המדריך לתכנון החתונה: אוכל, קדימה אוכל!

15.12.16

איזה כיף! עכשיו, מששאלתן את כל השאלות הנכונות וסגרתן את הלוקיישן, אפשר להתקדם הלאה לבחירת הספקים. השלב הראשון, ממש אחרי סגירת תאריך החתונה, יהיה בחירת קייטרינג שהרי ידוע שאחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל תכנון חתונה הוא האוכל.

 

4 gallery 1

אז מה עושים כדי למצוא את הקייטרינג המושלם, זה שימלא את הבטן של האורחים שלכן בכל טוב וייתן להם הרגשה שהארוחה היתה שווה את המאמץ? בשלב הראשון, מבררים עם המקום שבו סגרתם את החתונה האם יש להם חברות קייטרינג מומלצות במיוחד שאיתן הם רגילים לעבוד. רוב הסיכויים שתיענו בחיוב וכאן מגיע הרגע להפשיל שרוולים ולחפש המלצות אונליין אודות אותן חברות. 

 

4 gallery 2

 

4 gallery 3

אם מדובר בחתונת שטח, חפשו מידע אודות חברות קייטרינג שמתמחות בהגשה בטבע - וכן, אולי זה נראה לכן מעט מפליא, אבל יש לא מעט כאלה. במידה ויש לכם דרישות מסוימות לקונספט, מנות טבעוניות/ צמחוניות או ללא גלוטן, בדקו מראש עם הקייטרינג שבו אתם מתעניינים, שהוא אכן יכול לעמוד בדרישות שלכם.

 

4 gallery 4

אם מראש אתם מחפשים קייטרינג צמחוני או טבעוני, העלו את האפשרות הזו בפני המקום שבו סגרתם; יותר ויותר חברות קייטרינג מציעות את האפשרויות הללו ויותר ויותר שפים פתוחים להכנת מנות מתאימות.

 

4 gallery 5

בדרך כלל התפריטים של חברות הקייטרינג מפורטים לכמה סוגים, מהבסיסי ועד לכל מיני תוספות שמייקרות את המחירים. במה כדאי לבחור? זה כבר תלוי בכם כזוג ובאהבה שלכם לאוכל. אם יש מנות שברור לכם שלא כדאי לוותר עליהן אך הן נמצאות בתפריט היקר יותר, מומלץ לבחור בו, אם התפריט הבסיסי נראה עשיר ומגוון מספיק, הרי שאין מניעה לבחור בו.

 

4 gallery 6

אנחנו מציעות לכן לא להתפשר על הדברים שנראים לכן חשובים, ואחרי שאתן קובעות טעימות (לגיטימי לקבוע עם שני ספקים, במידה ואתן מתלבטות) - לשאול בפירוט כל מה שמעניין אתכן (למשל שינויים ואדפטציות במנות). טיפ קטן שיעזור לכן מאוד הוא להיזכר בחתונות בהן ביקרתן כאורחות: מה אהבתן במיוחד? מה היה הכי טעים? איפה הייתן נותנות דגשים קצת שונים? עם החזון הזה מול העיניים, אתן כבר תצליחו לבחור בקייטרינג הנכון ולהרכיב תפריט מושלם. בתיאבון! 

מאת:כלות אורבניות