חתונת ה-DIY של ניצן וטל

04.04.14

 

מה עושה זוג סטודנטים שרוצה לארגן חתונה אישית אך המבחנים נושפים בעורפו? נעזר בבני המשפחה האהובים כמובן. האמת, שזה בדיוק מה שקרה לניצן וטל, שמתחתנים… ממש היום! אנו כל-כך שמחות בשמחתם ובטוחות שתהיה זו חתונה מושלמת, רבות הודות לקרובת משפחה מיוחדת מאוד, שסביר להניח שאתן כבר מכירות - טלי דברת, גיסתו של טל ואחת מבנות צמד הצלמות טלי ודבורה.

 

עם החלטתם של ניצן וטל להינשא (ובעיצומו של הסמסטר הסוער), התנדבה טלי להכין עבורם שפע פריטי DIY לחתונתם. אחרי הכול, מדובר בתחום שאינו זר לה, שהרי היא בעצמה אירגנה חתונה מלאה בטאצ׳ים אישיים לפני כשלוש שנים.

 

מייד כשקיבלה את ברכת הדרך, החלה טלי בעבודה, בעזרתם כמובן של יתר בני המשפחה - כאשר התחנה הראשונה הייתה הכנת ההזמנות לאירוע. סדנת יצירה מאולתרת נפתחה בביתה וכללה נייר קראפט מעוטר בדגלונים, מעטפות, מדבקות ממותגות וחוט איכרים מ-OMG שעטף את כל האלמנטים הללו יחדיו. את ההזמנה עיצבה טלי בעצמה ואילו המדבקות הוזמנו מאתר בשם ״Moo״.

 

 

 

 

 

 

משם היא דילגה חיש מהר להכנת מספרי השולחן והפעם החליטה להיעזר גם בכישורי הצילום שלה: היא תיעדה את בני הזוג בפרופיל, הצלילה את האימג׳ים, עיצבה וערכה אותם כמספרי שולחן וממש היום הם יוצבו במעמדים מיוחדים על כל שולחן ושולחן.

 

 

 

 

 

 

לאחר שמספרי השולחן מוכנים, כעת נותר לטפל בכרטיסיות ההושבה. גם הפעם עוצבו הכרטיסיות הללו על-ידי טלי, וגם הן הודפסו באתר ״Moo״ שהזכרנו קודם לכן. לכל פתקית הושבה התווספה מעטפת נייר קטנה ובתוכה קונפטי לבבות - גם המעטפות וגם הקונפטי הוזמנו מהאתר האהוב עלינו ״אטסי״. אגב, מי שהייתה אחראית על חלוקה שווה של הקונפטי בין המעטפות היתה לא אחרת מאשר סבתא רבקה המקסימה, סבתה של ניצן, ומיותר לציין שהיא לקחה את תפקידה ברצינות רבה!

 

 

 

 

 

 

משתוקקות כבר לגלות מהו הדבר הבא בפרויקט היצירה? בקבוקים לפרחים! הבקבוקים נאספו במשך זמן מה, נשטפו היטב עד שהוסרו מהם כל התוויות ורוססו בספריי זהב עד כדי אטימות, בעוד שאחרים קיבלו רק נגיעה קלה מהזהוב. אם הפרויקט הזה נראה לכן מעט מוכר, לבטח נתקלתן בו כאן או כאן!

 

 

 

 

 

 

כעת הגענו לדובדבן שבקצפת: פרויקט המתנות לאורחים! נשיקה לצד נשיקה, נערמו להן ההפתעות המתוקות עליהן עמלו יחדיו ניצן הכלה ביחד עם אחותה, טלי וכמובן סבתא רבקה שגם הפעם נרתמה למאמץ המשפחתי. התוצר הסופי נארז בשקיות צלופן שקופות, נקשר בסרט והוא יוגש לאורחים בסיום האירוע, רגע לפני שיפרשו לבתיהם. כמה מתוק יהיה להם בפה…

 

 

 

 

 

צילום: טלי ושי דברת

 

הפרוייקטים הנפלאים הללו שראיתן כאן היום, הם פרויקטים סופר-קלים לביצוע אך בעיקר סופר-מעוררי השראה. אנו בטוחות שניתן לשאוב מהם רעיונות רבים להוספת אותו טאץ׳ אישי שאתן תמיד מחפשות ומחפשות… ובינתיים נאחל לניצן וטל היקרים ים של מזל-טובים!!! בטוחות שאת החתונה שלכם האורחים לא ישכחו במהרה! 

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)