Magic Time: אוגוסט בכלות אורבניות

01.08.21

הזמן רץ לו, והנה אוגוסט כבר בפתח. אנחנו מקוות שאתן קוראות את השורות האלה תוך רביצה על חוף הים, על שפת בריכה או לפחות על הספה במזגן, ושאתן נהנות מתחושת החופש והכיף שהקיץ מביא עימו, תחושה שגם חובבות החורף המושבעות לא יוכלו להתכחש לה. נצלו כל רגע מהסאמר טיים המהמם הזה לפני שייגמר. 

 

עונת החתונות בעיצומה, ואנחנו בטוחות שגם אתן מוזמנות לאחת או שתיים. אנחנו כל כך נהנות לשמוע ולראות את החתונות היפות שלכן בקבוצה הסודית, ומתמוגגות מהמחשבה שזה בדיוק מה שייחלנו לו כל כך הרבה זמן.  עונת חתונות (כמעט) שגרתית.  

 

החודש יש לנו שלל חתונות יפהפיות עבורכן, במגוון סגנונות קסומים. בחלקם תראו זוגות שידעו מהרגע הראשון מה ירצו ביום המיוחד שלהם, וחלקם בנו לאט לאט את לוח ההשראה עד שהגיעו לתוצאה הסופית. המשותף לכולם הוא הרצון להביא את עצמם, את הטעם האישי והרוח הזוגית לתוך החגיגה, וזה תמיד מקסים. 

 

אם אתן בשלב ראשוני של התכנון, תוכלו להיעזר בכתבות שלנו שעוסקות במקומות לחתונות, כולל החדשים והמסקרנים ביותר בהם. החודש תמצאו גם לא מעט סקירות על קולקציות חדשות של שמלות כלה, כדי שתמצאו בדיוק את זו שמדברת אליכם. לצד זאת, הבלוג שלנו יתחדש בכתבות והפתעות נוספות, כולן מכוונות למלא אתכן ברעיונות והשראה לחתונה בשיא הסטייל, וזו שהיא גם הכי אתן, כמו שאתן חולמות.

 

כמו תמיד, אנחנו עם האצבע על הדופק, ואם יהיו התפתחויות ושינויים בגזרת הגל הנוכחי של הקורונה, נמשיך לעדכן, לעזור ולהיות תמיד שם עבורכן. יש הרבה כוח ביחד שלנו, את זה אתן כבר יודעות:)

 

שיהיה לכן חודש מושלם וקריר,

צוות כלות אורבניות 

מאת:כלות אורבניות