כוכבי הפינצטה - ספטמבר 2015

01.10.15

אחח... אוקטובר אוקטובר, חודש יקר שלנו. רק הבוקר חגגנו את תחילתך וזה גם בדיוק הטיימינג להתרפק על החודש החולף שממנו נהנינו עד תום הודות לכל החגים שליוו אותו - יחד עם כל הכוכבים שקישטו את החודש הזה.

 

לא בכדי מדובר באחד המדורים האהובים ביותר שלנו, כזה שמאפשר לנו לאסוף במקום אחד אנשי מקצוע מכל מיני תחומים, לעבור על תיק העבודות שלהם ופשוט ליהנות מהשראה אינסופית.

 

אז הנה זה קורה, כוכבי הפינצטה לחודש ספטמבר!

 

✮✮✮

SAVE THE DATE CLIPS

 

Save the date

 

את הסרטונים הויראליים של "Save the date clips" ממש התרגשנו לפגוש, מתוך הידיעה הברורה שהם הולכים להפוך לדבר הבא בעולם ההזמנות והמיתוג, עבור הזוגות האורבניים שלנו שמחפשים רעיונות אקסטרה מיוחדים. במקום לקבל הזמנה בדואר, לוחצים קליק על הסרטון ונכנסים לתוך חוויה אינטרקטיבית, הכי Fresh ומעודכן!

 

✮✮✮

סוקה תל אביב

 

וילה סוקה

 

סוקה תל אביב הוא תכשיט זהוב הממוקם בתל אביב. לא לחינם השתמשנו דווקא במונח הזה, שהרי הוא נבנה על גבי שרידים של מפעל זיקוק ועיבוד זהב אשר היה פעיל במהלך הסיקסטיז, הכי יהלום אורבני שיש. לאחר שעות, ימים ושבועות של עבודה מוקפדת, הוקם אולם האירועים שיש בו עיצוב מדויק, שירות נפלא והרבה כבוד להיסטוריה הקודמת של המקום.

 

✮✮✮

חן ונועה

 

 

חן ונועה מעידות על עצמן שהן הדיג'איות השמחות ביותר בעיר (ובכפר), ומספיק מבט אחד בדינמיקה שלהן ובאופן שבו הן מגיבות למוסיקה - כדי להבין שזה לגמרי נכון. כשגרוב והומור הם כלי העבודה העיקריים שלהן, השתיים יודעות בדיוק מה לעשות כדי להכין עבור כל אחד מהזוגות שלהן את הפלייליסט המו-שלם.

 

✮✮✮

ליאל אלבומים

 

 

עמוד הפייסבוק של ליאל אלבומים מלא בתמונות של זוגות ולקוחות שתיעדו בהתלהבות את האלבום שקיבלו והעלו לפיד שלהם. כשמקבלים מוצר מעוצב כל כך שמכיל בתוכו זכרונות נהדרים, היד קלה על הסמארטפון והרצון לצלם ולשתף בוער! אלבומים מעוצבים ויפים כל כך משתלבים באופן טבעי בשולחן הקפה, כך שכיף לדפדף בהם שוב ושוב.

 

✮✮✮

ליטל מינקין

 

pintzeta gallery 5

 

את ליטל מינקין הכרנו בתור כלה אורבנית וכבר היה לנו ברור שיש לנו עסק עם כלה בעלת גרוב משובח. מאז עקבנו אחריה ברשתות החברתיות וגילינו מישהי שיש לה ידע עצום במוסיקה ואפילו הייתה עורכת מוסיקלית בגלגל"צ (סופר קול!). את כל הידע וחוש הקצב הזה, היא מביאה כעת עמה לכל אירוע שבו היא מתקלטת.

 

✮✮✮

לילך עיצוב אירועים

 

 

לילך שוכר היא מעצבת אירועים ושוזרת פרחים מופלאה, אשר אוהבת לעבוד עם אנשים ולסייע להם להגשים את חלומות העיצוב הפרטיים שלהם. החלומות האלה תמיד מעוצבים בדיוק ובחינניות, בתוספת התבלין הסודי שלה ורק שלה: א-ה-ב-ה.

 

✮✮✮

שירן אטד

 

 

מהעבודות של שירן אטד אנו מתמוגגות, פשוט כך, שהרי הן מייצגות את כל מה שאנו אוהבות במוצרי נייר: תשומת לב לפרטים הקטנים, שיקוף אופיים של בני הזוג ובעיקר המון אסתטיקה. שירן יודעת להגיש את החומרים שהיא מעצבת בצורה נעימה ואנו בטוחות שלאורחים נעים לקבל הפתעה מעוצבת שכזו בדואר.

 

✮✮✮

שחק ארבל

 

 

DJ שחק ארבל יודע לנתח את האירוע מבחינה מוסיקלית, בצורה הכי מקצועית שאפשר - תוך שהוא מביא לרחבה את המוסיקה של החתן, של הכלה, של האורחים וכמובן גם את מגע הקסם שלו. השילוב המדויק הזה והאינטואיציה לבחור בדיוק את השירים המתאימים, היא שהופכת את המסיבות של שחק לשם דבר בעולם האירועים.

 

✮✮✮

מיכל פוסמן

 

 

שיער חלק או תלתלים-תלתלים, איפור במראה טבעי או מודגש יותר, כלות או סלבריטאיות - מיכל פוסמן יודעת להתמודד עם כל האתגרים על הצד הטוב ביותר והיא תמיד עושה זאת עם הכישרון והחיוך המאפיינים את עבודותיה. כל האלמנטים הללו הופכים את מיכל לאחת מנשות המקצוע המגוונות ביותר שיש בשטח!

 

✮✮✮

עץ השדה

 

 

ב"עץ השדה" מאמינים שצריך להשתמש בכל החושים כדי ליהנות מאוכל ובהתאם לכך, זכינו להביט, להריח ולבסוף גם לטעום את המנות שלהם. ההגשה היפה והחשיבה היצירתית יוצרים תפריט קוהרנטי, שנעים להגיש לאורחים ובעיקר טעים, באמת טעים - בין אם הוא בשרי, חלבי או טבעוני.

 

✮✮✮

פיקפליפ

 

 

כשמדובר במתנות לאורחים, גם אנחנו וגם הזוגות שלנו תמיד מחפשים את הדבר הבא: דרך להודות לאורחים ולהעניק להם משהו קטן שיחמם את הלב. מצאנו בדיוק את המשהו הזה - סרטוני וידאו אינטרקטיביים של פיקפליפ. מדובר בספרון וידאו קצרצר ומדליק שמתועד באירוע עצמו ומעניק לאורחים חוויה כיפית ומזכרת ייחודית מהאירוע.

 

✮✮✮

שי רפאלי

 

 

את שי רפאלי הכרנו בתור כלה אורבנית וכבר אז היא הדהימה אותנו, בשמלתה האצילית עם הגב הפתוח וחצאית טוטו ורדרדה. כבר אז היה לנו ברור שאת השם שלה כדאי לנו לסמן ולכן כשפגשנו אותה שוב, לא הופתענו לגלות שכעת היא מעצבת שמלות מדהימה, עם בדיוק אותו שיק וסטייל שאפיין גם אותה בתור כלה.

 

✮✮✮

 

ספטמבר, היית חודש חם ולח, אך אנו ללא ספק סולחות לך, כי היית כל כך יצירתי ומלא בהשראה!

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)