לגזור ולשמור: רשימת השאלות שאתן חייבות לשאול את גן האירועים

מזל טוב! העליתן את תמונת ה-I do לפייס ולאינסטוש, עדכנתן את המשפחה והחברים וכולם הרימו לכן. עכשיו, כשרף ההתרגשות מעט יורד, הגיע הזמן לעבור לסיבה שלשמה נתכנסתן - ארגון החתונה.

 

3

 

4

 

השלב הראשון יהיה מציאת מקום האירוע המושלם בשבילכן. מדובר בהחלטה הגדולה ביותר בהכנות לקראת החתונה, הרי שהיא זו שתכריע היכן ומתי היא תתקיים.

 

אחרי שחשבתן על הסגנון של המקום, אם תרצו גן פתוח או אולם, התקופה בשנה בה אתן מעוניינות והסגנון האווירתי, אנחנו ממליצות להזמין את משקפי ה-VR שלנו באמצעותם תוכלו לשוטט וירטואלית בעשרות גני אירועים ולהבין אם באמת התחברתן לוייב, לפני שאתן מגיעות לפגישה. בשלב האחרון - תתחילו לקבוע פגישות עם מקומות האירועים. יאי!

 

7

 

במעמד הפגישה, מעבר להתרשמות מהמקום עצמו, ישנן המון שאלות שאתן צריכות לשאול, כדי להבין מה בדיוק מציעים לכן. בעזרת בנות הקבוצה הסודית וצוות כלות אורבניות ריכזנו אותן לכדי רשימה (כזו שגם שתוכלו להדפיס) עם כל השאלות שיסייעו לכן לקבל החלטה לגבי המקום בו תינשאו. קחו אותה איתכן לפגישה, מבטיחות שתודו לנו אחר כך.

 

הקליקו על התמונה כדי לפתוח את הקובץ להדפסה >>

 9

 

10

 
11

  

מעבר לכל מה שכתוב כאן, אנחנו מציעות לכן בסיום השיחה לשאול את אנשי המכירות מטעם הלוקיישן אם יש משהו ששכחתן לשאול, ולתת להם הזדמנות לתת את האינפוט שלהם. בנוסף, כדאי לוודא שכל מה שנאמר בשיחה הראשונית כתוב, כך שבפגישה הבאה ניתן להעתיק לחוזה.

 

עוד דבר אחרון - בשנים האחרונות נאלצו הרבה זוגות לדחות או לבטל חתונות עקב הקורונה והמלחמה. לכן חשוב מאוד לוודא שבחוזה הסופי כל התרחישים כתובים וברור לשני הצדדים למה הם מתחייבים, כך שלא יהיו אי הבנות בהמשך. 

 

12

 

13

 

נסיים בטיפ שהרבה מאוד כלות מציינות אחרי החתונה שלהן: בתוך כל תקופת ההכנות והפגישות, אל תשכחו ליהנות מהדרך! 

 

קרדיטים:

צילום: תום סיימון

מאת:כלות אורבניות
תגיות: