לה דולצ'ה ויטה: הקולקציה החדשה של אריאל טולדנו

15.12.22

הקולקציה החדשה של אריאל טולדנו עשתה לנו גוס באמפס, ולא במקרה. היא מורכבת משמלות חזקות ועוצמתיות, התפורות בגזרות קלאסיות ועל זמניות.

 

1

 

2

 

3

 

אריאל טולדנו הוא מעצב אופנה מחונן ומומחה לטקסטיל, שהתחיל את דרכו כבוגר מצטיין בשנקר ומשם סלל את דרכו כמעצב בבית האופנה בלמיין. הוא הלביש שלל מובילי דעת הקהל ברחבי הגלובוס, ועבד עם בתי האופנה ומעצבי העל הגדולים בעולם. 

 

3וחצי

 

4

 

5

 

 

6

 

את ההשראה לשמלות הכלה שהושקו בימים אלו בסטודיו הוא שאב מהקשבה מדויקת ללקוחות שלו ומאהבה לחומרים ולדיטיילז. בקולקציה יש מוטיבים סגנוניים רבים, כך שכל אחת יכולה למצוא את השמלה החלומית שלה.

 

7

 

8

 

9

 

בקולקציה תוכלו למצוא שמלות חלקות וקלאסיות עוצרות נשימה, אך גם לוקים בסטייל בוהו קליל ונשפך, מסימני ההיכר הבולטים בעבודתו של המעצב עד כה.

 

10

 

11

 

12

 

13

 

לא במקרה אריאל מזוהה כ"לוחש לתחרות" - הוא משתמש בעיצובים שלו בתחרות סופר מיוחדות ומשלב אותן בחוכמה, רגישות וסטייל מהודק.

 

14

 

15

 

16

 

השמלות מעוטרות באבני חן שנשזרו בעבודת יד ברמת דיוק מדוקדקת, והן תפורות מהבדים האיכותיים ביותר, כמו משי וסאטן. 

 

17

 

18

 

19

 

ההשראה לסילואטות נשאבה מהתקופה הנאו קלאסית, תחילת העידן הבוהמייני, וממסעותיו של טולדנו בעולם שיצרו אסופת זיכרונות ואובייקטים היסטוריים.

 

20

 

21

 

22

 

הקולקציה משלבת בתוכה מסתורין של תקופה העתיקה עם רומנטיקה ורכות נשית, המשתלבים מושלם עם קריצה לסטייל העדכני ולטרנדים של 2023. 


24

 

25

 

הקולקציה מסמלת כוח נשי ומעצים, מלאה שיק אמנותי ייחודי, וכל כולה מבטאת את המוטיב המרכזי בה: "לה דולצה ויטה" - החיים הטובים. החיים שכל כלה וחתן מאחלים לעצמם, וזה בדיוק מה שמאחל לכן המעצב, עם המון אהבה. 

 

קרדיטים

צילום: רועי דדו פרי

איפור: מיכל אחדות
שיער: עמנואל ציון

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)