The Free-Spirit Wedding: פרנקי וג׳ונס

20.01.19

button print magzine

מאד קשה לבחור מה הדבר הכי הכי מיוחד בחתונה של פרנקי וג׳ונס. סיפור ההיכרות שלהם הוא מהסוג שנשלף מתסריט של סרט, הסטייל שלהם הוא To die for, אורח החיים שלהם מעורר קנאה, ובמילים אחרות, מדובר בפאוור קאפל שעושה הכל הכי וואו שיש.

הזוג

פרנקי: נולדתי בגרמניה ובגיל שמונה עשרה אימצתי אורח חיים נוודי. התגוררתי בהונג קונג, ניו יורק, לונדון, פריז, טנריף, לוס אנג׳לס וסיאטל. גם בתחומי הקריירה יצא לי לעבור לא מעט שינויים; עבדתי כדוגמנית, ערכתי מחקרים על מקור האושר בשבטים באפריקה ואסיה והיום אני מגשימה חלום להיות פסיכולוגית ופילוסופית במסגרת לימודים בסיאטל, שם ג׳ונס ואני מתגוררים. הוא עובד בתחום הנדל״ן ואני סטודנטית.

ההיכרות

ג׳ונס: בתקופה בה פרנקי התגוררה בהונג קונג גרתי בשנגחאי והגעתי להונג קונג לטובת נסיעת עסקים. יצאתי מתחנת הרכבת התחתית ונתקלתי בבחורה הכי יפה שראיתי אי פעם. ידעתי שאני חייב לדבר איתה, אז העמדתי פנים שאני אבוד ושאלתי אותה אם תוכל להכווין אותי אל המלון שלי.

במקום להכווין אותי, היא לקחה אותי לבר, שם ישבנו, שתינו ובילינו במשך שעות. בשש בבוקר הלכנו יחד לעשות מדיטציה בים. והשאר, היסטוריה.

הרגע בו ידעתם שנועדתם

פרנקי: ידעתי ברגע הראשון בו ראיתי אותו והוא חייך אליי. היה לו את החיוך הנאה והכן ביותר שראיתי אי פעם וידעתי שלא אוכל לחיות יום אחד בלי החיוך שלו.

ג׳ונס: אחרי שהעברנו שלושה ימים יחד טסתי הביתה, צלצלתי לאחותי ואמרתי לה שפגשתי את אשתי.

הצעת הנישואין

ג׳ונס: שנינו אוהבים מאד לאתגר את עצמנו בטיולים, אז הצעתי שנצא לטיול של שתים עשרה שעות ביוטה שבארצות הברית, הכולל ריצה, רכיבה על אופניים בהרים, קיאקים ועוד ועוד. בסוף המסע הזה רכבנו על סוסים שהביאו אותנו אל פסגת הר, שם כרעתי ברך ושאלתי אם תרצה לבלות עמי את שארית חייה.

חתונה בישראל

פרנקי: רבים שואלים אותנו מדוע זוג לא יהודי שמתגורר בארצות הברית בחר להתחתן בישראל. דמיינו את החתונה שלנו כחגיגה של אהבה, כזו שגם תעניק למוזמנים אליה חוויה מעשירה במקום שאנחנו מאוד אוהבים.

מכל המקומות בהם טיילנו בעולם, הרגשנו שישראל היא היעד הכי כיפי ומעורר השראה בו ביקרנו, שיש כאן המון תרבות, נופים ומגוון להציע. בנוסף לכל אלו, הראיה שלנו בנוגע לעולם השתנתה בעקבות הביקור בישראל והערכים שלנו בנוגע לאהבה, חברים ומשפחתיות הושפעו ממנה מאוד. קיווינו שהעובדה שנתחתן כאן תגרום לאורחים שלנו להרגיש בדיוק כפי שאנחנו מרגישים.

