7 הבדלים בין התארגנות במלון לבין לוקיישן להתארגנות

7 הבדלים בין התארגנות במלון לבין לוקיישן להתארגנות

25.08.24

אם הגעתן לשלב שבו אתן מחפשות לוקיישן להתארגנות לחתונה שלכן (יאי!), יתכן שכבר הבחנתן בכך שבין האפשרויות העומדות לפניכן אפשר למצוא לוקיישנים שהם יותר ייעודיים להתארגנות ולצידם - מלונות שמאפשרים התארגנות כלות ולינה לפני או אחרי האירוע, או גם וגם.  

 

לאחרונה, עלה דיון בקבוצה הסודית שלנו שעסק בהבדלים בין לוקיישנים להתארגנות לבין מלונות שמאפשרים התארגנות כלות. אז כדי לרדת לעומק העניין, ובעזרת חברת קהילה מהממת שלנו שמגיעה עם המון ניסיון במלונאות, הצלחנו למפות עבורכן את ההבדלים העיקריים. מכאן - אנחנו בטוחות שתדעו לבחור מה שהכי הכי מתאים לכן. 

 

אפריאט

(צילום: חיים אפריאט)

 

שעות צ'ק אין וצ'ק אאוט - אולי כבר הבחנתן שאין המון מלונות שמאפשרים התארגנות כלות, ואחת הסיבות העיקריות היא שעות צ'ק אין וצ'ק אאוט הקבועות בתחום. ברוב המלונות שעת הצ'ק אין מוגדרת ב-15:00, אחרי הניקיון של החדר. כשמדובר בכלות, המלונות שמאפשרים התארגנות לרוב גם יאפשרו צ'ק אין מוקדם ב-10:00, אך המשמעות מבחינת המלון היא שלא ניתן לשכן אורחים אחרים באותו החדר בלילה שלפני. עוד אפשרות שמוצעת לעיתים עבור כלות במלונות היא לינה במקום בלילה שלפני החתונה. 

 

צ'ק אאוט רגיל במלונות הוא ב-11:00. כשמדובר בכלה - ברור שהיא צריכה את החדר עד סביב השעה 14:00 בה מתקיים המפגש עם החתן. כך, יש לילה נוסף שבו המלון לא יכול להציע את החדר לאורחים אחרים. לכן, יש מלונות שיחייבו את הכלות במינימום של 2 לילות. 

 

בלוקיישנים להתארגנות, לרוב תוכלו לעשות צ'ק אין בבוקר החתונה ולעזוב לגן האירועים אחר הצהריים, ללא עלויות נוספות. ישנם לוקיישנים להתארגנות שבהם לא תוכלו ללון כלל, ויש כאלה שכן מאפשרים לינה. 

 

גודל החדר - רבים מהלוקיישנים להתארגנות הם וילות מרווחות או דירות שכוללות כמה חדרים. במלונות, בעיקר כאלה שממוקמים בעיר, לרוב החלל יהיה קטן יותר. הגודל הופך משמעותי כשיש לכן הרבה מלוות, בנוסף לצוות של איפור-שיער וצלמים. בסקשן של לוקיישנים להתארגנות אצלנו באתר תוכלו לראות בדיוק כמה מלוות ואנשי צוות ניתן להביא לכל מקום, ולבחור את האחד בהתאם. תוכלו גם להיעזר בכתבה הבאה על הלו"ז לבוקר ההתארגנות.

 

יור סטורי

(צילום: YOUR STORY // לוקיישן: אגם ברייד)

 

שירות - במלונות תהיה לכן בדרך כלל את האפשרות להזמין את ארוחת הבוקר לחדר ולהתפנק בספא (אם יש) או בבריכה. כשמדובר בלוקיישנים להתארגנות, תוכלו למצוא מגוון אפשרויות, מכאלה שמציעים ארוחת בוקר מלאה ושכשוך בבריכה ועד כאלה שמציעים פשוט חלל פוטוגני וכיפי. עוד אלמנט ששונה בדרך כלל הוא שברבים מהלוקיישנים להתארגנות אתן תהיו הלקוחות היחידות, מה שיאפשר הרבה יחס אישי ואווירה ביתית יותר.    

 

מיקום - רבים מהמלונות ממוקמים בפריים לוקיישן. מול הים, בלב העיר או בספוטים מבוקשים אחרים. הפלאס סייד הוא שתוכלו להתארגן בקומה גבוהה, כשכל הים או הנוף העירוני נפרש בפניכן. המיקום של לוקיישנים להתארגנות הוא מגוון יותר. אנחנו ממליצות בכל מקרה לבחור לוקיישן קרוב ככל האפשר למקום בו אתן מתחתנות, כי לפקקים ולחץ אין מקום ביום שאמור להיות הכי רגוע וכיפי. 

 

יור סטורי 3

(צילום: YOUR STORY)

 

 

ותק - לרבים מהמלונות שמאפשרים התארגנות יש ותק ומוניטין של שנים, לעומת לוקיישנים להתארגנות שרובם נפתחו בשנים האחרונות. לכל צד יש יתרונות וחסרונות, וכאן אנחנו ממליצות מאוד לשוחח עם כלות אחרות בקהילה לגבי הלוקיישן או המלון הספציפי ששמתן עליו עין. 

 

פסיליטיז - לבוקר שלכן תצטרכו כמה פריטים הכרחיים להתארגנות כמו מראת גוף, כיסא בר, שולחן גבוה, מפצל או כבל מאריך. כשמדובר במלון, הדבר דורש מהם היערכות מיוחדת. בלוקיישנים ייעודיים הכל כבר קיים ומוכן עבורכן. 

 

יוניק 3

(צילום: יוניק פוטוגרפי // לוקיישן: מלון נורדוי)

 

מחיר - ברוב המקרים עלות התארגנות במלון תהיה גבוהה יותר, בשל הצורך להתארגן במיוחד עם ארוחת בוקר, התאמת החדר, ניקיון ושעות הצ'ק אין וצ'ק אאוט של התארגנות השונות מהסטנדרט הקבוע של מלונות. בלוקיישנים להתארגנות אתן יכולות לקבל את המקום אך ורק לבוקר החתונה ללא לילה לפני או אחרי, אפשרות שלרוב אינה קיימת במלון, כך שתוכלו למצוא מחירים נמוכים יותר. 

 

מה תבחרו? מלון או לוקיישן להתארגנות? מוזמנות להמשיך את השיחה איתנו בקבוצה הסודית!

מאת:כלות אורבניות