עשינו זאת בעצמנו: זהוב ופורח

16.01.14

 

ט"ו בשבט, ט"ו בשבט, כמה כיף שבאת! לא בכל יום מגיע אורח שכמוך, המביא עימו את כל הטוב שיש לעולם הפורח והצומח שמסביבנו להציע! מאורע מן הסוג הזה דורש לא פחות מסרטון DIY, בטכניקת סטופ-מושן (עם הצלמות האלופות טלי ודבורה), שגם הוא כמובן חלק נוסף בסדרת סרטונים אשר החלה אי שם בחג החנוכה. מוכנות? מזומנות? זה הזמן לספר לכן כי הולך להיות כאן נעים לצד צנצנות ובקבוקי זכוכית חצי זהובים אשר בתוכם נחים פרחים (אתן הרי יודעות עד כמה אנחנו אוהבות צנצנות ובקבוקים, ושמחנו לשמוע שגם אתן... ממש כאן בקבוצה הסודית שלנו), ויגרמו לכל סידור קטן לנצנץ! וכך בדיוק, אבל בדיוק, זה קורה:

 

 

אחרי שצפיתן בסרטון אנו מזמינות אתכן להתבונן בתמונות הבאות שמציגות את תקציר הפעולות שעשינו.

 

בכדי להכין את כלי הקיבול החצי מוזהבים שלנו השתמשנו בכלי זכוכית שונים. ניקינו אותם היטב מן התוויות שהודבקו עליהם (מים חמים וסבון כלים יעשו לגמרי את העבודה) והתקדמנו אל עבר השלב הבא.

 

 

 

 

המטרה העיקרית הייתה לרסס רק חצי מגובהם של כלי הזכוכית, על מנת לייצר מחצית שקופה לצד מחצית אטומה (בתחתית הכלים) ולכן נזקקנו לגליל נייר דבק אשר סייע לנו במשימה.

 

 

 

נייר הדבק עצמו הודבק מסביב לכל אחד ואחד מכלי הזכוכית, בדיוק במקום שרצינו, כשחלקם העליון של הכלים כוסה בשקית ניילון שקופה, אשר הגנה עליהם מספריי הצבע שעתיד היה להיות מרוסס בחלקם התחתון. ואז החל השלב שאנו ניהנות ממנו תמיד... שלב ה-ר-י-ס-ו-ס-י-ם.

 

 

 

כשסיימנו לרסס את חלקם התחתון של הכלים באמצעות ספריי צבע איכותי, המתנו בסבלנות עד לייבושם המלא.

 

לאחר-מכן הסרנו את הניילון המגן והתחלנו לקלף אט אט את נייר הדבק מסביב לכל כלי וכלי. המראה שהתקבל היה קו אחיד ומדוייק שחצה את כלי הזכוכית שלנו לשני חלקים: חלק עליון שקוף ואילו חלק תחתון זהוב. מושלם, כל-כך מוש-לם.

 

 

 

כעת, כל שנותר לכן לעשות זה לרוץ ולמלא את הכלים בפרחים, ולהצטייד בהמון פירות יבשים וטעימים שיעשו לכן ערב נעים וגם טעים.

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)