לגור איתו: Sugar, Spice and everything nice

24.08.16

תגידו לנו אתן: מה החיים היו בלי סוכר ופחמימות ריקות? התשובה - בעינינו - עגומה מכדי שנשיב עליה, כי אין מה לעשות, חיים בלי קינוחים הם פשוט לא חיים.

 

למרבה המזל, גם אם קינוחים הם פחות הקטע שלכן (בתקופה הזו ספציפית או בכלל) - אפשר ליהנות מהם גם בעיצוב הבית, לכן החלטנו ללקט עבורכן לינקים לחפצים שווים שמעוצבים על טהרת הסוכר.

 

אז בין אם אתן אופות ובין אם אתן מאלו שאוכלות קינוח פעם ב... ובעיקר במסעדות, אין לנו ספק שהמדור שלנו הפעם יעשה לכן טוב על הלב.

 

 

 

1. נר ריחני בצורת כוס חלב עם עוגיה
במבט ראשון (ואולי גם שני. ושלישי) המוצר הזה נראה כמו עוגיית אוריאו טבולה בכוס חלב. רק אחר כך מגלים שמדובר בנר ריחני בעיצוב ממש, אבל ממש ממש מדליק...
 

2. קופסת אחסון לעוגיות וממתקים
כנראה שמדובר בקופסת האחסון הכי מגניבה שנתקלנו בה. תוכלו להשיג אותה ברשת סטורי (ובחנות האונליין).

 

3. מגנטים בצורת וואפל למקרר
יש לנו חיבה מיוחדת ליצירות פימו/פורצלן/קרמיקה/דאס קטנות שיודעות לחקות מאכלים בצורה היפר-ריאליסטית. מגנט הוואפל הזה למשל, יעורר בכן חשק למשהו מתוק בכל פעם שתפתחו את המקרר (אתן כבר תחליטו אם זה טוב או רע).

 

4. הדפס וינטג' של עוגיית אוריאו
אהבנו מאוד את ההדפס הזה, שמצליח לשלב וינטג', תחכום ומתיקות גם יחד.

 

5. תבניות וכלים מעוצבים
סטודיו "חצי כוס סוכר" מתמחה בכלים מעוצבים למטבח שמגיעים בתוספת מתכונים פשוטים ומוצלחים. אנחנו אהבנו במיוחד את תבנית עוגת יום ההולדת, אבל תוכלו למצוא אצלם המון תבניות שונות ומשונות לשלל קינוחים טעימים.

 

Dessert gallery 2

 

6. מגנט בצורת עוגת היער השחור
גם המגנט הזה יקשט את המקרר שלכן בחן ובמתיקות אינסופית...

 

7. שעון קיר עם הדפס קאפקייק

נדמה לנו שאף פעם לא יימאס לנו מקאפקייקס והשעון הזה ממתיק מעט את ההבנה שאנחנו (שוב) מאחרות.

 

8. תמונה מתוקה למטבח
החיים קצרים מכדי לוותר על דברים כמו עוגה משובחת, לא? בעינינו התמונה הזו מעבירה מסר הולם שראוי שיככב במטבח שלכן, או בכל חדר אחר בבית.

 

9. סט צלחות צבעוניות
טרחתן והכנתן קינוח? עכשיו צריך להגיש אותו בכלים ראויים. אהבנו את הצלחות הצבעוניות והמגניבות האלו שניתן להשיג ברשת סטורי (ובחנות האונליין).

 

10. זוג כפיות עם חריטה
אמרתן קינוח זוגי, אמרתן כפיות; זוג הכפיות החרוטות החמוד הזה ישמש אתכן ואת בן הזוג היטב בכל פעם שתכינו קינוח טעים ששווה לחלוק יחד.

 

 

Dessert gallery 3

 

11. כרית נוי עם הדפס עוגה
בחדר השינה, בחדר העבודה או בסלון - הכרית הזו תהיה תוספת מתוקה באיזה חלל שבה תבחרו למקם אותה.

 

12. כפות מדידה בצורת דובדבנים

כל מטבח צריך כפות מדידה (כן, אפילו אם אתן לא מהמבשלות - יגיע היום שבו תרצו למדוד משהו) ואם כבר, אז בסטייל: את כפות המדידה החמודות האלו מצאנו בסוהו והן מתאימות בול לערב רומנטי של הכנת קינוח שווה ביחד.
 

13. מאג כדורי מושלם לעוגה אישית
מעבר לעובדה שהמאגים האלה נפלאים כשלעצמם (רק תחשבו איזה כיף לחבק אותם בחורף, כשקר בחוץ), הם אידיאליים להכנת עוגות אישיות שאפשר להכין במיקרוגל. כן כן, מה ששמעתן; מתכון תמצאו ממש כאן.

 

14. כריות בצורת דונאטס
אם הסלון שלכן מתחנן לתוספת צבע מתוקה, יכול להיות שאחת מכריות הדונאטס האלו תהיה פתרון הולם.

 

איך שלא תבחרו - ומה שלא תעשו, אנחנו בטוחות שתצליחו להמתיק את הימים שלכן גם באמצעות פריטים מעוצבים מהממים. אחרי הכל, למה לא לאכול את העוגה וגם להשאיר אותה שלמה? אנחנו הכי בעד... ;) 

מאת:כלות אורבניות