הוט קוטור, מלא תשוקה: הקולקציות של גליה להב

16.05.23

אם אתן עוקבות במקרה אחרי האינסטוש של גליה להב, בטח הבחנתן בדמויות איקוניות שבחרו בדגמים של בית האופנה ממש בזמן האחרון: סימון ביילס, שהלכה על לא פחות מארבעה לוקים שונים שהותאמו לה אישית, ג'ניפר לופז ההורסת וקווין בי - ביונסה האחת והיחידה - עם שמלה שנתפרה עבורה לאחד האירועים סביב האוסקר. 

 

לא שאתן צריכות איי ליסטריות שכאלה כדי לדעת שבית האופנה של גליה להב איז דה פלייס טו גו למי שרוצה להרגיש הכי הוליווד, ומחפשת תפירת קוטור אמיתית לחתונה שלה. 

 

GALIA LAHAV EVELYN 133

 

GALIA LAHAV REINA 178

 

GALIA LAHAV LUNA 093

 

GALIA LAHAV PALOMA 212

 

אז מה מתבשל בבית האופנה לעונה הזו? כמו בכל שנה, משיקים אצל גליה להב שתי קולקציות חדשות, קולקציית קוטור וקולקציית גאלה. קולקציית הקוטור נקראת AMOR, והיא עוצבה בהשראת האופרה האייקונית "כרמן". בהתאם למקור ההשראה, היא מלאה ברגעים דרמטיים ולגמרי גדולים מהחיים. 

 

GALIA LAHAV ALEJANDRA 186

 

GALIA LAHAV BARBARA 487

 

GALIA LAHAV CATALINA 166

 

GALIA LAHAV EMILIA 032

 

הקולקציה מגלמת את התשוקה הבסיסית של כולנו לאהבה, וטומנת בה מסר מעצים: לכו אחר משאלות הלב, מבלי להתאים את עצמכן לנורמות חברתיות. ואיך מעבירים מסר שכזה באמצעות אופנה? כל שמלה כוללת אלמנטים של רומנטיקה ונשיות כמו תחרות עשירות, גזרות צמודות ומדויקות, שובלים ארוכים ומרשימים, חריזות מוקפדות ומרהיבות וכל מה שהכי גלאמי, באווירה נועזת ואותנטית. 

 

GALIA LAHAV ESMERALDA 048

 

GALIA LAHAV GINA 049

 

GALIA LAHAV LETITIA 097

 

GALIA LAHAV SHIRLEY 227

  

קולקציית הגאלה נקראת ENCANTO והיא חוגגת את הסמליות של יום החתונה ואת רגעי השיא של האהבה. השמלות בקולקציה כוללות שילובי תחרות מרשימים בעבודת יד, שיבוצי אבני חן, שרוולים ייחודיים ואלמנטים כמו פרחים, משחקים של בדים שקופים והמון ספארקלז מנצנצים, למי שרוצה לחוש מינימום ביונסה ביום הגדול שלה.

 

Carrie M

 

Clare F

 

Clare F1

 

Danny F1

 

בבית האופנה מספרים שכל פרט בקולקציה נועד להעניק השראה לכלה טו בי, כדי שתדמיין את היום הקסום שלה כבר מהשנייה הראשונה שהיא מודדת את השמלה. אבל בעינינו, ההשראה לאירוע שכל כולו באווירת פייריטייל טמונה בכל שמלה אפילו לפני המדידה. 

 

Eva B

 

Gigi F

 

Hailey F2

 

Hailey M

 

אז אם החלום שלכן הוא שמלה באווירה הוליוודית ובלתי נשכחת, כזו שתסובב ראשים ותיצור וואו מומנט מהרגע הראשון - בקולקציות החדשות של גליה להב יש בטוח את האחת שתגשים את כל המשאלות. 

 

Julie F

 

Kendall F

 

Leonie V

 

Uma F2

 

קרדיטים:

צילום:  chescolopez  

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)