וודסטוק מודרני: נעם ואדר

20.01.19

button print magzine

 

מה לא נאמר על פסטיבל וודסטוק - הוא העניק (ועודנו מעניק) כל כך הרבה השראה באין ספור תחומים, ההשפעה שלו עצומה בכל הנוגע לתרבות, למוסיקה, לאמנות, לאופנה, וכמובן, לעולם החתונות. במקרה הזה, מדובר בחתונה שלקחה את הקונספט של הפסטיבל אול-דה-וויי, ואתן ממש, אבל ממש חייבות לראות את זה. 

 

הזוג

 

נעם: אנחנו בני 30, מתגוררים ביפו כבר כמה שנים. אדר עוסק ביבוא חומרי גלם לתעשיית הריהוט ואני בעיצוב פנים ונדל״ן. על הדרך אנחנו מנהלים נכסים של Airbnb ונהנים מהמפגש הכיפי עם התיירים.

 

ההיכרות

 

נעם: נפגשנו לראשונה בחתונה של זוג חברים אבל עברו אי אלו שנים עד שהגיע הרגע הנכון בו שנינו היינו מוכנים אחד לשניה.

 

gallery3

 

gallery3

 

gallery3

 

gallery3

 

הרגע בו ידעתם שנועדתם

 

אדר: פחות או יותר מהרגע הראשון. ישבנו אצל נעם בדירה ובין כוס וויסקי אחת לאחרת היא דיברה בכזו התלהבות ובצורה חסרת פחד על עצמה, על החיים, על החברה, על אמנות ועל מוזיקה - וידעתי שהיא האחת.

נעם: עשינו עם חברים זולה של כמה ימים בים וכבר בלילה הראשון היו סופות נוראיות של חול. אחרי כל העבודה הקשה של הקמת הזולה היינו צריכים לקפל הכל, לוותר על החופש ולנסוע הביתה. אדר לא נתן לשום דבר מזה לשבור לו את מצב הרוח וברגע שכולם נסעו ונשארנו רק שנינו באוטו עמוס בציוד ובכלב (שלימים יהיה שלנו) אדר הציע "בואי נסע להתפנן באילת". בנסיעה הזו ידעתי.

 

הצעת הנישואין

 

נעם: שנינו חווינו מערכות יחסים ארוכות לצד קצרות יותר, וברגע שהתאהבנו ידענו שיש לנו ביד את הדבר הזה שכולם מחפשים. משם, ההחלטה להתחתן היתה מאוד קלה. ההצעה הגיעה בערב ראש השנה, בדירה שלנו אחרי ארוחת בוקר מאד מפנקת כששנינו עוד בפיג'מה.

 

gallery3

 

gallery3

 

gallery3

 

gallery3

 

gallery3

 

gallery3

 

הקונספט

 

נעם: כיוון ששנינו מאוד מחוברים למוזיקה, לטבע ולאנשים שבחיינו, רצינו לעשות חתונת פסטיבל

ולארח את המשפחה והחברים בדרך שלנו: בחופשיות, בפשטות, בלי לוח זמנים ותחנות שחייבים לעבור בהן - וכך התקבלה החתונה ההיפית שלנו.

העיצוב

 

אדר: רצינו להעניק לאורחים תחושה שהם חזרו אחורה בזמן לתקופת ילדי הפרחים. זו הייתה משימה לא פשוטה, אבל עמדנו בה בהצלחה. האירוע התקיים ב"מגדל הדבורים" בקיבוץ דליה, כר דשא ענק הצופה על עמק יזרעאל. כיוון שנעם עוסקת בעיצוב וגם עיצבה כמה חתונות בעבר, לקחנו את משימת העיצוב על עצמנו. במשך חודשים תיכננו הכל עד לפרט הכי קטן: ערסלים, קרושטים וקלפי טארוט למספרי השולחנות.


באחת מנסיעות העבודה שלי להודו חזרתי עם מזוודה עמוסה בפריטי וינטאג' מיוחדים, ביניהם פמוטים, פסלונים, אהילים ובדים צבעוניים. יום לפני האירוע נפגשנו במקום עם כמה חברים ויחד קישטנו את כל המקום במילים משירים, אהילים שתלינו מהעצים, סמל Peace ענקי שעשוי כולו מפרחים ועוד.

 

קיווינו שהאורחים ישתפו פעולה ויגיעו לבושים כמו שביקשנו: בחולצות פרחוניות עם מכנסי פדלפון וסרט בשיער. כדי לעזור להם במשימה חיכתה להם בכניסה עמדה עם פרחים עבור הבגדים והשיער.

 

gallery3

 

gallery3

 

gallery3

 

gallery3

 

gallery3

 

הסטייל

 

נעם: רצינו להתאים את הלבוש שלנו לקונספט החתונה. אני נעלתי נעלי פלטפורמה שביצבצו מתחת לעליונית לבנה שנתפרה במיוחד, והן נראו כמו נעליים שסטיבי ניקס, הסולנית של פליטווד מק, הייתה נועלת בעצמה. אדר נעל סנדלי בירקנשטוק ולבש חולצת פשתן לבנה מתחת לז'קט ירוק.

 

gallery3

 

gallery3

 

gallery3

 

gallery3

 

הכי אהבנו בחתונה

 

נעם: לראות את האורחים נינוחים, מחוייכים, עם כוסות יין ביד מקשקשים בינם לבין עצמם ופשוט נהנים. מעבר לכיף האדיר של להתחתן אחד עם השניה, ההרגשה שהצלחנו באמת לייצר אווירה מיוחדת הייתה משהו שתמיד נזכור.

 

gallery3

 

gallery3

 

gallery3

 

gallery3

 

gallery3

 

gallery3

 

gallery3

 

הכי מיוחד

 

נעם: מעבר לכל מה שפירטנו עד עכשיו, אז ללא ספק זה שההורים שלנו הם אלו שחיתנו אותנו. זה היה רגע מרגש ומיוחד ביותר.

 

gallery3

 

gallery3

 

gallery3

 

gallery3

 

קרדיטים:

צילום: מורן מעיין

הפקה: עידו אדמון

מקום האירוע: מגדל הדבורים

קייטרינג: גוסטו

בר: ערמוניה

+ קרדיטים נוספים

מוסיקה: אייל גולדמן וגיל מטוס

שמלה: חגית כסיף

נעלי כלה: Essential

חליפה: סגל, סטרדיווריוס

נעלי חתן: בירקנשטוק

עיצוב שיער ואיפור: נועה לוי

ניהול עיצוב ביום האירוע: Flowers by Sahar

שזירת פרחים: אורה שורצברג

מקרמה: Cosima Design

ציוד: שנטיפי

מאת:כלות אורבניות