איילת ויובל, 27.9.13

08.03.14

 

מאז ומתמיד הרגשנו כי לים אישיות משלו: בחורף הוא סוער ואפילו קצת קודר - ואילו בקיץ הוא מזמין ומלטף. מה שבטוח - אנחנו אוהבות אותו לאורך כל ימות השנה, שכן לא משנה בכלל באיזו תקופה מדובר, הים מצליח לעורר בנו ת-מ-י-ד את אותן תחושות שלווה ורוגע. מדובר במקום האולטימטיבי לפנות אליו בכדי להקשיב לרחשי הלב ולצפות בכחול האינסופי הזה, בעת שהוא נפגש עם קו הרקיע.

 

כנראה שבני הזוג שמתארחים אצלינו היום עם חתונתם האורבנית, איילת ויובל, מרגישים בדיוק כמונו כיוון שהים הוא מוטיב חוזר בחייהם ואהבתם הגדולה. האהבה הזו שימשה גם רקע לכל אחד משלבי החתונה שלהם, החל מההכנות שנערכו תוך שהגלים הכחולים משקיפים מן הצד על איילת, דרך הצילומים המקדימים, בהם החול וקרני השמש שימשו כאביזרי הצילום הפוטוגניים ביותר שיש - וכמובן עד האירוע עצמו, אשר נערך ממש על שפת החוף.

 

הבחירה לערוך את האירוע דווקא שם, איפשרה לאורחים לחלוק את האהבה המשותפת הזו עם בני הזוג וגרמה גם לנו להיזכר פעם נוספת מדוע אנו ניהנות כל כך מן הים הכחול. אנו בטוחות שאילו יכלו המים לדבר, הם לבטח היו מספרים לנו כמה כיף היה לארח את איילת ואת יובל ביום הזה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כעת, לאחר שדרשנו בשלומו של הים, כל שנותר לעשות הוא לבקר בו פעם נוספת ולגלות איזו אישיות אימץ לעצמו הפעם… המשך סופ״ש נפלא לכן!

 

☼ ☼ ☼

 

מקום האירוע: YAMAS, חוף דור

שמלת כלה: סינגוריה

עיצוב שיער: אהוד אלבז

נעלי כלה: RENOVITO

תכשיטים: גראס

נעלי חתן: אלדו

צילום סטילס: ליאור והדס צלמים

די ג׳יי: עילי גולן, קנגורו

עורך הטקס: הרב שמואל קפלן

 

 

מאת:כלות אורבניות