The Golden Age: קולקציות הסתיו של גליה להב

17.11.22

גליה להב מציגה את קולקציות סתיו 2023, שכוללות קולקציית קוטור מרהיבה וקולקציית גאלה מפוארת, שמעניקות - כמו בכל עונה - את המענה המושלם לכלות המחפשות את המראה הנסיכתי המוקפד, בתפירה עילית מדויקת. 

 

32

 

32a

 

33

 

25

 

20

 

קולקציית הקוטור ICONIC נוצרה בהשראת נשים אייקוניות בהוליווד של הפיפטיז, שהגדירו עשור בהיסטוריה האמריקאית ויצרו הצהרות אופנה שהפכו למהות המזוקקת של הגלאם ההוליוודי. 

 

34

 

35

 

36

 

השמלות מתבססות על סילואטות נשיות מדויקות, שכבות טול משי ומחוכים מפוארים המשולבים בעיטורים. הן כוללות גם שרוולים הניתנים לשליפה, כפפות ססגוניות וחצאיות מלכותיות. כל אלה יוצרים יחדיו את שמלות הנשף האולטימטיביות, ורגעים אייקוניים עכשווים. 

 

37

 

38

 

39

 

40

 

42

 

בהתאם, נבחרו שתי דמויות בולטות להובלת הקולקציות: דוגמניות העל דפני גרונוולד ונדין לאופולד, שעבדו צמוד עם בית האופנה על שמלות כלה בעיצוב אישי בליל כלולותיהן. כך נוצר החיבור האולטימטיבי בין המותג לטאלנטיות, ולכן נבחרו גם להוביל את הקמפיינים של העונה הנוכחית.

 

44

 

46

 

47

 

49

 

50

 

קולקציית הגאלה של בית האופנה, Darling, מוסיפה טוויסט צעיר, אורבני ועכשווי יותר, והיא עוצבה עבור הכלה החופשיה והמשוחררת, בהשראת הנאות החיים של העיר ואנשי המקצוע הצעירים שחיים בה. 

 

3

 

8

 

10

 

11

 

הקולקציה יוצרת משב רוח מרענן עם ניחוח בוהמייני, וכוללת מחשופים חושפניים ואלגנטיים, שרוולים מחוייטים, מחוכים, חצאיות שופעות, שלל שסעים וגזרות נועזות. 

  

12

 

13

 

17

 

18

 

כמו בכל השקה חדשה של המותג, גם הפעם בבית האופנה של גליה להב מייצרים את התשובה האולטימטיבית לכל כלה שרואה בשמלה את אחת מגולות הכותרת של האירוע שלה. אם אתן חולמות על וואו מומנט אייקוני באירוע שלכן - זהו דפנטלי המקום להתחיל בו. 

  

19

 

21

 

23

  

24

 

26

 

27

 

28

 

29

 

קרדיטים לקולקציית ICONIC

צילום סטילס וידאו :Benjo Arwas

דוגמנית: Daphne Groeneveld

שיער: Rolando Beauchamp

איפור: Ricardo Delgado

הפקה: Lindsay Nelson

 

קרדיטים לקולקציית DARLING

צילום סטילס: Stef Galea

דוגמנית: Nadine Leopold

סטייליסט: Gemma Louise Deeks

וידאו: Cinemax productions

שיער Liam Russell

איפור: MICHELLE DACILLO

מפיק: Phoebe Asker

מאת:כלות אורבניות
תגיות:
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)