קארין ושי, 5.5.12

12.05.13

 

שנה שלמה אנו ממתינות בכיליון עיניים בדיוק לשבוע הזה, השבוע בו ייחגג החג שאנו הכי אוהבות בלוח החגים - חג השבועות!

 

כעת, משהוא עומד להגיע החלטנו לפנק אתכן בשבוע ש-ל-ם של פוסטים בקטגוריה הכי, הכי, הלא היא קטגורית ה"חתונות אורבניות", פשוט כי אנו יודעות עד כמה אתן אוהבות לשתף אותנו בחתונות שלכן וכמובן גם להיות שותפות לחתונות של כלות אורבניות אחרות. ומיהו הזוג הראשון שזוכה לפתוח את השבוע הזה באופן רישמי? מייד תגלו…

 

 

 

 

 

 

קארין ושי, זוג אנשי הייטק אשר עברו בימים אלו ממש לסן-פרנסיסקו, נישאו לפני כשנה, באחת החתונות הנפלאות שראינו לאחרונה. ומכיוון שמדובר בחתונה שנייה, גם עבורו וגם עבורה - ידעו הם כי הפעם יעשו את הדברים בדיוק כפי שתמיד חלמו.

 

  

 

 

 

 

 

 

לחתונה עצמה הוזמנו כ-80 איש, מקרב המשפחה והחברים, אשר איתם בחרו השניים לחגוג את היום שלהם. ולאחר חתונות גדולות שביצבצו מן העבר, הם ידעו שהמספר הזה ישמור על האינטימיות בה חפצו כל-כך.

 

 

 

 

 

 

 

המתחם שבחרו להתחתן בו לבש פני חג לקראת חתונתם, וכבר בכניסה חיכתה לאורחים מזוודת וינטג' (שהיינו שמחות לאמץ לביתינו!), עמוסה בפתקיות הושבה שהפנו את האורחים היקרים למקומותיהם.

 

המזוודה, נתנה את האיתות הראשון להמשכו של הקו העיצובי שאופיין בגוונים בהירים ורכים: ורדרדים, ירוקים ולבנים, אשר השתלבו נפלא עם שולחנות העץ במקום וכמובן גם עם האווירה הכוללת.

 

 

 

 

 

 

וכשעורכים חתונה לקהל מצומצם של משפחה וחברים, קל יותר לרדת לפרטים הקטנים: מפיות מפוסופסות שנתפרו במיוחד לאירוע, ארגזי עץ צבועים ועמוסים בפרחים, דגלוני "MR&MRS" משגעים, פינת משקאות חריפים, גלויות מעוצבות בהן ניתן לרשום כמה עצות טובות לחיי נישואין ועוד שלל פרטים משגעים, כאלה שבמבט ראשון אפילו לא הצלחנו להבחין בהם.

 

 

 

 

 

 

את טקס החופה האינטימי שלהם בחרו קארין ושי לקיים מתחת לחופה מסורתית, בסמוך לעץ רחב ידיים שתרם גם הוא מיופיו למעמד החגיגי והמרגש. שי, החתן האורבני, הפתיע את כולם עם מילים מרגשות על הזדמנויות שניות בחיים, ועד כמה הן יכולות להיות מדהימות. וכמובן שעם מילים שכאלה, אתן רק יכולות לדמיין לעצמיכן שלא נותרו בקהל יותר מידי עיניים יבשות.

 

 

 

 

בתום הטקס ועם שבירת הכוס עברו כולם מייד אל רחבת הריקודים, למסיבה שמחה בליווי מוזיקה חיה! 

 

 

 

שם, באזור הזה, חיכה לאורחים גם שולחן של ממתקים, עם עוגת החתונה ועוגיות תחרה תואמות, מתנת תשומת לב קטנה מקארין ושי, שהשאירה לאורחיהם טעם מתוק בפה.

 

 

 

 

ולכם, זוג אורבני הורס שלנו נאחל התאקלמות מהירה בסן-פרנסיסקו הרחוקה וחיים נפלאים ביחד. המשיכו לעשות את הדברים בדיוק כפי שתמיד חלמתם... נראה שזה מתכון מנצח!

 

✿✿✿

 

מקום האירוע: קסטיאל

קייטרינג: קולין

נעלי כלה: Jessica Simpson

איפור: Lia Veffer

בגדי חתן: זארה

נעלי חתן: פראדה

צילום: Cheryl Joy Miner

עיצוב: פטיט גאטו

פרחים: עידו פריד

להקה: BeatBand

רב: הרב עמיחי שוהם

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)