שבעה דברים לשבוע צונן

24.07.16

מודות, חם לנו. כל כך חם לנו, שכל מה שאנחנו יכולות לפנטז עליו זה מאגרי מים זכים, צלולים וקרירים, קרטיבים צוננים ומזגן. כמה שיותר מזגן.

 

זו בדיוק הסיבה שהשבוע החלטנו לעשות 7 דברים שיהפכו את הימים שלנו לטיפה יותר נעימים וקרירים (אם אפשר להגדיר זאת כך): נכין קוקטייל לימונדה קפוא וטעים, נתפנק בקרטיבים טבעיים, נקנה טישירט מהממת לקיץ וגם נתעסק בלא אחת אלא שתי הדרכות DIY שוות, שיגרמו לנו להרגיש שאנחנו מנצלות היטב את הזמן, גם אם אנחנו בעצם לא מוציאות את האף מהבית הממוזג שלנו.

 

אז נכון, זה לא בדיוק כמו לקפוץ לתוך בריכה צלולה או מי מעיין קרירים, אבל זה הכי קרוב שאנחנו יכולות לספק לכן ובעינינו זה לא רע בכלל...

 

הדרכת שרשרת סרוגה
אחד הטרנדים היותר חזקים של הזמן האחרון הוא גדילים, פומפונים וקישוטי תלייה שמורכבים מווריאציות על סריגה. אולי בגלל זה ממש אהבנו את המראה של השרשרת הזו, שכל אחת יכולה להכין בהינתן אחה"צ שרבי שבו לא בא לזוז מהמזגן.

 

7 gallery 1

 

הדרכת עציצים תלויים

אם תכשיטים זה פחות הקטע שלכן, אבל נורא בא לכן להכין משהו יפה הביתה, ההדרכה הזו תלמד אתכן להכין ממש בקלות מתקני תלייה מהממים לעציצים שלכן. אהבנו!

 

7 gallery 2

 

טישירט קיצית אדירה
פסיכולוגיה הפוכה יכולה להיות דבר יעיל לפעמים, למשל כשכל כך חם בחוץ - עד שאנחנו מרגישות שאנחנו צועדות בתוך קערת מרק. הטישירט החמודה הזו מלאה באופטימיות קיצית ואולי תעזור לכן לשכנע את הסביבה (ואת עצמכן) שהכל בעצם קריר ונעים...

 

 

חשבון אינסטגרם שווה
מרווה היא בלוגרית לייף סטייל מהסוג שאנחנו מאוד אוהבות; יש לה עין עיצובית מהממת ובבלוג שלה היא תלמד אתכן לסרוג, לעצב ולשפר את סביבת המחייה שלכן. בהתאמה, חשבון האינסטוש שלה מלא בסטייל ולכן אנחנו ממליצות לכן לעקוב אחריה - למען פיד מקושט יותר.

 

7 gallery 4

 

קרטיבים טבעיים
בחום הזה, אנחנו בקושי מסוגלות לחשוב על משהו שהוא לא אוכל או שתייה קפואים במיוחד. הבעיה היא שלא כל כך בא לנו לצרוך צבעי מאכל וחומרים שאינם טבעיים, לכן השבוע נזמין לנו מארז קרטיבים טבעיים מפאלאטס וככה נדע שאנחנו מפנקות את עצמנו במשהו בריא באמת.


7 gallery 5

 

קוקטייל לימונדה קפואה
אם אתן לא בעניין של קרטיבים טבעיים, אבל כן בעניין של לארח חברות לאחר צהריים של כיף וצחוקים, אנחנו ממליצות לכן בחום להכין להן את קוקטייל הלימונדה הקפואה הזה, שישדרג לכן את המפגש בוודאות.

 

7 gallery 6

מיסט מרענן לגוף שכולל הגנה מהשמש
כבר סיכמנו שרוב הזמן אנחנו מבלות במזגן, אבל מה לעשות - לפעמים בכל זאת אנחנו חייבות לצאת החוצה. השבוע החלטנו שנזמין לעצמנו את המיסט החמוד הזה מאסוס, שכולל גם הגנה מהשמש, במיוחד למען ההליכות הדביקות והלא נעימות האלו ברחבי העיר, בין מזגן אחד לשני.

 

7 gallery 7

 

מקוות שיהיה לכן שבוע צונן ונעים! 3> 

מאת:כלות אורבניות