The News: המקומות החדשים לחתונות של 2024

05.02.24

שנה אזרחית חדשה נפתחה לא מזמן, ואנחנו שמחות במיוחד לראות שלמרות התקופה הלא פשוטה, ענף האירועים ממשיך לשאוב השראה, להתפתח ולהמציא את עצמו מחדש. 2024 החלה עם פתיחתם של ארבעה מקומות חדשים לאירועים, שמאחוריהם קונספטים שווים, השקעה בפרטים והמון הבטחה. אנחנו לגמרי מקוות לכמה שיותר שמחות חדשות וסיבות לחגיגות שיתקיימו בהם.  

אז אם אתן בדיוק בשלב חיפוש הלוקיישן, בואו להכיר את הספוטים החדשים של הרגע:

 

חופה על רקע נוף של מרחבים: ארץ

 

מיקום: איזור השפלה, מושב עגור

 

על המקום: מהאנשים שהביאו לנו את הלוקיישן המצליח בית מלצ'ט, מגיע ארץ - בית חדש לאירועים שממוקם בדרום השפלה. הדגש במקום הוא על טבע קסום ופסטורלי, עם נוף הרים ופרדסים מיוחדים שמהווה רקע מושלם לחופה - במיוחד לאוהבי הטבע והנוף ההררי המקומי. הלוקיישן פתוח בכל ימות השנה וכולל מתחם שווה לאירועים, מסעדה איכותית ואיזור VIP פרטי ושקט. 

 

לאילו עונות מתאים: כל השנה

  

כמות אורחים: בחורף עד 400, בקיץ עד 500

 

האוכל והבר: בקטגוריית האוכל תמצאו מטבח שף מקומי שמתחבר היטב אל הנוף הכפרי, ומחבר שלל טעמים וסגנונות עם איכות והקפדה על פרטים. הכל נעשה במטבח פתוח מול עיני האורחים ואתן לגמרי יכולות לבחור את הסגנון - בופה, הגשה או חתונה הפוכה. במקום פועלת חברת אלכוהול מעולה שדואגת לכל הפרטים: מעמדות קוקטייל רעננות בקיץ ועד עמדות סנגריה ריחניות ומחממות בחורף. 

 

רוצות לראות עוד? קליק

 

ארץ נדב הולצמן

(צילום: נדב הולצמן)


ארץ

 

ארץ 2

 

ארץ 3

 

ארץ 4

 


סטייל יפואי אותנטי: בית אנדרומדה

 

מיקום: עמיעד 4, יפו העתיקה

 

על המקום: בית אנדרומדה  הוא לוקיישן ותיק ותיק שהוקם עוד ב-2009, אבל ממש לאחרונה עבר מגן הפסגה שביפו לבית עות'מני ברחוב עמיעד. במיקום הקודם אירח בית אנדרומדה אלפי אירועים מהארץ והעולם: מגוון של עולמות וסיפורים, כשלכל אחד הם יצרו רגעים מיוחדים ויצירתיים. כשעברו מיקום, היה להם ברור שיפו היא הבית והם מצאו רצועה שקטה של חצר פסטורלית לבושה בבוסתן יפואי עם נגיעות וצבעים של השכונה האהובה עליהם: תערובת של מזרח-תיכון-יפואי-יווני-טורקי, שילוב של אבן טורקיז וכדי חרס קטנים עם יין, אוכל, מוסיקה ובעיקר אנשים שמחים.

 

בית אנדרומדה החדש ממוקם בין הסמטאות הציוריות של יפו העתיקה, במרחק נגיעה משוק הפשפשים. החלל הוורסטילי יכול לתת מענה לאירועים קטנים או גדולים, והוא כולל צוות ותיק שמקפיד על הפרטים ואוהב ללמוד לעומק את הרצונות של הזוגות שמולו, כדי ליצור להם חוויה מיוחדת במינה. את החופה ניתן לערוך בבוסתן הגפנית שבחצר, או במבנה המיוחד בעל הקשתות העתיקות. 

 

כמות אורחים: 300-150

 

לאילו עונות מתאים? כל העונות

 

האוכל והבר: את צוות המטבח של המקום מוביל שף עמרי שחר. לשחר רזומה עצום, הכולל עבודה במסעדות בעלות כוכבי מישלן בניו יורק ופריז, ופתיחת מסעדות בתל אביב ובספרד. שחר בנה תפריט מיוחד ואקלקטי, התפור באופן מושלם לסביבה הטבעית של הבית - יפו העתיקה. על כל מה שקשור לאלכוהול אחראיים ברקוד - חברת בר שצמחה מתוך פעילות ענפה הצמודה לנותני השירות המובחרים ביותר בענף האירועים. החיבור בין חווית אירוח לעולמות העיצוב התפתחו לאורך השנים והוטמעו בתוך הפעילות, בחיפוש מתמיד אחר שלמות ביצועית, לצד ויזואלית. 

