Hello Winter: נובמבר בכלות אורבניות

31.10.21

נובמבר שמח, אהובות!

 

אנחנו פותחות את החודש בתחושה הכי מדהימה שיש, בזכות הפידבקים המהממים שאתן נותנות לנו על חווית ההזמנה והשימוש במשקפי המציאות המדומה שלנו!

 

האפשרות המטורפת הזו לסייר בכל גני האירועים שמעניינים אתכן מבלי לזוז מהבית היא בעינינו באמת בשורה של ממש, ואנחנו מקוות שעוד ועוד כלות טו בי ישתמשו בכלי המדהים הזה, ויהפכו את שלב חיפוש הלוקיישן לחתונה לפשוט, נעים וכיפי. 

 

אז אם עוד לא מצאתן לוקיישן לחתונה, אנחנו מזמינות אתכן לקרוא כאן את כל האינפו על משקפי המציאות המדומה שלנו ולהזמין את שלכן:) נשמח להמשיך ולקבל מכן פידבקים על השירות והמוצר. 

 

מלבד זאת, החודש מחכות לכן בבלוג שלנו שלל חתונות יפהפיות שימלאו אתכן בהמון השראה לקראת האירוע שלכן. לצידן, תמצאו את כל קולקציות שמלות הכלה החדשות והמרגשות לשנת 2022, שנמצאת ממש מעבר לפינה. לקראת העונה הקרה תמצאו כאן גם את כל מה שתצטרכו לדעת כדי להרים חתונת חורף מושלמת וחמימה, ולעשות זאת עם המון המון שיק. 

 

נובמבר הוא חודש השופינג אונליין, ולא נוותר על התייחסות גם לנושא הזה, אבל לצד הכיף ברכישות חדשות אנחנו רוצות שלא לשכוח את כדור הארץ שלנו. לכן, אנחנו ממליצות לכן לקנות בחוכמה, ולהיעזר בכתבה הזו על האופן בו ניתן להפוך את החתונה שלכן ליותר אקו פרנדלי. זה לגמרי שווה את זה. 

 

שיהיה חודש גשום ונעים לכולנו,

צוות כלות אורבניות

  

מאת:כלות אורבניות