הצעת נישואין בארץ הקרח והאש

27.10.13

 

הסופ״ש אמנם הגיע לסיומו, אך בעקבות התמונות המהפנטות של ענת ויניב אנחנו לגמרי מרגישות שהוא עדיין כאן איתנו, שכן לא בכל יום אנו מקבלות אל תיבת המייל שלנו תמונות מהצעת נישואין שהתרחשה אי שם אל מול נופים אוצרי נשימה, באיסלנד הקפואה, ארץ הקרח והאש. 

 

 

 

ההחלטה לנסוע דווקא לאיסלנד עלתה בעקבות כמה וכמה פוסטים (כמו כאן וכאן) שראו השניים בבלוגי חתונות חו״ליים, עוד לפני שהגיעה ההצעה הרישמית. הנופים עצמם היפנטו אותם לחלוטין ונראו להם כאילו נלקחו מעולם אחר. לבקר שם הם פשוט היו חייבים… ומהר.

 

 

 

 

במהלך שבועיים שלמים טיילו ענת ויניב בכל רחבי המדינה כשהם גומעים מרחק של כ-3,000 ק״מ ונחשפים אל קרחונים, רכסי הרים בלתי נגמרים, מפלים עוצרי נשימה, גייזרים, הרי געש ועוד ועוד ועוד. התמונות שתיראו כאן הן רק קצה קצהו של קרחון… או במקרה המדובר, הרבה קרחונים.

 

 

 

 

 

ומתי נשלפה הטבעת? שאלה נפלאה! מן הרגע שהגיעו הם לאיסלנד, חיכה יניב לרגע הנכון על מנת להוציא את הטבעת שהזמין מאתר בו ראה את ענת משוטטת להנאתה מידי פעם בפעם. לדבריו, כל מקום שהגיעו אליו במהלך שיטוטיהם ברחבי האי היה מהפנט יותר מקודמו ולכן הוא התקשה בתחילה במציאת המקום האולטימטיבי. באחד הימים הגיע הזוג שלנו לתצפית מדהימה עם ספסל אחד שצופה אל הים, ההרים והאיים שמסביב. במקום הזה בדיוק, כשהם לבד אל מול כל הנוף הזה, שלף יניב את הטבעת המנצנצת והציע נישואין לענת. מנחשות מה היתה תשובתה? נראה לנו שאתן כבר לבטח יודעות.

 

 

 

 

ואחרי הצעת נישואין שכזאת, שאלנו את ענת ויניב מהי החתונה האולטימטיבית מבחינתם? השניים סיפרו לנו שאם יכלו היו עורכים אותה באיסלנד - רק הם, הצלם ועורך הטקס. לצערם הרב זה לא ממש אפשרי, אבל משהו דומה בהחלט הם מתכננים לעשות בחתונה האזרחית שיקיימו בחו״ל (את התמונות - אלינו בבקשה).

 

 

 

 

צילום: ענת סגל ויניב רוזנמן

 

זוג יקר, ללא ספק הפכתם את היום הראשון בשבוע למוצלח במיוחד! דעו לכם שברגעים אלה ממש התווסף לו מקום נוסף לרשימת היעדים בהם אנו רוצות לערוך ביקור בקרוב, אבל ממש בקרוב. מאחלות לכם ים של מזל-טובים ואינספור רגעים יפים בטיולים בלתי נשכחים!

 

מאת:כלות אורבניות