ענת ויניב, 19.2.14

20.05.14

 הצעת הנישואין של ענת ויניב לקחה אותנו וגם אותם הכי רחוק שרק אפשר, אל ארץ שכולה קרח ואש - אל איסלנד עוצרת הנשימה. למרבה המזל, אל מן רגע ההצעה ועד לחתונה, חלף זמן קצר באופן יחסי שכן בני הזוג אירגנו את חתונתם תוך ארבעה חודשים בלבד וידענו שגם הפעם צפויה חוויה מיוחדת במינה, בדיוק כמו ההצעה.

 

 

 

 

 

אך עוד לפני שנדבר על האירוע עצמו, רצינו לערוך היכרות רשמית עם הסטימפאנק, שהוא ז׳אנר בעולם המדע הבדיוני השואב השראה מהמהפכה התעשייתית של המאה ה-19. הסטימפאנק מאופיין ברטרו תקופתי לצד אלמנטים מכאניים שאפיינו את המהפכה כמו למשל שעונים, חלקי מתכת ועוד - מעין נקודת השקה מעניינת בין העבר לעתיד.

 

 

 

 

ולמה אנחנו מספרות לכן את כל זה? מעבר לכך שמדובר בז׳אנר מרתק, מדובר גם באהבה המשותפת של ענת ויניב ולכן הם החליטו לערוך את החתונה כולה בשילוב נגיעות ויקטוריאניות, תלבושות יוצאות דופן ובעיקר - המון מגע אישי שישקף את אישיותם הבלתי רגילה.

 

 

 

 

האישיות הזו היא גם שחיברה אותם יחדיו, שכן למן הפגישה הראשונה ידעו השניים שיש להם הרבה מן המשותף החל מהטעם הזהה במוסיקה ועד לאהבה לשר הטבעות, או בקיצר גיק שיק במיטבו. יאיי!

 

 

כל-כך מרגש לראות כיצד בני הזוג לקחו את האירוע כולו למקום אחר, מקום שכולו שלהם: החל מהצעת הנישואין בלוקיישן הבלתי נשכח שהזכרנו קודם לכן ועד הלוק המיוחד של ענת ויניב שהתבטא (בין היתר) בשכמייה הסגולה והקטיפתית שלה, בחליפה הויקטוריאנית עם כובע הצילינדר שלו ואפילו בעניבה המתוקה שלבש הכלבלב שלהם. הצילומים שערכו ביום החתונה נראים כסיפור אגדה מכשף של ממש!

 

 

 

 

 

הטקס עצמו גם הוא היה ייחודי ולחלוטין ענת ויניב, שכן הוא נערך על-ידי עורכת טקסים חילונית ובמהלכו החליפו בני הזוג נדרים, הקריאו שבע ברכות ושברו פיניאטה במקום כוס (והרי כבר בישרנו לכן שמדובר בטרנד אדיר!) שהתפזרה לכדי ענן של קונפטי וסוכריות.

 

 

 

 

 

כמובן שגם המסיבה עצמה שהחלה מיד עם סיום התוכנית האמנותית של הערב שכללה שיר יפיפיה בביצוע של ענת ובלויווי גיטרות של יניב ואביו, העניקה ביטוי נוסף לטעמם של השניים וכללה שירי מטאל, משחקים בחרבות אור (היישר מ-Star Wars) ואווירה כללית של מסיבת רוקנ׳רול מדליקה שנמשכה לה עד לשעות הממש קטנות של הלילה.

 

 

 

 

לא יכולנו להיפרד מהזוג ההורס הזה לשלום, מבלי לשתף אתכן בסרטון הבא שנותן טעימה נוספת מיום החתונה שעבר על השניים:

 

 

 

ענת ויניב, אין לנו מספיק מילים בכדי לתאר את העונג שבלפגוש זוג שכמוכם, אחד כזה שחושב מחוץ לקופסא ומעניק פרשנות משלו לחתונה כולה. אתם ללא כל צל של ספק מעוררי השראה!

 

✤ ✤ ✤

 

מקום האירוע: גן הפקאן

קייטרינג: צבר

בר: Imagine

שמלת כלה: הוזמנה מהאתר הבא

נעלי כלה: Irregular Choice

איפור ועיצוב שיער: רינת שור

בגדי חתן: הוזמנו מהאתר הבא

טבעות נישואין: ארגמן

תכשיטים ואקססוריז: אטסי

צילום סטילס: מאמא צלמים

צילום וידאו: Moving Stills

הזמנות: סטודיו ליניקה

עיצוב: קורדון

עוגת חתונה: תמר על ההר

פיניאטה: הוזמנה מהאתר הבא

די ג׳יי: קובי סקה, תטה

עורכת טקס: גלית אורן מורן

 

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)