דסטיניישן לחלום עליו: 20 תמונות מדהימות של יעדי חתונה מושלמים

02.07.19

תכנון חתונה הוא עניין מרגש ומצריך המון יצירתיות וגמישות מהזוג המיועד. אבל יש מי שלא רוצים ללכת על בטוח ומחליטים על מה שכבר זכה לכינוי Destination Wedding - החתונה פשוט מועתקת במלואה ליעד נבחר ברחבי הגלובוס והאורחים מגיעים לחגיגה שלרוב נמשכת מספר ימים.  

כן, זו בהחלט לא אופציה שפתוחה בפני כל אחד שכן מדובר בהוצאה לא מבוטלת. ולהביא אורחים לחתונה שכזו שאינם משפחה מיידית או חברים קרובים זה גם אתגר רציני. אבל אם יש משהו אחד שאנחנו יודעות פור שור, זה שיום החתונה של כל זוג צריך לשקף את הויז'ן שלהם ולנסות להגשים אותו בצורה הכי מדויקת. ואם זה אומר להוציא רכבת אווירית של אורחים לכיוון מי-יודע-איפה, זה שווה את זה. כי זה מה שהם חלמו עליו.

אז רגע לפני שאתן סוגרות אולם, ננעלות על מאפרת או הולכות למדידות - הרשו לנו להוציא לכן טיפה את העיניים עם 20 תמונות עוצרות נשימה של זוגות שבחרו להינשא ביעדים שהמילה וואו לא עושה עמם צדק.


הפארק הלאומי יוסמיטי,  קליפורניה

לא, זה לא פוטושופ, זה פשוט הספוט הכי משגע ביופיו שאפשר להחליף בו נדרים. לארה"ב יש לא מעט אוצרות טבע ואין ספק שפארק יוסמיטי רחב הידיים מספק פוטו-אופס ברמות קולנועיות.

gallery wow6

(צילום: The Hearnes)


לארקספור, קולורדו


האמת היא שקולורדו לא מקבלת מספיק תשומת לב על כך שהיא אחת המדינות היפות ביותר בארה"ב. היא משופעת בעיירות ציוריות כמו לארקספור הקטנטנה המציעות נוף הררי, מוריק ורחב ידיים.

gallery wow15

(צילום: Brittany Photographs)


ניו יורק, ניו יורק

טוב, יש מה להוסיף? חתונה בניו יורק היא משהו שישראלים עושים כבר שנים אבל בינינו, לעולם לא ינוס ליחו של התפוח הגדול. תמיד מגניב, תמיד נכון, תמיד מצטלם מדהים.


gallery wow1

(צילום: Jimena Roquero)

מתוך הפינצטה שלנו

קוואי, הוואי


קשה לנו לחשוב על מקום יותר טיפיקלי לחתונת יעד מאשר הוואי אבל תשכחו מהתמונות הרגילות של חוף ים וגלים מתנפצים. הגנים הבוטניים ופארק הפסלים Na 'Aina Kai אשר בקוואי, מגדירים מחדש את המושג "גן עדן טרופי".

 gallery wow8

(צילום: Lilly Red Creative)



סנט לושיה, הקאריביים

האיים הקאריביים הם פייבוריטים לחתונות יעד ומציעים מגוון אופציות וחבילות לזוגות שמחפשים דיל. סנט לושיה הוא אחד האיים היפים והיוקרתיים באזור הקסום וחתונה בווילה פרטית בו תספק לכן נוף שנראה יותר כמו שומר מסך ממציאות. אמייזינג.


gallery wow17

(צילום: Awesome Caribbean Weddings)

 

טירת הייקלייר, ברקשייר, אנגליה


אם השם Highclere Castle לא אומר לכן כלום, אנחנו מציעות שתרוצו לעשות בינג' לכל העונות של "אחוזת דאונטון" ותחזרו אלינו. סדרת הלהיט התקופתית צולמה בטירה המהממת ובסביבתה והמקום הפך ליעד לוהט לחתונות לכל מי שרוצה להרגיש כמו ליידי מרי קרולי ליום אחד.

gallery wow10

(צילום: Dominic Wright Photography)

 
מלצ'סינה, אגם גארדה, איטליה

עם מיקום היסטרי על גדות אגם גארדה ולמרגלות הדולומיטים, העיירה העתיקה מלצ'סינה היא פנינה ציורית וקסומה.

gallery wow13

(צילום: Andy Gaines)

 


קאסה קורנצ'י, טוסקנה, איטליה


עוד יעד כמעט מתבקש באיטליה לערוך בו חתונת חו"ל הוא חבל טוסקנה כמובן. קאסה קורנצ'י אשר בבוצ'ינה, הוא אחוזת כפר יפהפייה המתפקדת כמלון קטן, מסעדה וכלוקיישן לחתונות בוטיק של עד 80 איש.

gallery wow2

(צילום: Andreas Holm)

 


