החתונה הסגולה שלי

05.01.12

 

זוכרות את טלי, הכלה בשמלה הכחולה שהתארחה כאן בבלוג לאחרונה? אז היום החלטנו להביא לכן כלה בצבע אחר, המצויידת בחתן ובעיצוב שגם הם בצבע תואם.
הפעם מדובר ברונית, כלה מיוחדת במינה עם אהבה עזה לצבע הסגול, וחלום לחתונה באווירה סגולה. החלום של הכלה נפגש עם הצוות המקסים של "הבאר של סבא" שעשו הכל בשביל להגשים את חזון החתונה הסגולה.

 

 

 

כבר בשלב קבלת הפנים, נכנסו האורחים לגן שהתקשט בנגיעות של הצבע הסגול על גווניו השונים. כריות בצבע סגול עז, לצד פרחים סגלגלים ורכים, הבליטו בנוכחותם את הירוק מסביב ובן רגע יצרו הרמוניה חגיגית בעיניים.

 

 

 

דרכם של השניים לחופה לוותה בעששיות אשר עוטרו בפרחים סגלגלים והמשיכו את המוטיב העיצובי מקבלת הפנים. וכשמתחת לחופה נעמדו חתן וכלה עם אאוטפיטים בגוונים סגולים (שמלת כלה וחולצת חתן!) - ידענו שללא כל צל של ספק מדובר בכלה שחיה ונושמת את הצבע.

 

 

 

לאחר טקס החופה כשנכנסו האורחים אל חלל הפנים, חיכה להם המשך ישיר של עיצוב סגול אך עם טאץ' דרמתי יותר, כיאה לעיצוב של ערב. תאורה סגולה שטפה את המקום, עיצובי פרחים גדולים שנחו בכלי זכוכית רחבי ידיים, נרות שחיממו את האווירה... הכול בכדי ליצור את אותה מסיבה סגולה.

 

 

 

 

 

 

מקוות שנהנתן וראיתן כיצד חלום עיצוב קטן, שמתחיל כולו בהשראה של צבע, הופך בכמה נגיעות של קסם למציאות צבעונית.

 

❊❊❊

 

✎ ובפינת הטיפים העיצוביים להיום: החשש העיקרי בבחירה של צבע מסויים כאלמנט עיצובי באירוע הוא הפיכתו לדומיננטי יתר על המידה. על מנת למנוע זאת יש להשכיל ולהשתמש בפלטת גוונים רחבה המבוססת על אותו הצבע, בדיוק כמו בחתונה שראינו זה עתה. ברגע שמשתמשים בפלטה רחבה, ו"מתבלים" אותה בצבעים ניטרליים כמו לבן, שחור, ירוק (שכמעט ותמיד משתלבים וממתנים), מצליחים להשאיר את העיצוב כייפי, אווירתי ובעיקר נעים בעין.

 

❊❊❊

 

מקום האירוע: הבאר של סבא

עיצוב: שלי כהן, מעצבת הבית

צילום: נוח שחר

*הפוסט נכתב בשיתוף פעולה תכני מסחרי

מאת:כלות אורבניות