 

רוצות לראות עוד? קליק


בית אנדרומאדה הבית מלמעלה 2

 

בית אנדרומאדה הקיר של קורדובה מלמעלה

 

ערוך 10

 

בית אנדרומאדה חדר יין מכיוון יפת

 

בית אנדרומאדה חצר עם ריהוט מושכר

 

 

   

חלום ירושלמי על שפת המים: האגם – אירועים בגן הבוטני

 

מיקום: הגן הבוטני האוניברסיטאי, ירושלים 

  

הגן הבוטני הוא ריאה ירוקה וקסומה ממש בלב ירושלים, ומתחם האירועים החדש שהוקם בו מאפשר ליהנות מוייב של טבע ממש באמצע העיר. במקום מאמינים שהזוגות שלהם לא חייבים להתאים את עצמם לשום תבנית, וכל חגיגה נתפרת במידות המדוייקות לרצונות בני הזוג, תוך חשיבה על כל פרט. התמצית של המקום היא מיקס של טבע, חופה על המים וקסם ירושלמי-אורבני, ולכל אלה מתווספים אווירה משפחתית וצוות מיומן.

 

החלל הסגור של המקום מוקף חלונות פנורמיים המשקיפים אל הגן והאגם הקסום ומעניקים את התחושה הכי קרובה לטבע. השילוב בין הירוק שבחוץ, אל מול מתחם שהוא נעים בכל עונה עושה את כל ההבדל, ומאפשר ליהנות מכל העולמות. 

 

לכמה אורחים מתאים? עד 350

 

לאילו עונות מתאים? כל השנה

 

האוכל והבר: 

באגם מציעים שילוב של מנות ים תיכוניות מסורתיות עם מנות מפתיעות ויצירתיות תוך הקפדה על חומרי גלם מעולים. הקולינריה של המקום מגיעה מאהבה, עם צוות בעל ניסיון של יותר משני עשורים. בגזרת המשקאות פועלת חברת DEL MAR BAR ששמים דגש על שירות והתאמה אישית של המשקאות לוייב האירוע. בחברה מיומנים במיוחד בהכנת קוקטיילים מקוריים לצד קלאסיים ויש כמובן גם אפשרות לשדרוג עם עמדות שוות ומיוחדות. 

 

רוצות לראות עוד? קליק

 

WhatsApp Image 2024 01 18 at 14.03.06

(צילום: אדם רבינוביץ')

 

WhatsApp Image 2023 11 08 at אגם3

(צילום: אדם רבינוביץ')

  

WhatsApp Image 2024 01 18 at 14.03.07

(צילום: אדם רבינוביץ')

  

WhatsApp Image 2024 01 18 at 14.08.38

(צילום: אדם רבינוביץ')

   WhatsApp Image 2023 11 08 at 22.09.02אגם 2

(צילום: אדם רבינוביץ')

 

 

אורבני ומעוצב עם חצר קסומה: House No 7

 

מיקום: רחוב הצפירה 21, תל אביב 

 

על המקום: שבע התל אביבי היה אחד הלוקיישנים המדוברים בקבוצה שלנו, ו-House No 7 הוא גלגולו החדש והמבטיח. ההשראה המרכזית של House No 7 היא העיר המופלאה שבו הוא ממוקם, כך שמדובר בלוקיישן שהוא הכי תל אביב שיש. זה מתחיל מעיצוב על טהרת החומרים התעשייתיים שזוכה לטוויסט אקלקטי מוקפד, בשילוב עם חומרים טבעיים שמוסיפים ללוק האדג'י תחושת חום וביתיות.

 

זה ממשיך בחצר אורבנית מהממת, לה נוספה המון צמחייה שיוצרת שילוב מעולה בין אורבניות לטבע, ובין מראה תעשייתי לבוהו-שיק חמים. ההקפדה על הפרטים כוללת גם קולינריה וחווית אירוח של מי שהכי מבינים בתחום, וכמובן - המקום גם סופג מהעיר הגדולה את חווית המועדונים, עם חתונות-מסיבות שבהן עיצוב תאורה מוקפד ורחבה שתוכננה בול לפיזוזים בלתי נגמרים. 

 

כמות אורחים אפשרית: 550-180 איש

 

לאילו עונות מתאים? כל העונות. בקיץ החתונות מתקיימות תחת כיפת השמיים. מנובמבר עד אפריל יש סגירת חורף שקופה.

 

האוכל והבר: את הקונספט הקולינרי של המקום הגה השף המוכר ברק יחזקאלי. הוא כולל תפריטים שהם טיילור מייד לכל אירוע, מטבח פתוח בחלל המרכזי של המקום ומנות בהשראת אגן הים התיכון - מה שאומר ירקות מצויינים, בשר ודגה מתוצרת מקומית והרבה שמן זית. הסטנדרט כאן הוא גבוה במיוחד. גם הדרינקים נבחרו על ידי המומחים והם יאפשרו לאורחים שלכן ליהנות מקוקטיילים שווים שמככבים בהם פירות העונה לצד יינות מיקבי רמת הגולן ומשקאות אלכוהולים משובחים. 

 

רוצות לראות עוד? קליק

 

האוס 7 אושי

(צילום: אושי)

 

האוס 7 אסף פינצוק

(צילום: אסף פינצ'וק)

 

האוס 7 עומר קורן

(צילום: עומר קורן)

 

האוס 7 עידן חסון 2

(צילום: ברנדו צלמים)

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)