gallery 21

gallery 21

gallery 21

gallery 21


היום הגדול עבר עליהם בצ'יל כשגיל ומשפחתו מתקתקים סידורים אחרונים ולאה מתארגנת ברוגע. הם הצטלמו בלוקיישנים מהממים באזור מגוריהם ופסעו יחד לטקס א-פורמלי שהוא לגמרי הם. החתונה הכפרית לגמרי נראתה כמו הפקה ממגזין חתונות ואם לשניים יש המלצה אחת לזוגות טרום-חתונה היא לקחת הכל בפרופורציה ולהנות מכל רגע. 

gallery 25

gallery 25

gallery 25

gallery 25
קרדיטים:

צילום סטילס: Pacana - לירון בוזגלו
שמלה: אלון ליבנה
מקום האירוע: שטח פרטי (אורווה) במושב תרום
קייטרינג: הסועד הנודד
מוסיקה: אלמוג בר

+ קרדיטים נוספים


הפקה ועיצוב: החתן והכלה
בר: החתן והכלה + חברת הקייטרינג
איפור: Makeup by Shosh
עיצוב שיער Raz Hair Design
טבעות: YAMA
נעלי כלה: ריפבליק
חליפת חתן: Zara
נעלי חתן: Ecco - Original's
הזמנות / מיתוג: לאה
אקססוריז: Tocados Le Touquet - פריט לשיער בעבודת יד מפימו
DIY: הזמנות לחתונה, קישוטים, הקמת המקום (יישור קרקע, תאורה, שתילת דשא, פיזור קש, פיזור בלות חציר ועוד), מספרי שולחנות, שלט Welcome, חוברות צביעה, שולחן כניסה, אגרטלים, קטיף של שיבולים וחמניות, שלטי הכוונה.
מתנות לאורחים: צנצנות דבש - תוצרת בית.
שירותים ניידים: דבש אירועים
עורך טקס: גיל חובב ואלעד אמיר (חבר של הכלה)

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)