החתונה הסגולה של דניאלה ובועז

05.01.17

זה לא סוד שאנחנו מאוד אוהבות סיפורי היכרות מיוחדים במיוחד כשהם מגיעים לצד חתונה מקסימה ומעוצבת. לכן אנחנו כל כך שמחות להציג בפניכן את דניאלה ובועז, שקפצו להתארח אצלנו היום. 

 

daniela gallery 1

 

daniela gallery 2

 

daniela gallery 3

 

daniela gallery 4

הם הכירו ב-Murder mystery dinner, ערב חברתי במסגרתו מתכנסים לסעודה+חידה ומנסים לפתור תעלומת רצח בדיונית (גרסת החיים האמיתיים למשחק "הרמז"). דניאלה היתה אחת המשתתפות ובועז - שבחיים האמיתיים הוא בכלל ד"ר לפיזיקה - היה השף.

 

daniela gallery 6

 

daniela gallery 7

 

daniela gallery 7b

יום אחרי הסעודה, דניאלה (האמיצה!) יצרה איתו קשר, החמיאה לו על הבישול והזמינה אותו לקפה. בועז נענה בחיוב ובדיוק ב-6.1 הם יצאו לדייט והשאר, כמו שאומרים, הפך להיסטוריה זוגית מאושרת שהובילה לחתונה המקסימה של השניים.

 

daniela gallery 8

 

daniela gallery 9

 

daniela gallery 10

אבל רגע, לפני החתונה צריכה להגיע הצעת הנישואין, לא? אז אחרי יותר משנה יחד, השניים נסעו לצימר בצפון - שם חיכתה לדניאלה הפתעה מרגשת: הצעת נישואין כתובה בעלי כותרת על המיטה. כשהסתובבה לבועז הוא שלף טבעת מיוחד בצורת חתול (!) שצרפה דודתו במיוחד ודניאלה - איך לא - השיבה ב"כן!" גדול ושמח. 

 

daniela gallery 11

 

daniela gallery 12

 

daniela gallery 5

כשיצאו לדרך והחלו לתכנן את החתונה שלהם, היה להם ברור שהם רוצים חתונה קטנה וכיפית, כזו שתאפשר להם להיות מוקפים רק באנשים שבאמת אוהבים אותם. נוסף על כך, היה להם מאוד חשוב שהאורחים ייהנו ממוזיקה טובה ואוכל טעים ושהחתונה תהיה מעוצבת בצורה אלגנטית ונקייה. 

 

daniela gallery 16

 

daniela gallery 15

 

daniela gallery 17

אחד הדברים הראשונים שהם הסכימו עליו היתה פלטת גווני החתונה שהתבססה על לבן וסגול ומשם תהליך העיצוב היה קל יותר ונעשה יחד עם המעצבים ששכרו. 

 

daniela gallery 18

 

daniela gallery 19

 

daniela gallery 20

דניאלה סיפרה לנו שלמרות שהמעצבים דאגו לקשט את החלל הנבחר, עדיין היא ובועז עסקו בלא מעט DIY: דניאלה היא זו שעיצבה את הזמנות החתונה, בועז והיא בנו אתר חתונה מיוחד בו האורחים יכולים היו לאשר הגעה וגם לבקש שיר שרצו שינוגן באירוע, הם הכינו את המתנות שנתנו לאורחים (צנצנות שהכילו נשיקות מרנג קטנות בסגול ולבן ונעטפו בסרט), שילוט ביציאה ובכניסה וגם את מעמד כרטיסי ההושבה המיוחד שלהם שכלל כיסים בגווני אומברה סגולים ובתוכם כרטיסי ההושבה של האורחים. לפי דעתנו התוצאה מדברת בעד עצמה. 

 

daniela gallery 25

 

daniela gallery 14

 

daniela gallery 13

 

daniela gallery 22

חוץ מהעיצוב, החתונה של דניאלה ובועז היתה מיוחדת גם מפני שהיא היתה חתונה הפוכה (היה להם חשוב שהאורחים יהיו שבעים ורגועים לקראת הטקס) וטקס הנישואין היה אישי ומיוחד. עורך הטקס היה גיא, החבר המשותף שארגן את הארוחה ושדרכו הם הכירו, והוא נערך מתחת לקשת פרחים יפהפייה והורכב מברכות של המשפחה, בדיחות ודברים אישיים שרצו לומר זה לזו וזו לזה. במקום החלפת טבעות, דניאלה ובועז הלכו על טקס כריכת ידיים כשה'סרט' ששימש אותם היא החגורה מהשמלה שהכלה לבשה לארוחה בה הכירו. לאחר הטקס היא החליפה לחצאית קצרה יותר ושלב הריקודים נפתח בריקוד ראשון של הזוג, עליו התאמנו מראש עם מורים לריקוד. 

 

daniela gallery 23

 

daniela gallery 24

 

daniela gallery 26

דניאלה ובועז, אין ספק שהחתונה שלכם היתה מיוחדת במינה. תודה לכם על שחלקתם אותה איתנו ואנחנו מאחלות לכם המון אהבה ואושר גם בהמשך החיים המשותפים. 

 

daniela gallery 21

 

 

קרדיטים

מקום האירוע: בית אנדרומדה
עיצוב: ועדת קישוט
מוסיקה: דרור כהן (TETA)
שמלה: רינה בהיר
איפור: ורד ספיבק
נעלי כלה: יושו
הזמנות/מיתוג: הכלה
עורך טכס: גיא בוסקו
חוויות: עמדת שזירה
DIY: מיתוג והזמנות, מעמד כרטיסי הושבה, שילוט, מתנות לאורחים
מתנות לאורחים: צנצנות ממולאות בנשיקות קטנות
קרדיטים נוספים: כוריאוגרפיה לריקוד הראשון - Dance TLV 

מאת:כלות אורבניות
תגיות: