מפתח אל הלב

18.11.14

בכדי ליצור מיתוג מוצלח לחתונה, הדבר הראשון שיש למצוא הוא המפתח אל ליבכן, כך שתשתפו עד כמה שניתן ברצונותכן ובמחשבותכן, בצבעים האהובים עליכן ובויז׳ן הכולל שנמצא בדרך כלל אך ורק אצלכן.

 

במקרה של כרמל ועידו, אשר חתונתם מותגה על-ידי סטודיו ״טונה אדומה״, המפתח הזה כלל דואט בין גווני השמנת והורוד, ואפילו מפתחות של ממש (מ-ה-מ-מ-י-ם אם יורשו לנו לומר!), אשר התחברו לפתקיות ההושבה כבר בכניסה לאירוע.

 

 

 

 

תהליך המיתוג ארך כחודשיים ובמסגרתו שולבו כלל האלמנטים לכדי יצירה אחת, במסגרתה גם כיכב איור בדמותו של עץ אשר הופיע לראשונה כבר בהזמנה וקישט גם את פתקיות ההושבה, מספרי השולחן ועוד.

 

 

 

 

המתנות לאורחים כללו פתקיות שנשאו את הכיתוב הבא: ״ברוכים הבאים לישראל״, לטובת כל אותם האנשים היקרים שהגיעו לארץ מחו״ל בכדי לחגוג עם כרמל ועידו. בנוסף לכך, הם קיבלו לידיהם איגרת מעוצבת אשר הסבירה על כל(!!!) מנהגי הטקס הצפויים וגרמה להם לחוש חלק בלתי נפרד מהחתונה עצמה.

 

 

 

 

גם בגזרת הבר ציפתה לאורחים הפתעה! שם, המתינו להם משקאות עם שמותיהם של בני הזוג, כך שכל אורח אשר לגם מהדרינקים ידע בדיוק באיזה משקה הוא בחר - של החתן או של הכלה. רעיון מקסים, או מה?!?

 

 

 

ומה בדבר התוצאה הסופית? סופר-סטייליש, אלגנטית ועדינה… בדיוק מה שצריך היה בכדי להגיע גם אל ליבנו.

 

קרדיטים

הזמנות ומיתוג: ״טונה אדומה״

הפקה: נעמה רייכר

צילום התמונות בפוסט: טונה אדומה ונעמה רייכר

 

 

מאת:כלות אורבניות
תגיות:
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
בואו נתחיל >>>
באיזו עונה אתם מתכננים להתחתן?
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)