שבעה דברים לשבוע פשוט וכייפי

13.09.16

בטח תסכימו איתנו שהתקופה הזו היא קצת "בין לבין": אנחנו כבר לא בשיא הקיץ, אבל עדיין לא ממש בסתיו; מבחינת האווירה אלה לא לחלוטין ימים רגילים, אבל אנחנו עוד לא בחגים; בקיצור - אנחנו לא פה ולא שם, אלא בין לבין.

 

מבחינתנו, שבוע כזה לחלוטין דורש זריקת רענון כיפית ולכן בחרנו עבורכן הפעם המלצות שעונות בדיוק על הצורך הזה: נבחן טרנד שמלות כלה חדש שמשגע את הרשת, נכין מקרונז טעימים ועטים יפים, ננטע בעצמנו מוטיבציה עם רקעים חינמיים לטלפון הנייד ונבלה בפסטיבל תרבות שווה שמתקיים ברחבי הארץ. בקיצור, נעשה כיף! בדיוק מה שאנחנו זקוקות לו בשביל להרים את האנרגיות. יאללה, מצטרפות? ;)

 

7 gallery 1

צילום: מתוך האתר allthingsprettycreative.com 

 

רקע חינמי לטלפון

לאחרונה נתקלנו בפוסט החמוד הזה של באזפיד ובו המוני (טוב נו, 19) רקעים מעוררי השראה שאפשר להוריד בחינם לטלפון הנייד. השבוע החלטנו לקבוע על מסך הטלפון שלנו תזכורת נעימה לעצור, לנשום ולשנן איזו מנטרה מעצימה ולא פחות חשוב מזה - מעוצבת.

 

7 gallery 3

צילום: Tessa Huff 

 

מתכון למקרונז בטעם לימונדה ורודה

אנחנו מאוהבות בעוגיות הסנדביץ' הצרפתיות והענוגות האלו (שבשנים האחרונות הפכו לסוג של טרנד בפני עצמו), אבל מתכון למקרונז שהן גם יפהפיות וגם נשמעות טעימות לאללה? השבוע ננסה להכין אותן, בתקווה שהתוצאה תהיה ראויה לאיזו תמונת אינסטוש חמודה.

 

7 gallery 5

צילום: James Tang Photography Report 

 

אזעקת טרנד: שמלות כלה בטכניקת דיפ

מסתבר שבארצות הברית טרנד חדש משתלט על תחום שמלות הכלה: שמלות 'דיפ', כאלו שבתחתית הפעמון שלהן משולב צבע אחד או יותר. השמלה הראשונה בפוסט שנתקלנו בו אינספור פעמים ברחבי הרשת לאחרונה, שייכת לכלה שהחליטה להתאים את כל פלטת צבעי החתונה לצבעי השיער המגניבים שלה והתוצאה - כאמור - די שברה את האינטרנט.

 

7 gallery 2

צילום: Vicky Barone 

 

הדרכת DIY להכנת עטי פרחים

דבק חם, פרחים מלאכותיים, כמה עטים ו-5 דקות של עבודה: הדרכת ה-DIY הזו באמת לא משאירה מקום לתירוצים ואנחנו בטוחות שההפוגה היצירתית הזו תהפוך את השבוע שלכן לקצת יותר כייפי.

 

7 gallery 4

צילום: STUDIO DIY 

 

מניקור אומברה

השבוע נרים לעצמנו את מצב הרוח עם מניקור מיוחד שכולל גרדיאנט סגול (מה שנקרא 'אומברה'), כי בינינו - צבעים רגילים על הציפורניים זה נחמד, אבל מתחשק לנו לגוון את המניקור רגיל...

 

7 gallery 6

 

פסטיבל ימי תרבות

תיאטרון, מוזיקה, מופעי מחול ואירועי שירה וספרות: כל הטוב הזה מתרחש השבוע בכל רחבי הארץ, במחיר מצחיק של 20 ש"ח לכרטיס או פחות. את הפרטים המלאים תמצאו כאן.

 

לא עוצרות

בכל פעם שהקאבר המשגע הזה ל-Don't stop me now - הלהיט האלמותי של להקת קווין - מתנגן ברדיו, אנחנו מוצאות את עצמנו מגבירות את הווליום ונהנות. אם עוד לא שמעתן אותו, קחו לכן כמה דקות של תענוג מוסיקלי אמיתי -  

 

https://www.youtube.com/watch?v=lUj0CPG7jeQ

 

שבוע טוב! 

מאת:כלות אורבניות