חופש, שחרור ושפע של סטייל: הקולקציה של חגית כסיף

18.05.21

הקולקציה החדשה של חגית כסיף Freedom Collection נולדה בתקופת הקורונה. כשעבדה עליה הסטודיו היה סגור, קבלת קהל הייתה אסורה ועונת חתונות רגילה נראתה כמו פנטזיה רחוקה ובלתי מושגת. 

 

רק טבעי היה שבתקופה של סגר והסתגרות, ההשראה לקולקציה הייתה חופש ושחרור, וכשהיא רואה אור בימים אלה, הטיימינג הוא לגמרי מדוייק.

 

2

 

3

 

4

 

10

  

13

 

המשמעות של חופש ושחרור בעיצוב קולקציה מבחינתה של חגית הוא פשוט - לעשות רק מה שהיא אוהבת. לשים לרגע בצד את הטרנדים ואת רעשי הרקע וליצור שמלות בשביל הנשמה.

 

התוצאה של יצירה בתחושה משוחררת שכזו היא שמלות לבנות חלקות מבדים וטקסטורות שונות, שאינן נראות כמו שמלות כלה קלאסיות ממבט ראשון. עם זאת, המראה שמתקבל הוא קלאסי, אצילי, משוחרר ולא מתאמץ. 

 

14

 

15

 

16

 

17

 

18

 

19

 

התוצאה מתאימה בדיוק לכלות שלא מחפשות ליצור רגע פומפוזי אלא חולמות על לוק כלתי מלא שיק רגוע ויפהפה. הבדים מהם עשויות השמלות בקולקציה הם רכים, עדינים ונעימים והגזרות נשפכות, נוחות ומחמיאות. 

 

מאז ומתמיד התאימו השמלות של המעצבת לאותן כלות שמחפשות שמלה נעימה וקלה ללבישה, שתתן להן את המקום לזרוח ולזהור, ולחוש הכי צ'יל והכי בנוח ביום החתונה. בקולקציה הזו הן ימצאו בדיוק את מבוקשן. 

 

20

 

21

 

22

 

23

 

24

 

25

 

זה הזמן גם לספר שבסטודיו של חגית כסיף תהליך תפירת השמלות הוא תהליך משותף של המעצבת והכלה. היצירה היא חד פעמית ואישית, ולכן תפקידה של הקולקציה הוא להעביר את הלך הרוח הכללי, את האווירה, הסגנון והווייב של המעצבת. פעמים רבות, זוהי רק תחילת הדרך. 

 

26

 

27

 

28

 

29

 

30

 

31

 

לכל כלה יש את החלום האישי שלה, הסטייל שמדבר אליה, מבנה הגוף הייחודי לה וחזון שונה לאופי החתונה. לכן, התהליך בסטודיו מתחיל מפגישה אישית שבה הכלה והמעצבת מדייקות את הרצונות והצרכים סביב השמלה ויוצרות דגם שמתאים בדיוק לחתונה הקרובה. העין המקצועית והיד הבטוחה של חגית פוגשת את החלומות והרצונות של הכלות, ויחד הן מגיעות לתוצר המושלם. 

 

אין צורך בדימיון מפותח מדי, מכיוון שהבסיס לכל הוא השמלות הקיימות בסטודיו למדידה, כל מה שצריך הוא להתמסר לתהליך וליהנות מכל רגע, לקראת יום שכולו שלכן.

 

32

 

33

 

34

 

קרדיטים:

צילום: תום ברטוב

איפור: נועה לוי

שיער: רונאל גושן

דוגמנית: mc2

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)