The Hot Season: יולי בכלות אורבניות

01.07.23

יולי שמח, אהובות!

 

איפה אנחנו תופסות אתכן בימי הקיץ הלוהטים האלה? מוזמנות לשלל חתונות ושוקדות במרץ על ההכנות ליום הגדול שלכן? מקוות שאתן זוכרות ומזכירות לעצמכן ליהנות גם מהדרך, ואם לא - זו הסיבה שאנחנו פה!

 

החודש אספנו לכן חתונות מקסימות ומלאות בסטייל מיוחד, שיעזרו לכן להתכוונן ולהבין מה יהיה הווייב באיוונט הגדול שלכן. לצידן, תמצאו קולקציות שמלות כלה חדשות של מיטב המעצבים והמעצבות, כולל מדור סיילים שמתעדכן נון סטופ בנוגע למכירות השוות שיסגרו לכן את פינת השמלה בקלילות באיזי. 

 

כמו בכל חודש, גם יולי צפוי להיות מלא בהשראה מושלמת מצד אחד, לצד רעיונות פרקטיים ודרכים להקל על החלק הלוגיסטי של תכנון חתונה מהצד השני - המיקס המושלם שנועד להעצים את הפאן שבתכנון האירוע שלכן. 

 

ואם כבר שילוב של פאן ופרקטיות - זה לגמרי הזמן להציץ במדור ההטבות שאנחנו מרכזות עבורכן! הספקים הכי מעולים מציעים שם בלעדית עבורכם הפתעות והנחות מיוחדות, המוקדשות באהבה לחברות הקהילה המהממות שלנו. דונט מיס אאוט. 

 

נסיים בתזכורת חשובה - יולי הפך להיות חודש שבו אנחנו שמות דגש ביומיום שלנו על שמירה על הסביבה במסגרת אתגר Plastic Free July וזה פרפקט טיימינג להיזכר בכל הדרכים להפוך את החתונה שלכן לקצת יותר אקו פרנדלי. אז בואו נראה קצת אהבה גם לכדור הארץ שלנו. לכולנו יש כוח לעשות שינוי. 

 

שיהיה חודש מהמם וממוזג במקסימום,

צוות כלות אורבניות 

מאת:כלות אורבניות