מהסתיו באהבה: נובמבר בכלות אורבניות

28.10.20

נובמבר שמח יקירות!

 

אנחנו מתחילות לחוש בשינוי באוויר, גם אתן? הערב מתחיל להיות יותר קריר, הנשימה נהיית יותר קלילה והאווירה הכללית מתחילה להיות חיובית יותר. אז כן, הקורונה עוד איתנו ועימה גם חוסר ודאות, אבל כרגיל הכוח של היחד שלנו מתגלה במלוא יופיו בתקופה הזו, וזה דבר שאנחנו מוצאות בו המון נחמה בימים אלה. מקוות שגם אתן.

 

החודש נביא לכן, כמו תמיד, הרבה השראה לאירוע שלכן, בין אם יהיה אירוע קטנטן ומהמם או אירוע גדול בעתיד המעט רחוק יותר. תמצאו פה שפע של חתונות אורבניות מקסימות, ותגלו בהן סיפורים של זוגות שהצליחו לקיים אירועים משגעים למרות כל השיגעון של ימי הקורונה. אותנו כל סיפור כזה ממלא באנרגיות סופר חיוביות, והחיוך של הזוגות האלה לגמרי מדבק. 

 

בימים אלה אנחנו כבר מתכוננות לחורף, אז צפו מאיתנו לתכנים שיכינו את כולנו לעונה הקרה. החורף הקרוב יהיה בטוח שונה מהשנים הקודמות, אבל וואטאבר וויל בי, אנחנו נהפוך אותו לנעים, חמים והכי כיפי שרק אפשר. 

 

אנחנו רוצות להזכיר לכן שאנחנו זמינות בוואטסאפ עבורכן להתייעצויות מכל סוג, ואנחנו נחושות ליצור אי של יציבות ואופטימיות בתוך ים התהפוכות שמסביב. אז אל תהססו לפנות אלינו. We are here for you. זוכרות?

 

שיהיה לכולנו חודש טוב, נעים ואופטימי,

צוות כלות אורבניות

מאת:כלות אורבניות