חלומות מתגשמים בחתונה של לילך ודניאל

13.12.16

הסיפור של לילך ודניאל לא היה מגיע אלינו אילולא חברה טובה של הכלה, עירית פישר. זו החליטה להפתיע את הזוג הטרי ולפנות אלינו מאחורי גבם כדי שנפרסם את החתונה המקסימה אצלנו בכלות אורבניות. אבל היי, אם כבר לעשות משהו בשו-שו, אז זה את זה. ואנחנו הלוא סאקריות של סופרייז, ראינו, התאהבנו, הסכמנו ומכאן הבמה כולה של הזוג.

 

lilach gallery 2

 

lilach gallery 3

 

lilach gallery 4

 

lilach gallery 5

זה סיפור אהבה שמתחיל בבית מלון ותודו שזה מקום מקורי להכיר שם את האישה של חייך ואת הגבר שיזדקן איתך. אז הכירו את לילך ודניאל, ששוכרים דירה קטנה וחמה בירושלים ומוכיחים שחתונות גדולות עשויות מהפרטים הקטנים.

 

lilach gallery 6

 

lilach gallery 7

אבל רגע, הבטחנו סיפור על מלון: במהלך התואר הראשון של דניאל, הוא עבד כפקיד קבלה במלון בירושלים. לילך שחלמה בנערותה לנהל מלון כשתהיה גדולה, מצאה את עצמה גם כן כפקידת קבלה, בג'וב שלאחר הצבא.

 

lilach gallery 8

בתיווך של חבר משותף שקלט את הפוטנציאל בין שני הפקידים - דניאל הזמין את לילך למפגש שטרם היה ברור לאן הוא הולך. כך יצא שביום שלג ירושלמי, נטול תחבורה ציבורית, דניאל צעד ברגל לאסוף את לילך מהבית. האסימון נפל כשהגיע החשבון בסוף המסעדה, ודניאל שאל בתמימות צינית: ״אה, זה דייט?״ ושילם בחיוך.

 

lilach gallery 9

 

lilach gallery 10

החיוך הזה נותר מרוח על פניו שנתיים וחצי לאחר מכן, עם הצעת הנישואים. לילך מודה שמאז שהייתה קטנה חלמה להתחתן (או נכון יותר: להיות מארגנת חתונות. כן, לבחורה הרבה חלומות מתוקים), ולכן לא השאירה מקום לטעויות. השניים הלכו לבחור ביחד מבעוד מועד את הטבעת המיוחלת. אלא שבבוקר בו הייתה אמורה להיות מוכנה, דניאל כבר הספיק לאסוף אותה והקדים ברך להצעה. ונחשו מה? הטבעת התאימה כמו כפפה ליד. מדהים!

 

 

lilach gallery 11

 

lilach gallery 12

לשניים היה ברור שהם רוצים לתקתק חתונה ולא למשוך את תקופת האירוסין לאורך זמן. ובכל זאת, הם הצליחו להפתיע את הסביבה כשעשו זאת בחודש וחצי בלבד. האתגר היה מעניין: מצד אחד להפיק את חתונת החלומות של לילך ומצד שני – לעשות זאת במסגרת תקציב מוגבל למדי. אבל מעז יצא מתוק – והצורך להגשים חלומות גרם להם להיות יצירתיים במיוחד.

 

lilach gallery 13

 

lilach gallery 14

 

lilach gallery 15

 

lilach gallery 16

 

lilach gallery 17

 

lilach gallery 18

אחד הדברים המרגשים, מספרת לנו לילך, הוא שיתוף הפעולה ההרמוני שהיה בינה לבין חמותה לעתיד: אמו של דניאל הייתה אחראית בין היתר לעיצוב השמלה. כמו כן, החברים והמשפחה התגייסו לעזור בכל פרט קטן כגדול והתוצאה הייתה הכי משפחתית ונעימה שיש.

 

lilach gallery 19

 

lilach gallery 21

 

lilach gallery 22

 

lilach gallery 23

לילך ודניאל, היה לנו לעונג לקבל הצצה לחיים שלכם. מאחלות לכם שתמיד תמשיכו לחלום ובגדול.

 

lilach gallery 24

קרדיטים

צילום סטילס: מירי שמעונוביץ

מקום האירוע: חוות ארץ האיילים
עיצוב: ליזה רייצין (אם החתן)
מוסיקה: dj דוד בית הלחמי
בר: בנא משקאות
איפור: שרית הראל
עיצוב שיער: גל סמואל
טבעות: נטע וולפה לכלה וג׳קסון טבעות לחתן
נעלי כלה: republic footwear
תכשיטים: lady morgana fairy chic
הזמנות/מיתוג: עירית פישר גרארד-שטיין
אקססוריז: הולה
חליפת חתן: רנואר
עורך טכס: דוד ודודה של הכלה יחד עם הרב גבי גולדמן (רב הישוב כפר אדומים)

מאת:כלות אורבניות