שבעה דברים לשבוע מושלם

03.07.16

איך אנחנו אוהבות לפתוח חודש חדש! משהו בראשוניות של העניין גורם לנו להרגיש שהכל אפשרי ושימים טובים וכיפיים ממתינים לנו ממש מעבר לפינה. את חודש יולי אנחנו נוהגות להעביר בים, בבריכה ועם חברות, כשבין לבין אנחנו מנצלות ימים חמים במיוחד כדי להישאר במזגן ולהירגע עם סדרה שווה, ספר טוב או פרויקט DIY כיפי.

 

בדיוק בגלל זה אנחנו מזמינות אתכן השבוע ליהנות איתנו משבעה דברים שינעימו לכן את הזמן: נכין חטיפים קפואים, נבקר בחנות פופ אפ שווה, נכין שטיחון ח-מ-ו-ד לאמבטיה, לא נשכח לשתות ובקיצור - נעשה חיים.

 

לשתות בכיף

דבר ראשון ולפני הכל - חשוב לזכור שאנחנו נכנסים לקיץ ועור הפנים שלכן מאוד יודה לכן אם תזכרו לשתות הרבה מים. אנחנו חושבות שהכוס הרב פעמית הזו היא פתרון מהמם; פשוט ממלאים ויושבים איתה במשרד.

7 gallery 1

צילום: מתוך amazon.com 

 

 

תפאורה טבעית

אם עוד לא הצצתן בהפקה המשגעת שלנו שכולה ברוח קיץ, ים וחתונות יעד, זה בדיוק הזמן! הצילומים המהממים בטוח יעוררו בכן השראה, ומי שרוצה יכולה לנצל את הקונספט גם לצילומי Save The Date ברוח קיצית וחופשית.

 

7 gallery 2

צילום: Tomas Photography 

 

 

לא רק ים: טיולי מים מומלצים בצפון

אז נכון שרוב הזמן אנחנו מעדיפות את מה שקרוב ונוח, אבל בואו, אפשר להודות שזה לא יחזיק אותנו במשך כל הקיץ. באתר טיולי מצאנו 9 המלצות למסלולי המים הכי שווים בצפון - ואנחנו בהחלט מתכוונות לנצל את הסופ"ש כדי לבקר באחד מהם.

 

7 gallery 3

צילום: עומר זיו, מתוך אתר tiuli.com 

 

 

יאמי: מתכון שווה לקוביות סולרו

נראה לנו שזה די סופי: התאהבנו בבלוג של פיית העוגיות. גם השבוע היא לא מאכזבת, עם מתכון שנראה סופר טעים ודי פשוט להכנה של קוביות סולרו ביתיות ומרעננות, שישדרגו כל אירוח - או סתם ככה, אחה"צ עצל במזגן.

 

7 gallery 4

צילום: ענבל אהרון, מתוך הבלוג פיית העוגיות

 

 

שעת יצירה: שטיחון אמבטיה הורס

זה לא סוד שגם אנחנו נסחפנו בטרנד האננסים ואנחנו מתות על כל מה שמזכיר את הפרי האקזוטי. אולי בגלל זה התלהבנו מהדרכת ה-DIY הזו, להכנה ממש פשוטה של שטיחון מקלחת בצורת אננס. הכי קיצי, לא?

 

7 gallery 5

צילום: מתוך הבלוג dreamgreendiy.com 

 

מרמלדה מרקט יוצא מהמסך

החל מיום שלישי הקרוב (5.7.16) ועד יום ה' (7.7.16) מתחם חנויות האונליין, מרמלדה מרקט, יוצא מהמסך ומגיע לעופר הקניון הגדול בפתח תקווה. בתור גרופיות של האתר (ושל היוצרים שפעילים בו), אנחנו בטוח נקפוץ לביקור. גם אתן מוזמנות...

 

7 gallery 6

צילום: יח"צ 

 

 

להכנס לקצב

תסכימו איתנו שכל הקטע הזה של ספורט בלחות ובחום קצת פחות נחמד. בדיוק בגלל זה הכנסנו את השיר האדיר הזה של סיה לפלייליסט ריצה שלנו ובשבועיים האחרונים ממש כיף לנו לדפוק ספרינטים איתו ברקע. נסו ותיהנו...

 

https://www.youtube.com/watch?v=t2NgsJrrAyM

 

מאת:כלות אורבניות