שבעה דברים לשבוע של מתיקות קיצית

07.08.16

 

אנחנו אוהבות את השלב הזה בקיץ, שבו אנחנו מתרגלות לחום ומתחילות ליהנות מהזרימה הקלילה של העונה החמה. זה בדיוק הזמן שבו מתחשק לנו לשבת במרפסת על חצי אבטיח ובולגרית עם חברים, לנשנש ענבים מתוקים לצד הבריכה וליהנות מהימים הארוכים ומהעובדה שאנחנו יוצאות מהעבודה כשעדיין יש אור בחוץ.

 

השבוע החלטנו לפנק אתכן בשבעה דברים שמתאימים בדיוק לזמן הזה בשנה: שבעה ממתקים קיציים שיהפכו את השבוע שלכן (ושלנו) להרבה יותר טוב. מוכנות? זה הזמן להפעיל את המזגן, להתרווח בכסא ולהתחיל למלא את הלו"ז...

 

מיסט קיצי להכנה בבית

מצד אחד - חם. מצד שני - לא בא לנו לרסס על עצמנו חומרים כימיקליים כל היום. הפתרון? התרסיס הטבעי הזה, שכל אחת יכולה להכין בבית. לא יודעות מה איתכן, אבל אנחנו כבר עשינו ספירת מלאי בבית, כדי לוודא שיש לנו את כל המרכיבים...

 

7 gallery 3

צילום: Savannah Wallace, מתוך הבלוג A Beautiful Mess

 

קלאץ' אבטיח

זה לא סוד שאנחנו מתות על הנעליים של רוני קנטור, אבל בחנויות האונליין והאופליין שלה תמצאו גם ליין של תיקים שווים. נדמה לנו שהשבוע הוא זמן מושלם להתפנק בקלאץ' החמוד הזה, שימתיק כל דייט נייט קיצי...

 

7 gallery 4

צילום: מתוך האתר של רוני קנטור 

 

טארט גבינה לימוני ופירות קיץ

מה כבר יש לומר על הטארט המפואר הזה? אולי רק שהשבוע החלטנו לשנס מותניים ולנסות להכין בעצמנו את המתכון המטריף הזה, שמצאנו באחד מבלוגי האוכל החביבים עלינו - פיית העוגיות.

 

7 gallery 1

צילום: ענבל אהרון, מתוך הבלוג פיית העוגיות 

 

מארז מהמם ליום החתונה

חוץ מלתכנן את החתונה שלכן עצמכן, אנחנו בטוחות שיש לכן עוד כמה חברות שמתחתנות. המארז המתוק הזה מבית לי קונדיטוריית בוטיק כולל עוגיות אלפחורס, מקרונים, מיני קאפקייקס ועוד המון דברים טובים ומתוקים - שיהפכו את ההתארגנות לחגיגה של ממש.

 

7 gallery 2

צילום: מתוך הפייסבוק של לי קונדיטוריית בוטיק

 

האינסטגרם של אלכסה מייד
קשה לנו להסביר במילים את הייחודיות של האמנות שיוצרת אלכסה מייד ובכל זאת ננסה: מייד לוקחת דוגמנים ודוגמניות, צובעות אותם ממש כאילו היו בד ציור והופכת אותם מתלת מימדיים לדו מימדיים. התוצאה מטריפת חושים ואנחנו ממליצות לכן בחום לעקוב אחריה באינסטגרם.

 

7 gallery new

צילום: מתוך האינסטגרם של אלכסה מייד

הספר "רבע עוף"

השבוע החלטנו להוסיף לאוסף הספרים המפואר שלנו את הספר המקסים הזה, בהוצאת לאנצ'בוקס, שמטרתו אחת: תיעוד ושימור מתכוני חתונות מסורתיים מכל עדות ישראל. להשיג בחנויות הספרים, או בלינק הזה.

 

7 gallery 6

צילום: יחסי ציבור

 

הלהיט המתוק של הקיץ

לקינוח, איך אפשר בלי קצת מוזיקה? השיר הזה של ג'סטין טימברלייק אמנם מלווה אותנו כבר כמה זמן, אבל מאחר והוא עושה כל כך הרבה שמח בלב החלטנו להכריז עליו כעל ממתק הקיץ הרשמי שלנו ולהמליץ לכן לנגן אותו בזמן שאתן עושות מטלות מבאסות (נגיד, ספונג'ה). כיף!


https://www.youtube.com/watch?v=ru0K8uYEZWw

מאת:כלות אורבניות