ג׳ונס: בחרנו להתחתן בישראל משתי סיבות עיקריות: הראשונה, ישראלים יודעים איך לחגוג ואיך לבשל! השנייה, רוב החברים שלנו מכירים את המזרח התיכון בהקשרים שליליים שמוצגים בתקשורת, והחלטנו שאנחנו רוצים לשתף אותם בחוויה התרבותית שאנחנו כל כך אוהבים בישראל ולחשוף אותם לצדדים היפים שלה.

הקונספט

פרנקי: החתונה שלנו נערכה במשך שלושה ימים שכללו שלל אירועים בלוקיישנים שונים ברחבי הארץ. האירוע הראשון נערך במוזיאון אילנה גור, במרפסת שמשקיפה על הים של יפו. זו הייתה מסיבת קוקטייל שנועדה לכנס את כל המוזמנים ולפתוח את האירוע. האירוע השני היה במרכז צניחה בחוף הבונים וכלל צניחה חופשית ממטוס של כל 120 המוזמנים שלנו. טקס החתונה עצמו היה האירוע השלישי והאחרון, הוא התרחש במערה בבית גוברין והכל בו היה בסגנון קיצי ואלגנטי.

העיצוב

פרנקי: העיצוב של טקס החתונה התבסס על הלוקיישן עצמו. היה לנו חשוב להדגיש את יופיו הטבעי של המקום ולהימנע מעיצוב עמוס ומיותר שלו. הענקנו הרבה תשומת לאווירה הכללית באירוע, דרך שילוב תאורה של המון נרות, המוסיקה הנכונה וויתור על דרס-קוד רשמי מדי עבור האורחים. התוצאה הייתה בוהמיינית, קלילה ואלגנטית.

הסטייל

פרנקי: השמלה שלי הייתה של Enzoani. זו הייתה שמלה אלגנטית עם חלק אחורי מהמם. את השמלות שילבתי עם נעליים של מעצבים שונים: ג׳ימי צ׳ו, ולנטינו וסטיוארט וייצמן. ג׳ונס לבש חליפה שחורה ואלגנטית עם פפיון שחור תואם.

המלוות

פרנקי: בחרתי עבורן בשמלות בגוון ורוד בהיר. ביקשתי מאחת מחברותיי הטובות לעצב שמלה שתתאים לכל מבנה גוף ושתהיה ייחודית וכיפית. כך הגיע העיצוב הזה, של שמלה ורדרדה שהתאימה בדיוק לקירות המערה בה התחתנו.

הכי מיוחד בחתונה

פרנקי: הקבוצה האקלקטית שהגיעה לחגוג איתנו מ-30 מדינות שונות ברחבי העולם הייתה מאד מיוחדת עבורי. האיחוד האנושי הזה של 120 אנשים שיוצאים מאזור הנוחות שלהם עבורך הוא מאוד מרגש ומיוחד.

הכי אוהבים בזוגיות שלנו

ג׳ונס: אנחנו מאזנים אחד את השנייה. פרנקי תמיד מובילה אותי להתנסות באתגרים חדשים ומטורפים, בעוד שאני משאיר אותנו עם רגליים על הקרקע. אנחנו אופטימיים מטבעינו ותמיד מוצאים יחד את הפתרונות לבעיות מאתגרות בהן אנו נתקלים.

איחולים

פרנקי: אני מאחלת לנו לשמור על הזוגיות שלנו מהנה ומלאת עניין, כזו שמלאה בעזרה וצמיחה הדדית, חמלה כנות וחברות.

טיפים

פרנקי: הטיפ הכי חשוב בעיני לזוגות המתכננים חתונה הוא ליצור חזון משותף, שיראה כמו שהם מדמיינים את חיי הנישואין שלהם יחד. ברגע שהמטרה הזו מוגדרת, מצאו את האנשים הנכונים שיסייעו בהפיכת התכנון למציאות. וזכרו ליהנות במהלך התכנון, זה הכי הכי חשוב.