שני ומרק, 13.9.12

18.11.12

  

בימים הקשים האלה שעוברים על כולנו, מתחשק לעיתים לעצום את העיניים ולדמיין עולם שכולו טוב. תארו לכן אחד כזה... עכשיו אנחנו קונות, ע-כ-ש-י-ו!

 

אך מה לעשות שחלומות ומציאות לחוד, ובדרך אל השקט והשלווה המיוחלים יש לעיתים כמה מהמורות בכביש. אז בכדי להקל על כולנו את הדרך, ולדעת שמותר לפעמים "לברוח" (כי הרי רק כך אפשר באמת להמשיך הלאה, עם מצברים מלאים...) - החלטנו להמשיך ולשתף אתכן בפוסטים שיעשו לכן קצת נעים בלב.

 

אז הנה אנו מתחילות, לא לפני שנאחל לכולנו ימים של שקט, שלווה והרבה חתונות יפות ושמחות.

 

 

♥♥♥

 

לא בכל יום נוחתת בתיבת המייל שלנו חתונה בניחוח סקוטי, אבל כזאת שמתרחשת כאן בארץ. לפני מספר שבועות זה קרה, קיבלנו מקבץ תמונות, שלא יכולנו להסיר ממנו את העיניים, וידענו - שגם אתן לא תוכלו!

 

שני ומרק גרים בתל-אביב, ואם תהיתן היכן סקוטלנד בכל הסיפור הזה נגלה לכן שמרק החתן סקוטי במקור. השניים סיימו את לימודיהם ממש השנה, והחליטו שסיום הלימודים ותחילתה של שנה חדשה בפתח - הם טיימינג מצויין לערוך חתונה.

 

הם התחילו לחפש אחר מקום "פשוט" להגדרתם, עם דשא רחב ידיים, כשלזה התלווה הרצון לערוך אירוע שכולו על טהרת הטאפאסים והמינגלינג - כי הרי המנות הראשונות הכי, הכי טעימות! נוסף לכל זאת הם בחרו לערוך "חתונה הפוכה", בכדי שמייד לאחר טקס החופה יוכלו לפצוח במסיבה!

 

את הצעת הנישואין קיבלה שני בדירתם, כשמרק החתן תלה שלל חמניות מן התקרה, שקישטו את החלל כולו! ההצעה שוחזרה במידה מסויימת גם ביום האירוע עצמו, עם חמניות תלויות שקיבלו את פני האורחים גם בכניסה וגם בטקס החופה. לחמניות הצהובות, הצטרפו סלי פלסטיק מלאים בפרחים מלאכותיים אשר תיפקדו על תקן "מרכזי השולחן" (ואותם גם יכלו האורחים לקחת הביתה כמזכרת קטנה...), קורסאז'ים וסיכות מחמניות, ולשלב הריקודים - "הום מייד קילטס" שתפרו שני ואחיותיה והפכו בן רגע להיסטריה של ממש על רחבת הריקודים.

 

ובכדי לחתום את הערב הזה כמו שצריך, הזמינו השניים מבעוד מועד ארוחת לילה ישראלית במיוחד שכללה המון המבורגרים וצי'פס. למה? מסתבר כי להם ולחבריהם יש חיבה עזה למזון מהיר, ובעיקר לבורגר ראנץ' - כי לדבריהם, יותר ישראלי מזה פשוט אין.

 

משתוקקות כבר לצפות בתמונות החתונה של השניים? ב-רור! והאמת, שהפעם החלטנו לפנק אתכן בהמון, המון, המון תמונות - פשוט כי היה לנו כל כך קשה לבחור...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל טוב לכם שני ומרק המקסימים, לא הפסקנו להתרגש!

 

♥♥♥

 

מקום האירוע: שדות

קייטרינג: מיקל

בר: קול בר

שמלת כלה: ראשונה - גדי אלימלך, שנייה - חנות אינטרנטית xenia

נעלי כלה: ניין ווסט

איפור ושיער: קרן אליעזר

בגדי חתן ונעליים: חנות קילטס בסקוטלנד

טבעות נישואין: דב רוטר

צילום: חגי גלילי

די ג'יי: אלרועי בן ציון - מוזיקה פלוס

הזמנות: עיצוב - הכלה

רב: הרב מאיר אזרי

מתנות לאורחים: קורסאז'ים וסיכות חמניה, קילטס, זרים של פרחים מלאכותיים

מאת:כלות אורבניות
תגיות: