בואי רוח סתיו

02.08.16

נכון שעכשיו שיא הקיץ והחגים נראים רחוקים, אבל כמו שאתן יודעות - הזמן מתעתע; בעוד שלושה חודשים יחול ראש השנה מה שאומר שכלות הסתיו שלנו כבר עובדות בטירוף על הפקת החתונות שלהן - ואנחנו מצדנו תורמות כתף ומתגייסות לעזור, כמובן.

 

לצורך העניין הפכנו את הרשת בחיפוש אחר 10 הדרכות DIY שוות שמצד אחד יבטאו את רוח חגי תשרי ומהצד השני, גם ישמשו אתכן בחתונות המקסימות שלכן. יש לנו הרגשה שתוכלו לשאוב לא מעט רעיונות מהכתבה הזו - בין אם אתן מתחתנות בעונת החגים ובין אם לא; אחרי הכל, כולנו נסב עם המשפחה ליד שולחנות חג מכל מיני סוגים - אז למה לא לדאוג שהם יהיו מהממים?

 

גרילנדות לסוכה - ולחתונה
אנחנו תמיד נתקלות בקישוט המקסים הזה בכל מיני בלוגים מהממים - ולכן שמחנו כשאיתרנו את גרסת ה-DIY שלו: בעינינו מדובר בפרויקט שיכול להתאים מאוד גם לסוכה שבה תתארחו, אבל הרבה יותר חשוב מכך - מדובר בפרויקט מושלם עבור החתונה שלכן (בין אם תבחרו לתלות את הגרילנדות היפות האלו כקישוט באולם או בגן - ובין אם תשתמשו בהן לצילומים).

 

gallery 1

צילום 3 תמונות עליונות: www.theflairexchange.com

צילום תמונה תחתונה: www.confettisystem.bigcartel.com

 

מעטפות לשנות טובות - שניתן לחלק לאורחים
כשחושבים על שנות טובות, חושבים על כרטיסים מעוצבים שמגיעים בתוך מעטפות שוות - בדרך כלל מהסוג שקונים בכסף. אז זהו, שזה לא חייב להיות ככה; הפוסט הזה ילמד אתכן איך להכין מעטפות מהממות צעד אחר צעד, באופן סופר פשוט. כל מה שתצטרכו לעשות אחר כך, זה להכניס לתוך המעטפות שיצרתן כרטיסי שנה טובה+"תודה שבאתם" - וסגרתן פינה כפולה בחתונה שלכן.

gallery 2

צילום: www.gatheringbeauty.com

 

 

חותמות תפוחים לכרטיסי שנה טובה
ואם כבר מדברים על שנות טובות, תראו איזה רעיון מקסים ופשוט: באמצעות מספר פקקי שעם, תוכלו להכין חותמות תפוחים מתוקות - שיסייעו לכן בהכנת כרטיסי השנה הטובה.

gallery 3

צילום: www.creativejewishmom.com

 

קישוטי בלוטים (מוזהבים, נר עם בלוטים, בלוטים דקורטיביים לאורחים) -
בלוטים הם אחד האוצרות הטבעיים של הסתיו ואחת הסיבות ששווה להתחתן בסתיו, בדיוק כשהם נמצאים בשפע כמעט בכל מקום בעל חורש טבעי בארץ. בחרנו עבורכן פוסט ובו דוגמאות לעיצובים יפים עם בלוטים: שימו לב לכד הזכוכית שבתוכו יושב נר מוקף בלוטים (שיכול להשתלב או כמרכזי שולחן בחתונה שלכן, או כעוד פריט דקורטיבי באחת הפינות), לבלוטים המוזהבים (בתמונה), שיוצרים בקלות באמצעות ספרי בצבע זהב ושניתן לשים כקישוט על הצלחות או על השולחנות - ולבלוטים הלבנים עם הלבבות, שיכולים לשמש כמתנת "תודה שבאתם" מהממת וסופר-מושקעת, לצד כרטיס התודה. בקיצור, זה הזמן לצאת לאסוף את האוצרות הטבעיים האלה מהעצים.

gallery 4

צילום: www.designrulz.com

 

סידור שולחן עם רימונים
אנחנו אוהבות לקשט את שולחנות החג עם אלמנטים שמזוהים עם העונה ועם מסורת החג ולכן אהבנו את סידורי מרכז השולחן האלה, שמצליחים להיראות רעננים וחגיגיים - בין אם תבחרו לקשט בהם את השולחנות בחתונה (ובכך להצטרף לטרנד השזירה הירוקה) ובין אם תבחרו להשתמש ברעיון דווקא עבור הסעודה המשפחתית.

gallery 5

צילום: www.notey.com

 

תפוחים כפמוטים
סכין, כף ונר עגול ושטוח בעטיפת אלומניום - אלה כל החומרים שאתן צריכות על מנת להפוך תפוחי עץ פשוטים לפמוטים יפהפיים, ברוח חגי תשרי. גם הפעם ניתן להשתמש ברעיון עבור החגיגה הביתית וגם עבור החתונה. מושלם, לא?

gallery 6

צילום: www.ehow.com

 

בסופו של דבר חשוב לזכור שניתן להשתמש בכל סמל חגיגי גם בחתונה שלכן, במיוחד אם היא נערכת בסמוך לחגי תשרי. עם קצת השקעה והרבה דמיון תוכלו לעצב אירוע מהמם ברוח סתווית, שיגרום לאורחים שלכם לרצות להישאר עד הדקה האחרונה - וליהנות מכל שנייה, במיוחד (אך לא רק) אם הם ייקחו איתם הביתה מזכרת קטנה שתלווה אותם בהמשך הדרך...

מאת:כלות אורבניות