מילאנו-גלאם: מרינה וליאור

20.01.19

button print magzine 

בחתונה היפה של מרינה וליאור יש משהו סופר אלגנטי, כזה שמרגיש שהיא הגיעה מלוקיישן מעבר לים. הסטייל המגה שיקי של שניהם, האווירה המיוחדת ששררה בחתונה שלהם, העיצוב המעודן - הכל כאן מתלכד לכדי משהו נורא נורא יפה. 

 

הזוג

 

ליאור: מרינה היא עורכת ראשית של מגזין אופנה ולייף סטייל איטלקי בשם Fashion & Beauty ואני צלם אופנה ופרסום. נפגשנו לראשונה בארוחת ערב בדירה של חברים משותפים במילאנו. בהמשך, עבדנו יחד.
כיום אנחנו מתגוררים במוסקבה.

 

הרגע בו ידעתם שנועדתם

 

מרינה: עבורי זה היה רגע מאוד מסוים שהתרחש אחרי שנה של היכרות עם ליאור. הגענו לביקור המשותף הראשון שלנו בישראל, שם פגשתי את המשפחה שלו ואז פשוט ידעתי שזה-זה.

 

ליאור: לאחר שנתיים של זוגיות שהתקיימה לצד עבודה משותפת, היה לי ברור לחלוטין שאנחנו זוג מנצח.


gallery1

 

gallery1

 

gallery1

 

gallery1

 

gallery1

 

הצעת הנישואין

 

ליאור: הצעת הנישואין התרחשה כשנה לפני החתונה, בזמן שהיינו בחופשה משותפת בארץ, כשטיילנו בשעת השקיעה בנמל קיסריה, אחד המקומות האהובים על שנינו.

 

סגירת המעגל האמיתית התרחשה בחתונה עצמה, כשאת טקס החופה ערכנו למעשה במרחק של 400 מטרים מהנקודה בה הצעתי למרינה להינשא לי.

 

gallery1

 

gallery1

 

gallery1

 

gallery1

 

הקונספט

 

ליאור: לא היה קונספט שניתן להעניק לו שם, אבל היה לנו כיוון מובהק שהוביל אותנו - ים, שקיעה, אלגנטיות.

 

העיצוב

 

ליאור כיוון שזו הייתה חתונה שכללה הרבה אורחים מחו״ל, לצד העובדה ששנינו עוסקים בעולם האופנה, חיפשנו את השילוב בין האותנטי לאלגנטי. בחרנו לשלב בעיצוב הרבה פרחים טבעיים ועדינים וזה היה הקו שהוביל את הסגנון העיצובי - טבעי, מעודן ונטול גימיקים.

 

gallery1

 

gallery1

 

gallery1

 

gallery1

 

הסטייל

 

מרינה: לבשתי שמלה של המעצבת דנית לוי, שהיא גם קרובת משפחה שלי. בחרתי בשמלה בעלת כתפייה אחת, המורכבת מבדים בטקסטורות שונות ופאטרנים עדינים. את השמלה שילבתי עם סנדלים לבנים של מייקל קורס, עגילים תלויים וזר פרחים בגווני ורוד וכתום.

 

ליאור: בחרתי בחליפה אפורה קלאסית של ולנטינו, אותה שילבתי עם חולצה לבנה, עניבה בגוון ירקרק בהיר, מטפחת כיס של סלבטורה פראגאמו ונעליים חומות של פרטלי רוזטי. הטעם של שנינו הוא די קלאסי וכשחשבנו מה נלבש, היה לנו ברור שההשפעה האיטלקית של המגורים שלנו במילאנו תגיע לידי ביטוי בלוקים שלנו.

 

gallery1

 

gallery1

 

gallery1

 

gallery1

 

gallery1

 

gallery1

 

gallery1

 

הכי אהבנו בחתונה

 

ליאור: אחד הדברים שהתעקשנו עליהם במיוחד היה החופה בשקיעה. אנחנו כל כך שמחים שעשינו זאת על אף החשש שהאורחים לא יגיעו בזמן. בפועל, כמעט כולם הגיעו בדיוק בשעת השקיעה והיה לנו מדהים.

 

gallery1

 

gallery1

 

gallery1

 

gallery1

 

gallery1

 

הוייב

 

ליאור: החתונה שלנו הייתה קטנה יחסית, של 180 מוזמנים. מחציתם היו מרוסיה, איטליה וארצות הברית, בעוד החצי השני היה המשפחה המרוקאית שלי מישראל. האורחים מחו״ל ממש התלהבו מהאווירה השמחה ברחבה ומהנוף המדהים של קיסריה.

 

הכי אוהבים בזוגיות שלנו

 

ליאור: היכולת לשלב בין חיי הזוגיות והשותפות יחד עם עבודה על פרויקטים שונים, תוך שמירה על איזון בכל התחומים וכבוד הדדי רב.

 

gallery1

 

gallery1

 

gallery1

 

gallery1

 

gallery1

 

איחולים

 

ליאור: אני מאחל לנו הרבה הרפתקאות זו עם זה, חוויות טובות והצלחה.

 

טיפים

 

ליאור: קחו הרבה אוויר, הירגעו, השתדלו שלא לעשות מהכל עניין ולא להילחץ מכל המטלות וההמלצות שצצות בכל שלב בדרך. רשימת אקסל להפקה עם כל הנתונים של בעלי המקצוע, רשימה של אורחים וסיוע במיילים ובוואטספ - בכל אלו נעזרנו כשאירגנו את החתונה מחו״ל.

 

gallery1

 

gallery1

 

gallery1

 

gallery1

 

gallery1

 

קרדיטים:

צילום: ג׳ן סלדקוב

מקום האירוע: קיסר ים

עיצוב: אורכידאה פרחים ועיצוב

מוסיקה: גיא גוטמן

וידאו: תומר פוקס

+ קרדיטים נוספים

שמלה: דנית לוי

שיער: יותם מכלוף

נעלי כלה: Michael Kors

נעלי חתןף Fratelli Rossetti

מאת:כלות אורבניות