לה דולצ'ה ויטה: החגיגה האיטלקית של אנסטסיה ויבגני

08.08.19

אנחנו תמיד מספרות לכן כמה אנחנו אוהבות חתונות עם קונספט ייחודי ומקורי, בעיקר כשהביצוע מוצלח ומעורר השראה. החתונה של אנסטסיה ויבגני לחלוטין נכנסת לקטגוריה הזו הודות ללוקיישן יפהפה על החוף, ויז'ן מדויק ועיצוב קסום. יותר מכל, היא עושה לנו חשק להזמין כרטיס טיסה לאיטליה.

gallery 1

gallery 1

gallery 1
השניים נפגשנו בפאב שבאופן מקרי לא רחוק מהלוקיישן בו נישאו. הם נעלו מבטים משני עברי המועדון (הכי רגע מהסרטים), הלב דפק, הסומק הציף - והשאר הוא היסטוריה וסיפורים לנכדים.

gallery 4

מתוך הפינצטה שלנו


gallery 4

gallery 4
הצעת הנישואין הגיעה אחרי שלוש שנות זוגיות כשבטיול כריסמס למוסקבה, יבגני הביא את אנסטסיה לאגם קפוא בארמון מחוץ לעיר (כמה רומנטי!), ובעודו מחליק על הקרח, כרע ברך. נכון זה נשמע לכן כמו הפקה סופר מתוכננת, אבל מסתבר שיבגני רכש את הטבעת בדיוטי פרי כמה דקות לפני שעלו לטיסה (אותה כמעט פספס)! אז כן, אפשר לומר שמדובר פה בשילוב של רומנטיקה קסומה עם ספונטניות מגניבה.

gallery 7

gallery 7
אחרי שטיילו בדרום איטליה שנה לפני כן, היה ברור לשניים שקונספט החתונה שלהם סגור, נעול וחתום. אזורים כמו נאפולי, חוף אמאלפי וקאפרי, השאירו עליהם רושם עצום ושבו אותם בקסמן וסגנונם הצבעוני והייחודי. הלימונים האופייניים לאזור הפכו להיות אחד המוטיבים הבולטים במיתוג ועיצוב החתונה.
 

הם נשבו בקסם של אהובת הספן הממוקם ממש על קו החוף ומתהדר בוייבים של קיץ נצחי, חופש ואלגנטיות קלילה. המטרה הייתה לדמות ככל האפשר את החוויה לזו שחזרו עמה מאיטליה, ובחירת הלוקיישן היתה כמובן קריטית. ברגע שמצאו מקום שהעניק להם את אותה אווירה ים תיכונית, עתירת שיק אך לחלוטין לא מתאמצת, הם ידעו ששם ינשאו. 

 

gallery1

 

gallery 10


gallery
gallery


אנסטסיה היא גרפיקאית חובבת ודאגה בעצמה לעצב את ההזמנות, פתקיות ההושבה, התפריטים וגם עץ לימונים עליו ניתן היה לתלות ברכות לזוג הצעיר. תודו שזה DIY שלא רואים כל יום מצד הכלה - אנחנו לגמרי מורידות את הכובע.

כל מי שנכנס למקום יכול להיה לחוש שהוא שוגר הישר לדרום איטליה. הקשתות הרחבות, המטבח הפתוח, החלונות הגדולים מהם ניבט החוף המהמם - לא סתם אומרים "לוקיישן, לוקיישן לוקיישן" נכון? 

 

gallery 10

 

gallery 13

 

gallery3
gallery 13

gallery 13
השולחנות התהדרו בפלייסמטים בדוגמת אריחים של פוזיטנו, ארגזים של לימונים ופרחים חיים בסגנון איטלקי מרושל. בלטו במיוחד פרחי בוגנוויליה האופייניים לאזור דרום איטליה. ואם כל זה לא מספיק כדי להכניס לאווירה, גם זמר אופרה ששר באיטלקית היה שם - לזה אנחנו קוראות חתונת קונספט!

gallery 16

gallery 16

gallery 16
הטיפ של אנסטסיה ויבגני לזוגות שמתכננים את היום הגדול? אל תחשבו שכל מה שיקר הוא גם הכי טוב. מחקר רשת מעמיק, נוכחות בקבוצות פייסבוק ועריכת השוואות ופידבקים ממקורות שונים יאפשרו לכם להשיג ספקים מעולים בתקציב הגיוני ולערוך את חתונת החלומות שלכם.

gallery 19

gallery 19

gallery 19


קרדיטים: 

צילום סטילס: ג'וזף סי
מקום האירוע: אהובת הספן 
עיצוב האירוע: הדס הכט עיצוב אירועים 
מוסיקה: אבי - פאנל דיג'ייזס 
צילום וידאו:  דור ששון - האפידייז

+ קרדיטים נוספים

שמלה: Zeta Bridal 
איפור: שיקו ואן 
עיצוב שיער: אריאל אטדגי 
טבעות: דניאל מתת 
נעלי כלה: Nine West 
תכשיטים: ASOS 
הזמנות / מיתוג: עיצוב של הכלה 
חליפת חתן: Salina 
DIY: הזמנות, פתקיות הושבה, תפריטים לשולחנות, עץ ברכות עם לימונים 
מגנטים: סי צילום 
חוויות: זמר איטלקי - רפאל  
עורך הטקס: רב אלירן זגורי 




מאת:libby@urbanbrides.co.il
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)