זמן לפרוח: פברואר בכלות אורבניות

01.02.21

פברואר שמח לכן יקרות:)

אנחנו פותחות את אחד החודשים החורפיים ביותר בשנה, שבו בדרך כלל נרקמות התוכניות לקראת עונת החתונות (ולצידו מתקיימים אירועי החורף שגם להם יש קסם שאהוב עלינו במיוחד). החודש הזה כנראה יהיה שונה ממה שאנחנו רגילות, אבל החיסונים מזריקים הרבה מאוד תקווה לתקופה הקרובה, ואנחנו מתחילות בזהירות להתכונן לעונת חתונות שעשויה להיות דומה לעונה רגילה, ואפילו שמחה עוד יותר.

 

את חודש הסגר ניצלנו כדי ליצור עבורכן עוד תכנים כיפיים ומנצנצים, שיהוו השראה מושלמת לחתונה בכל גודל או פורמט שתרצו לקיים אותה. כמו תמיד תמצאו כאן החודש הרבה מאוד חתונות אורבניות להשראה, שברובם תמצאו זוגות כמוכם שנאלצו להרים חתונה בתקופה מורכבת והצליחו ליצור חגיגות מהממות. עבורנו, כל כתיבה על אירוע כזה מקפיצה את מצב הרוח וממלאת אותנו באופטימיות, ואנחנו בהחלט מקוות שהקריאה תעשה עבורכן את אותו הדבר.

 

תמצאו כאן החודש גם לא מעט סקירות של קולקציות חדשות ומרעננות של שמלות הכלה של 2021, ואנחנו ממליצות לכן בחום להציץ בהן, כי יש בהחלט מצב שהאחת שלכן מתחבאת לה ביניהן. 

 

כמו תמיד, אנחנו מזכירות לכן שאנחנו כאן עבורכן. אתן יכולות לפנות אלינו בוואטסאפ עם כל שאלה והתלבטות ואנחנו נעזור ככל יכולתנו. אם אתן עוד לא חלק מהקבוצה הסודית שלנו, אז זה הזמן להצטרף לקהילה הכי מהממת ותומכת שיש:) ודבר אחרון - ממליצות לכן בחום לעקוב אחרינו באינסטוש, הסטורי שלנו לאחרונה הוא אחד המקומות הכי כיפיים ומגניבים שיש, שווה פלוס להציץ.

 

אל תשכחו שבסוף החודש מחכה לנו חג פורים השמח והצבעוני, ואנחנו מקוות שהשנה כולנו נצליח לחגוג אותו כמו שצריך - אולי עם הגבלות ומסכות (לא מהסוג הכיפי) - אבל עדיין באווירת פאן, עם תחפושות מצחיקות ובסטייל. 

 

מאחלות לכולנו חודש שמח ומבדח,

 

מערכת כלות אורבניות

מאת:כלות אורבניות