עשינו זאת בעצמנו: בקבוקים גם הם לובשים חג

16.04.13

 

כשמדינה שלמה לובשת חג - זה מצליח לרגש אותנו ולפרוט על כל אחד ואחד ממיתרי ליבנו. כאלה אנחנו, רגשניות. הדגלים בחלונות, הנורות ברחובות… חגיגה של ממש בעיניים ובלב!

 

לכבוד המאורע (בכל זאת, הגברת שלנו לא בכל יום חוגגת יומולדת 65!) החלטנו להתפנק, ועל הדרך לפנק אתכן בפוסט DIY שנוטף גווני כחול, בתוספת פרחים רעננים - השילוב העצמאותי המושלם בעיננו. כמו תמיד, זה הכי פשוט שיש, הפריט החשוב ביותר לצורך ביצוע המשימה הוא "סבלנות". מדוע? מייד תבינו.

 

 

הפעם החלטנו למחזר ביצירתיות את כל בקבוקי הזכוכית בביתנו, שהמתינו לשוב אל הסופרמרקט הקרוב. חשבנו שהם יכולים לתפקד כוואזות נהדרות לפרחים שאנו כל כך אוהבות לקשט בהם את בתינו. חשבנו והלכנו על זה!

 

אז במה צריך להצטייד? רישמו: פרחים טריים, בקבוקי זכוכית ריקים וכמה צבעי ספריי בגוונים אהובים. ומכיוון שרצינו להתקשט בצבעי יום העצמאות כמובן שבחרנו בכמה גוונים של כחול.

 

 

את התוויות שהודבקו על הבקבוקים דאגנו להסיר היטב עם מעט מים חמים. פשוט טיבלו את הבקבוקים במים, ואט אט המדבקות יתקלפו כבר מעצמן. אם זה לא קורה, עיזרו להן מעט ואת שאריות הדבק הנותרות הסירו באמצעות סקוצ'ברייט.

 

 

כעת, לשלב הבא - ריסוסים. השלב האהוב עלינו! את צבעי הספריי שבחרנו, מצאנו בחנות תל-אביבית מקסימה בשם "קאפזולה", שם תמצאו כל צבע ספריי שאתן רק חולמות עליו. הבחירות שלנו הסתכמו בצבעים הבאים: כחול צפלין (zeppelin blue), כחול כהה (dark blue) וכחול לויתן (levitan blue). מדובר בצבעי ספריי איכותיים המתאימים לצביעת עץ, מתכת, פלסטיק, זכוכית ואפילו לצביעת קירות פנימיים וחיצוניים. מרשים, לא?

 

 

דאגנו לנקות את משטח העבודה (הבקבוקים) מלכלוך ושומנים. ניערנו היטב את מיכלי הספריי וריססנו בשכבות דקות, בדיוק לפי ההוראות הכתובות על המיכלים עצמם.

 

אנחנו דאגנו לרסס את כל אחד מן הבקבוקים בשתי שכבות צבע, ומכאן מצרך "הסבלנות" שהזכרנו כבר בתחילת הפוסט. זה היה שווה את ההמתנה, כי הבקבוקים "תפסו" את הצבע בצורה מופלאה אחידה לגמרי.

 

זמן ההמתנה המומלץ בין שכבת צבע אחת לשנייה לפי הרשום על המיכלים הוא כ-5 דק', אך אנו ממליצות לכן להמתין זמן מעט ארוך מזה (סבלנות, כבר אמרנו?!?). כך עשינו והתוצאה - וואו.

 

 

לאחר שיבשו הבקבוקים והרגשנו כי אנו יכולות לגעת בהן (ללא אותה הרגשה דביקה של צבע רטוב), מילאנו אותם במעט מים וקישטנו בפרחים. קישטנו וקישטנו וקישטנו… וכמעט שלא יכולנו להפסיק.

 

 

נהננו כל כך ממגוון הוואזות שנולדו לנו כך פתאום, וגילינו שהן יפות בכל מצב: ביחד וגם לחוד, בדואט ובטריו. מה שתבחרו - לבטח יהיה יפה, אין לנו צל של ספק.

 

 

הפוסט הזה עשה לנו חשק לשמור עוד קצת בקבוקי זכוכית לעצמינו, ולהמשיך לצבוע אותם בכל מיני צבעים אהובים גם בלי כל קשר לחג העצמאות האהוב. חישבו לרגע עד כמה זה יכול להיות נפלא ליפייף את החתונה שלכם בהמון בקבוקים שכאלה בצבעים מתאימים, כשהם גדושים בפרחים. ומה דעתכן על הרעיון הבא - אולי תשתמשו בהם כמתנה קטנה לאורחים בחתונה? בקבוק צבוע עם פרח שנח בתוכו, אנחנו לבטח היינו שמחות לקבל בקבוק שכזה.

 

צילום: כלות אורבניות

 

ולפני שנרסס את כל הבית בצבעי כחול (כי היה לנו כיף, כיף, כיף!), נאחל לכן חג עצמאות שמח ונלך לבלות בחיק המשפחה והחברים. אל תשכחנה לבלות גם אתן ואולי על הדרך לאסוף קצת בקבוקים ריקים (אנחנו כבר התמכרנו ומחפשות אחר הבקבוק הבא…).

 

נשיקות,

טל והדר

מאת:כלות אורבניות