שאטו ריגאוד, חבל בורדו, צרפת


נמשיך בוייב הכפרי לשאטו ריגאוד הקסום, השוכן בקומונה מקסימה בין הכרמים והיקבים של חבל בורדו. השילוב המושלם בין ראסטיק-שיק לאלגנטיות וסטייל צרפתיים אותנטיים הופכים את המקום ליעד מנצח לחתונה בלתי נשכחת.

gallery wow9

(צילום: The Crawleysׁ)

 


מיורקה, ספרד


חולמות על חתונת איים קרובה קצת יותר מהקאריביים? מיורקה היא יעד תיירותי פופולרי אבל גם לוקיישן מדהים לחתונה. היא מציעה טבע ונופים פראיים, מרכס הרים ועד לים משגע,  וגם את כל הגודיז והפסיליטיז שתרצו בהאני-מון שיגיע מייד אחרי.

gallery wow7

(צילום: .Jimena Roquero)



ION Adventure Hotel, נסג'ווליר, איסלנד


המלון האולטרא שיקי בעל הארכיטקטורה הנפלאה, ממוקם באזור שאי אפשר היה לבדות אם לא היה קיים באמת. נופי  הקרחונים הניבטים מהחלונות הופכים את האזור לסט צילומים נדיר בייחודו.

gallery wow11

(צילום: Andy Gaines)

 


צוקי בלק-הד, מורו, אירלנד


לאירלנד לא חסרים נופים עוצרי נשימה להציע, אבל כשצילומי חתונה נעשים באזורים כמו פנור ומורו, לאיש אין ספק שמגדלור בלק-הד על צוקיו האפורים והכה הפוטוגניים, יככבו בתמונות.


gallery wow12

(צילום: Michelle Bg Photography)


פיצטל, אוסטריה 

חתונת הסקי השיקית של שני ורן שהתארחה אצלנו לא מכבר, הביאה אותם כל הדרך למדרונות הצחורים והמהממים של אוסטריה. בשביל פריימים כאלו, שווה להתגבר על הקור.

gallery wow16

(צילום: Wild Connections Photography)


פראג, צ'כיה

נכון, פראג היא יעד מאד נגיש וקרוב, אבל לא כל אחד יכול להרים חתונה ברמה של סשה ואנטון, שהתארחו אצלנו בדיוק לפני שנה. לחתונה יורו-אורבנית מושלמת בעיר שמשלבת באופן מושלם בין ישן לחדש - היעד הזה אטרקטיבי מאי פעם.
 

gallery wow4

(צילום: Khiria)



בלדי קאנטרי קלאב, מרקש, מרוקו

בלדי הוא קאנטרי קלאב יוקרתי באופן יוצא דופן, עם ארכיטקטורה משגעת, פסיליטיז היסטריים ופינוקים אינסופיים. אין פלא שהפך ליעד מבוקש לזוגות שמחפשים קצת אקזוטיות בחתונה שלהם.

gallery wow3

(צילום: Andreas Holm)



Royal Mansour Hotel, מרקש, מרוקו

כן, מכל המקומות בעולם, התאהבנו בעוד ספוט מרקשי. מלון היוקרה Royal Mansour מתהדר בעיצוב מרוקאי מסורתי מושלם שמשתלב עם יוקרה של עשרה כוכבים דלוקס. חתונה כאן זה אכן הכי רויאל שאפשר לדמיין.


gallery wow20

(צילום: Goodyear Photography)

 

מדבר סהרה, מרוקו

טוב, אז מסתבר שמרוקו היא ה-מקום לחתונת יעד, ואם פינוקים ולקז'רי זה פחות הכיוון, תמיד אפשר ללכת על וייב "לורנס איש ערב" עם חתונה בלב מדבר סהרה. כן. זה על אמת. וזה וואו.

gallery wow19

(צילום: Tu Nguyen Wedding)



השמורה הלאומית מסאי מארה, קניה


האם יש משהו שמצטלם יותר מושלם מהטבע הפראי של אפריקה? שמורת מסאי מארה מאכלסת מגוון מרהיב של בעלי חיים, נופים שלא יאומנו, בתי מלון ואכסניות, ואפשרות להינשא בנוכחות בני שבט המסאי. לא יכולנו לבחור רק אחת, אז הנה שתי תמונות מאד שונות של שני זוגות שהפכו את השמורה ללוקיישן חתונתם.


gallery wow18

(צילום: Jonas Peterson)


gallery wow18

ׁׁ(צילום: Tu Nguyen Wedding)



המערה, בית גוברין, ישראל


בשביל אנשים שלא גרים כאן, ישראל היא לגמרי יעד לוהט לחתונה. פרנקי וג'ונס הזוג היורו-אמריקאי ההורס שכיכב במגזין המודפס שלנו, הרימו חגיגת חתונה של מספר ימים בארצנו הקטנטונת, כששיאה היה אירוע עתיר שיק במערה בבית גוברין.

gallery wow5

(צילום: עידן חסון)

 

מאת:כלות אורבניות