לא רק פראנצ' - קיץ 2011

01.08.11

 

 

 

אנחנו בטוחות שחלקנו איתכן לא פעם את האהבה שלנו לכל מה שאסתטי ומטופח, ולכן בוודאי לא יפתיע אתכן לגלות שגם לקים תופסים אצלנו מקום של כבוד בכל הנוגע לחיי היום יום בכלל וביצירת לוק מושלם עבור יום החתונה בפרט.
מבחינתנו לק הוא לא רק הצהרה אופנתית, אלא גם מתכון בטוח למצב רוח נהדר, ולכן בפוסט הבא לא תיתקלו בלקים סטנדרטיים אלא בבחירות מעט פחות שגרתיות, שנועדו להוסיף צבע להופעה הכללית. מומלץ להכין מראש פצירה ומחזק ציפורניים.

 

לק אדום

הצבע האדום ידוע באופן כללי כנחלתן של אמיצות בלבד, אבל לדעתנו הוא משתלב נפלא בלוק רטרו, שהרי במראה כזה טמונה מלכתחילה הצהרה מאוד עצמתית. היתרון בבחירה בצבע הזה, הוא שלא חייבים לבחור בגוון אחד ספציפי, שהרי היום את הלק האדום אפשר למצוא בנגזרות שונות, החל מלקים אדומים עם תת גוון ורוד ועד לקים אדומים עם תת גוון כתום, שבעיננו הם אידיאליים עבור טקס שנערך בקיץ.

 

www.jyjnp.tumblr.com

 

www.fuckyeahnailpolish.tumblr.com

 

www.fuckyeahnailpolish.tumblr.com

 

לקים פסטליים

הפעם מדובר בבחירה פחות אמיצה, אך היא יפה ואסתטית לא פחות. הגוונים הפסטליים דומים במהותם לגוונים הטבעיים, ובכל זאת מדובר באלטרנטיבה מרעננת שמוסיפה מעט צבע וחיות להופעה. אז חוץ מהבחירה המסורתית בגווני לילך סגלגליים או בגוונים אפרסקיים למיניהם, גם לק פסטלי בגווני הלימון או התכלת באים בחשבון, ויכולים ליצור הופעה קייצית וחלומית. את הלקים הפסטליים אפשר להתאים לזר, וליצור מראה אביבי ופורח.

 

www.lacquerized.com

 

www.fuckyeahnailpolish.tumblr.com

 

www.vampyvarnish.com

 

www.fuckyeahnailpolish.tumblr.com

 

לקים מטאליים

אם את הלקים הפסטליים אפשר ורצוי להתאים לזר הפרחים, הרי שאת הלקים המטאליים אפשר להתאים לתכשיטים וליצור הופעה נוצצת. גם הפעם לא מדובר באלטרנטיבה נועזת מאוד, שהרי לקים מטאליים לרוב לא בוהקים בצבעוניותם, ובכל זאת מדובר בתוספת מעניינת ללוק הכללי. אנחנו חושבות שהלקים המטאליים הם תכשיט של ממש, ולכן מי שבוחרת בלק כסוף, מטאלי או בצבע נחושתי תיראה מקושטת וחגיגית במיוחד. מי שרוצה ללכת על הלוק הזה עד הסוף, יכולה לבחור במניקור שמבוסס על מדבקות צבעוניות, המעניקות לציפורניים מראה מתכתי של ממש. הפעם כבר מדובר בבחירה בלתי שגרתית בעליל, אך היא בוודאות תסובב כמה ראשים של מבינות עניין.

 

www.lacquerized.com

 

www.lacquerized.com

 

www.vettelicious.com

 

לקים מעושנים

אז התאמנו את הלקים לזר ואפילו לתכשיטים, מה נשאר? האיפור כמובן! זה לא סוד שאיפור מעושן הפך בשנים האחרונות לאחת הבחירות המועדפות של כלות אורבניות. כדי להשלים את הלוק המעט מסתורי והיפייפה הזה, גם הציפורניים יכולות להתקשט באותה קשת צבעים ייחודית. היינו ממליצות להתרחק מגוונים כהים מאוד, על סף השחור, אלא לבחור בגוונים אפרפרים או סגלגלים כהים, שיצרו את הלוק המתאים להיראות כבדים או אפלים מדי.

 

www.fuckyeahnailpolish.tumblr.com

 

www.fuckyeahnailpolish.tumblr.com

 

www.lacquerized.com

 

לקים עם גליטר

אז נכון, הפעם מדובר בבחירה אמיצה במיוחד, אבל אנחנו חושבות שדווקא לק גליטרי ישתלב נפלא עם לוק קלאסי וצחור. לק עם גליטרים אפשר למצוא במבחר גוונים, או לחילופין להוסיף שכבת נוצצים נפרדת לאחת מהאפשרויות הקודמות. הרי ביום הזה אנחנו ממילא אמורות לנצנץ ולהיראות זוהרות, אז למה שלא נוכל להשיג את האפקט הזה גם באמצעות הציפורניים? כמובן שאם בוחרים בלק גליטרים, מומלץ למנן את כמות התכשיטים, כדי לא ליצור מראה עמוס מדי.

 

www.fuckyeahnailpolish.tumblr.com

 

www.lacquerized.com

 

www.lacquerized.com

 

קולקציית החתונות של "Essie"

לאחרונה הוציאה החברה לאור קולקציית קפסולה שמיועדת כולה לכן, כלות יקרות. אז נכון, הגוונים של הקולקציה, הקרויה על שם המסורת הלועזית, היא לא מהמקוריות שראינו, ובכל זאת, נדמה כי יש בה משהו שיכול להתאים לטעמה של כל כלה.

 

www.makeupandbeautyblog.com

 

www.makeupandbeautyblog.com

 

ועכשיו, כל שנותר לך לעשות - זה פשוט למצוא את הפייבוריט האמיתי שלך בין שלל האפשרויות הנפלאות... אז יש כבר החלטה?

מאת:כלות אורבניות