פשוט אתן: קולקציה חדשה לסימפלי יו

01.06.22

הסטייל הקליל והבלתי מתאמץ הוא סימן ההיכר של Simply You, שמעצבים לכלות שרוצות לחוש הכי בנוח, הכי הן והכי שיק שאפשר. 

 

1

 

2

 

3

 

היתרון של המותג, מעבר לווייב הקליל והנעים שהוא משרה, הוא המחירים הנוחים והאפשרות לעריכת שינויים והתאמות בהתאם לטעמכן. אתן יכולות לבחור בהרכבת מיקס אנד מאץ' ששומרת על הקו העיצובי המיוחד של סימפלי יו ובו בעת לשלב את כל החלומות שלכן בשמלה אחת. 

 

4

 

5

 

6

 

בקולקציה החדשה תוכלו למצוא דגמים שמשלבים קווים קלאסיים ונקיים, עם נגיעות בוהו ותחרות עדינות. בכל הגזרות הושקעה מחשבה רבה, כך שיחמיאו לכל מבנה גוף ולכל מידה, והבדים נבחרו בקפידה כדי לאפשר תנועה חופשית ונעימה.

 

7

 

8

 

9

 

בדגמים שולבו בדי שיפון, תחרות רכות, בדי רקמה מחורזים ובדים לבנים חלקים, כאשר בכל אחת מהשמלות נוצרו שילובים ייחודיים ומעניינים של כל אלה. 

 

10

 

11

 

12

 

הקולקציה שומרת על הקו העיצובי של המותג, המקפיד על לוקים כפריים ונינוחים אבל מעניק לו פרשנות חדשה. כל שמלה זוכה לטוויסט מתוחכם משלה, היוצר מראה מעניין ויצירתי מבלי לאבד מהנון שלאנט.

 

13

 

14

 

15

 

הקולקציה צפויה לדבר במיוחד לאלה מכן שמחפשות שמלה מחמיאה, נוחה ועדינה, שתישארו בה פשוט אתן, אבל הכי קורנות ושמחות שיש. הפשטות היא לא תמיד פשוטה להשגה, וסימפלי יו מצליחים להגיע אליה עם הרבה סטייל, בזכות תפירה מדוייקת והיכרות מעמיקה עם מה שהכלות שלהן מחפשות. וזה באמת שווה הכל. 

 

16

 

17

 

18

 

19

 

20

 

קרדיטים: 

צלמת: לימור גוזלן

איפור-שיער: כרמל גולן 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)