עונת מעבר זה ה-דבר: חתונת האביב הקרירה של אביב ואסף

11.09.19

קביעת תאריך לחתונה היא עניין מרגש, ורובנו נעדיף לערוך אירוע ביום בו נוכל לצפות בוודאות (או לפחות בוודאות חלקית) את מזג האוויר. עבור אביב ואסף, הלב הוא זה שהכתיב והם לקחו ברוח טובה את כל מה שחודש מרץ מביא עמו - כולל אקלים הפכפך מיוחד. והתוצאה? מהממת.

gallery 1

gallery 1

gallery 1
סיפור ההיכרות של השניים הוא סוג של הלצה, והם אפילו הפכו אותו לאטרקציה בחתונתם בז'אנר ה"צד שלו צד שלה". אנחנו נשארות נייטרליות ויודעות שמה שהם כן מסכימים עליו הוא שחתונה של חברה משותפת הביאה אותם למקום הנכון בזמן הנכון והשאר הוא היסטוריה (היא טוענת שהיה שם שידוך, הוא מתעקש על יוזמה עצמאית - ניתו להם לפתור את זה ביניהם).

gallery 4

מתוך הפינצטה שלנו


gallery 4

gallery 4
הצעת הנישואין התרחשה במלון בקיסריה, כשאסף מתכנן לשלוף את הטבעת בשקיעה ליד הים, אחרי טיול אופניים. אולי זו הייתה ההתרגשות ואולי הוא סתם רצה כבר לשמוע "כן" אבל הוא לא התאפק והציע ברגע שנכנסו לחדרם במלון.

gallery 7

gallery 7

gallery 7
הם התארסו בסוף אוגוסט ובחגים טסו לחופשה שנקבעה עוד לפני ההצעה.  כך היה להם פרה-האנימון מושלם בהודו ובמלדיביים בו חגגו את האירוסים. הם שבו והחלו לתכנן את החתונה באוקטובר בידיעה שהם לא רוצים לחכות יתר על המידה. וכך הגיעה ההחלטה - האמיצה יש שיאמרו - להתחתן בחודש מרץ, הידוע כשובב במיוחד בכל הנוגע ליציבות מזג האוויר בו.

gallery 10

gallery 10

gallery 10
הם סגרו לוקיישן ליד הים כי לא משנה מה הטמפרטורה, הם רצו להיות קרובים למקום שמאפיין אותם ואהוב עליהם כל כך. בסופו של דבר, השילוב הזה בין חוץ לפנים, ובין קו החוף הצונן לחמימות של האולם המקורה התבררה כשילוב מושלם שהפך את האירוע שלהם לייחודי ומגניב.

gallery 13

gallery 13

gallery 13
את בוקר החתונה הם בילו בנפרד, היא במלון, הוא בבית. כל אחד עם הפמלייה שלו בצ'יל ובכיף עד איחוד הכוחות. החתונה נפלה על יום טיפיקלי לחודש מרץ - קצת שמש, קצת גשם אבל השניים ואיתם המלווים, פשוט זרמו בהנאה עם הכל.אחרי קצת צילומים במלון המשיכה החבורה ליקב קסום ויפהפה לפוטו-אופ מהמם וטעימות יין. מזג האוויר המשתנה הצטלם באופן מושלם והעניק לשניים תמונות מוארות ורכות ולצדם פריימים קרירים ומלאי אווירה. 

gallery 16

gallery 16

gallery 16
וכך, כשהם עליזים, משוחררים ומעט מבושמים, הם הגיעו לחתונתם שהתהדרה גם היא בעיצוב המשלב בין הכחול של הים ועוד אלמנטים של חוף, לבין פרחים חורפיים מקסימים בצבעוניות חמימה ומזמינה.  הם הצליחו לסחוף אחריהם את האורחים לחופה שנערכה בחוץ ובקור, אבל רחש הגלים וההתרגשות באוויר, חיממו לכולם את הלב והזוג זכה למומנט הקסום שלו על הים.

gallery 19

gallery 19

gallery 19

gallery 22
הטיפ של אביב ואסף לזוגות מאורסים הוא לא לחכות לא לחכות הרבה זמן.  מאחר ומדובר בתקופה מורכבת ומלאת אמוציות, הם ממליצים לתכנן את החתונה בכיף במשך תקופה קצרה, ביחד - כי חשוב שהאירוע יהיה של שני בני הזוג -  ולהמשיך הישר לתכנון ירח הדבש.

gallery 23

gallery 23

gallery 23

gallery 23

gallery 23


קרדיטים:
צילום סטילס ווידאו: Happydays
מקום האירוע: כוכב הים
שמלה: אלון ליבנה
חליפת חתן: Names, דיזינגוף
עיצוב האירוע: הדר רביד

+ קרדיטים נוספים


קייטרינג: אינדיגו 
איפור: ענבל מרגלית 
עיצוב שיער: סילביה טובול
טבעות: דניאל מתת
נעלי כלה:We Must Shop
נעלי חתן: Fly London
תכשיטים: שרשרת- Shuna Jewelry Studio, טבעות- גראס, She-Ra Jewelry
הזמנות / מיתוג: We Design
אקססוריז: תכשיט לשיער- אפרת קסוטו 
חוויות: עמדת שזירת פרחים לנשים עם קשתות לשיער וצמידים (באחריות מעצבת המקום הדר רביד), עמדת עניבות ופפיונים לגברים ועוגיות מזל על הבר (DIY).
מתנות לאורחים: יין עם מיתוג אישי - WeArt Winery
DIY: עמדות התרעננות בשירותים נשים וגברים, עמדת ברכות בכניסה, שלט כניסה, סיפור ההיכרות שלנו "הצד שלו הצד שלה" לכל אורח במקום הישיבה שלו לצד התפריט, צמידים ירוקים לרווקים.
מגנטים: דור חזן
אישורי הגעה: iPlan 
מלון התארגנות: אלמא, זכרון יעקב
זר כלה וקישוט לרכב: KAMI - Flowers & Gifts 
איפור אחות ואם הכלה: דקלה הוסטיק
איפור ושיער מלוות: כרמל גולן
תפריטים ו"הצד שלו הצד שלה": דפוס ינשוף
עורך טקס: הרב חיים זמיר

 

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)