Stylish Winter: נובמבר בכלות אורבניות

01.11.22

נובמבר שמח, אהובות!

 

החורף כבר מתחיל להראות סימנים שהוא קיים, ואנחנו מוציאות מאיחסון את המעילים, המטריות וכל האאוטיפיטים החורפיים שכל כך חיכינו ללבוש. יש לנו מקום מיוחד בלב לעונה הקרה ולחתונות שמתקיימות בה, ואם אתן קוראות אדוקות, אולי שמתן לב שאנחנו מפרטות על כך בכל הזדמנות :)

 

מה שמשמח אותנו במיוחד העונה, הוא האירוע השנתי שלנו שממש כבר מעבר לפינה, ואיתו השקה חגיגית של מהדורה חדשה ונוצצת של המגזין המודפס שלנו. מדובר באירוע שמפגיש בין חברות הקהילה שלנו עם ספקים מעולים בתחום החתונות, הכל בסט אפ כיפי ומלא סטייל, עם שלל הפתעות, הטבות ואפילו פרסים ממש ממש שווים. החודש נמשיך ונעדכן עוד ועוד פרטים על האיוונט הקרב ובא. יהיה חורף חם, זה בטוח!

 

מעבר לכך, החודש יתפרסמו אצלנו גם חתונות יפהפיות בסגנונות שונים ומקסימים, שיספקו לכן המון השראה ליום המיוחד שלכן. לצידן תמצאו שלל סקירות של קולקציות חדשות של שמלות כלה מהממות שיוצאות בתקופה הזו של השנה, לצד סיילים סופר משתלמים. כבר הזכרנו שיש לא מעט יתרונות בחתונה חורפית?   

 

גם העובדה שנובמבר הוא חודש הסיילים והשופינג תקבל אצלנו התייחסות החודש (כמו תמיד - לצד מודעות לסביבה ולשמירה על כדור הארץ), וכמובן שלא נשכח גם את מדור ההטבות החודשי ומלא הפאן שלנו. 

 

מקוות שכל הטוב הזה יהפוך גם את מי שלא ממש מתחברת לחורף ל-winter fan, ואם לא - אנחנו תמיד כאן כדי להוסיף לכן סאנשיין לחיים. נסו אותנו.

 

לחיי חודש קריר ומלא חוויות,

צוות כלות אורבניות

מאת:כלות אורבניות