מצעד התסרוקות לשנת 2013

29.12.13

 

לא באמת חשבתן שניתן לשנת 2013 לחלוף מבלי שנציין את נבחרת התסרוקות המנצחות של הכלות האורבניות שלנו, אשר ליוותה אותנו במהלך השנה שחלפה! ללא ספק מדובר בתסרוקות שמילאו אותנו בהשראה (וגם אתכן, כך שמענו…), ובדרכן הייחודית הפכו את הופעתן של הכלות שלנו לשיקית במיוחד.

 

גם הפעם מדובר היה במשימה לא פשוטה, בחירה בעשר תסרוקות בלבד(!!!), אך בסופו של דבר עשינו זאת והרי הן כאן לפניכן - התסרוקות האהובות עלינו ביותר מן השנה האזרחית שכמעט, אבל כמעט חלפה לה.

 

סתיו

התסרוקת של סתיו הותאמה בצורה מושלמת לאווירת החתונה שלה ושל בן זוגה אמיתי, נעימה ונונשלנטית, לא מעט בזכות השערות הקטנות שנותרו חופשיות אל מחוץ לשיער האסוף. כמו כן, מדובר בתסרוקת שפינתה את מקומה המלא לגב החשוף בשמלה.

 

שיער: אמיר רפפורט, צילום: ג׳ן סלדקוב

 

קטיה

הדיטיילס הקטנים הם אלה שהפכו את התסרוקת של קטיה לאחת התסרוקות המתוקות שראינו בשנה החולפת: גל עדין על הצד ו״גולגול״ מעוטר באמצעות שלישיית ורדים כתמתמים-צהובים. צבעי הורדים התחברו למוטיבים נוספים בהופעתו של הזוג האורבני הזה.

 

שיער: לריסה כץ, צילום: ניב שמשון

 

נטע

התסרוקת של נטע הזכירה לנו סינדרלה טרנדית עם שיער בהיר מתוח לאחור ופקעת חגיגית מעוטרת בסרט קריסטלים מנצנץ. אם תציצו מקרוב, תוכלו להבחין בצמות קטנות המעטרות את הפקעת בחלקה האחורי ומוסיפות לתסרוקת עוד טאץ׳ קטן וייחודי.

 

שיער: מורן סטויצקי, צילום: דימה וזינוביץ׳

 

אמילי

תסרוקתה של אמילי היא ללא ספק אחת התסרוקות המורכבות והמעניינות ביותר שהופיעה על גבי דפי הבלוג לאחרונה - מדובר בצמה גדולה שנשזרה כמעין קשת ובצמות קטנות נוספות שנשזרו בחלקה האחורי של התסרוקת. את כל הצמות הללו עיטרו גיבסניות לבנות וקטנטנות.

 

שיער: סילביה טובול, צילום: שי שחר

 

שירן

שירן הביאה עימה שיק צרפתי מכף רגל ועד ראש, שהתחיל כמובן בנעליים המחודדות והסתיים לו מעלה מעלה בתסרוקת מתאימה. תסרוקתה הייחודית נאספה בגלים עדינים משני צידי ראשה ועוטרה בסיכת ראש פרחונית ופלומתית. 

 

שיער: קתרין כהן, צילום: עדי כהן צדק

 

לירון

קוקו ופוני ארוך על הצד הם שני המרכיבים המנצחים בתסרוקתה של לירון! הפוני העניק את הלוק השובבי ואילו הקוקו נראה כאילו נפתח זה עתה מצמה שנפרמה. מצאנו שם גם את הנפח המאפיין תסרוקת פזורה, אך גם את הסדר שדואגת לעשות תסרוקת אסופה. חצי כזה, חצי כזה, וביחד - שילוב מנצח.

 

שיער: איציק לסרי, צילום: דויד סקורי

 

אדוה

בדיוק כשם שאנו נהנות להתבונן בתסרוקות אסופות ומורכבות, כך אנו ניהנות להתבונן בתסרוקות עם שיער פזור לגמרי, ולכן תסרוקתה של אדווה שבתה את ליבנו במהירות הבזק. מדובר בתסרוקת תלתלים פזורה, בעלת שביל צד, המשדרת משהו משוחרר, תמים ומתוק המתאים בין היתר לימי החורף הקרירים.

 

שיער: שגיא דהרי, צילום: אלכסיי קודריק

 

מעיין

אין ספק שלכלה מדליקה דרושה תסרוקת מדליקה לא פחות ולכן לא הופתענו לגלות את תסרוקתה של מעיין, תסרוקת שובבה ואפילו מעט חצופה. התסרוקת עצמה נאספה גבוה, עם כמה שיערות שהתפזרו לצדדים ופרח אחד גדול בעל נוכחות מרשימה.

 

שיער: גיא שמואל, צילום: אורן בן-דור

 

עינב

גם תסרוקתה של עינב תאמה בצורה מושלמת הן את השמלה והן את רוח החתונה שלה ושל בן זוגה, שנערכה על מורדות הכרמל בחוות ״הר יללת התנים״. מדובר בשתי צמות מדוייקות שנאספו כקשתות על ראשה של עינב, כשהן מונחות על שביל אמצע סימטרי בשיערה.

 

שיער: דן מיכאלי, צילום: אורן בן-דור

 

קארין

מעוניינות לדעת מהי התסרוקת האחרונה והחביבה שלנו? מדובר בתסרוקתה של קארין, אשר הצליחה לכבוש אותנו בזכות תסרוקת רב-גונית, כזאת שלא מסודרת בצורה מדוייקת ועם זאת בעלת צורה מוגדרת. שיערה של קרין נאסף מטה ועוטר תחילה באמצעות סיכת ראש מנצנצת. בשלב הצילומים כיכב גם זר פרחים חיים שהונח בדיוק על ראשה והוסיף הרבה צבע להופעתה.

 

שיער: ליה ופר, צילום: שריל ג׳וי מיינר

 

גם הפעם, ומבלי ששמנו לב לכך, הגענו לסיומו של הפוסט המציג בפניכן את התסרוקות המנצחות של הכלות האורבניות שלנו בשנה שחלפה - הן היו יצירתיות, מחמיאות, אלגנטיות ומדוייקות, וכעת רק נותר לנו לצפות בשקיקה לתסרוקות שיהיו כאן בשנה הבאה…

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)