כמו חופשה בדרום איטליה: קולקציה חדשה ללומינרי

21.02.23

זה לא סוד שבתקופה האחרונה אנחנו מעריצות שרופות של All things Italian, בין השאר בזכות הלוטוס הלבן (והרבה מרגעי האופנה שמוצגים בו), שעוררו בנו חשק עז לחופשה בארץ המגף, עם תלבושות בהתאם. 

 

Adriana 2

 

Adriana 3

 

Bella 2

 

ליהיא שמריך, המעצבת שמאחורי המותג לומינרי, יצאה לחופשה כזו בדיוק. היעד שבחרה הוא חוף אמלפי בדרום איטליה, לשם יצאה לטיול קסום שלחלוטין הותיר בה חותם.  

 

Bella 3

 

Camila 1

 

Camila 2

 

ניקח רגע להתגבר על הקנאה כדי לספר לכן שהנופים המרגשים, המים המנצנצים והאווירה היוקרתית של עיירות החופשים הכי רומנטיות און דה פלאנט היוו מקור השראה מושלם לקולקציה החדשה, הנקראת ITALIAN ROMANCE.

 

Camila 4

 

Milan 1

 

Milan 2

 

Cloudia 2

 

Gia 1

 

השוטטות בסמטאות הצבעוניות והתחושות הרומנטיות שהציפו אותה בעת שעשתה זאת, הינחו את המעצבת בבחירת החומרים מהם עשויה הקולקציה, בהם תחרות עשירות ובדים נשפכים שמבליטים ומדגישים את גוף האישה. השמלות בקולקציה יוצרות צלליות מחמיאות, ושילובי הטולים והתחרות יוצרים אווירה חלומית, כמו בחופשה שבה אנחנו יכולות להיות מי שרק נרצה. 

 

Isabelie 1

 

Isabelie 3

 

Lucia 3

 

Lucia 4

 

הקולקציה מורכבת מ-15 דגמים, חלקם עשויים מתחרות רקומות ומלאות נוכחות וחלקם מבדים חלקים, מהם נוצרו שמלות קלאסיות ואלגנטיות עם טוויסט מודרני.

 

Milan 3

 

Lucia 5

 

Manuella 1

 

Manuella 4

 

Manuella 5

 

Roza 1

 

אז מה מהדגמים שנוצרו בהשראת הספוטים ההו כה נחשקים יצרו אצלנו קראש מיידי? בין הדגמים החלקים שבתה את ליבנו ולריה, שמלת הסטרפלס עם החגורה שכולה תפורה בשיק על זמני ומדויק.

 

Valleria 1

 

Valleria 4

 

Mikaelle 2

 

גם דגם מיקאלה יקסום לכל כלה שרוצה לשמור על לוק נקי אך מלא בנוכחות. שמלת קרולינה המחמיאה והמנצנצת מושלמת לכלות הנועזות יותר ושמלת ניקולטה פשוט מצליחה ללכוד בהצלחה רבה את אווירת איטליה המטריפה. מבין כל אלה, אנחנו בטוחות שתמצאו את הלוק שימלא אתכן באושר, ממש כמו חופשה חלומית. 

 

Carolina 3

 

Carolina 1

 

Nicoleta 1

 

Nicoleta 2

 

Nicoleta 4

 

Paula 3

 

Paula 5

 

קרדיטים:

צילום: דניאל אלסטר

איפור: נאור אפל

שיער: זיו אמסלם

ארט: שני זוסמן

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)