צ'יל סאמר: יולי בכלות אורבניות

01.07.24

יולי נעים, אהובות!

מבחינת הטמפרטורות, הקיץ כבר מזמן כאן. אבל התאריך על הקלאנדר הופך את זה עכשיו כבר לרשמי, ואנחנו כאן כדי שהעונה החמה תהיה גם הכי רגועה ומלאה בסטייל עבורכן. גם בימים פחות טובים, הבלוג שלנו משתדל תמיד להוות אי של יופי, אופטימיות, כוח נשי ועזרה הדדית. אנחנו מקוות המשיך ולהיות סייף הייבן עבורכן - בבלוג, בקהילה ובכל הערוצים האפשריים.

 

אז אילו קוקטיילים צוננים אנחנו רוקחות לכן בחום הלוהט של יולי? כמובן שהכל מתחיל בחתונות אמיתיות ויפות ממש, כאלה שתוכלו להביט בהן ולומר 'כזה אני רוצה!'. כפי שאתם כבר יודעות, אנחנו אוצרות מדי חודש מגוון חתונות בשלל סגנונות וטעמים, כשהמשותף לכולן הוא כמויות של שיק ואינספיריישן, כדי שכל אחת ואחת מכן תוכל לספוג השראה ורעיונות ליום הגדול שלה. מוזמנות להרכיב את המשקפת ולצלול פנימה.

 

גם קולקציות חדשות של שמלות כלה יחכו לכן אצלנו החודש, וכמו תמיד - סיילים שווים שאנחנו שומעות עליהם, לצד הטבות בלעדיות ומשתלמות. אל תשכחו לבדוק את המדורים הקבועים שלנו! זה ממש שווה את זה. 

מלבד כל אלה, ניצור לכן החודש תכנים באווירת קיץ, השראות עיצוביות, מדריכים פרקטיים ואת כל העצות הכי טובות שאפשר לתת לקראת החגיגה המיוחדת שלכן. 

 

אז הלוואי שיהיה לנו קיץ נעים, קריר ועם כמה שיותר בשורות טובות.

אוהבות,

צוות כלות אורבניות

מאת:כלות אורבניות