מצעד עשר החתונות היצירתיות לשנת 2014

23.12.14

הנה הגענו לימים האחרונים של 2014, מי היה מאמין?? אם בכל שנה נדמה לנו שהזמן חומק לנו מבין האצבעות, אז הפעם הזמן פשוט קיבל כנפיים והתעופף לו, או לפחות כך זה מרגיש... מה שמילא את זמננו היה כמובן ה-DIY האהוב שלנו: שפע עבודות יצירה בהן עסקנו בעצמנו וגם הביטו בנו מבעד לדפי הבלוג-מגזין שלנו. אין ספק שזו הייתה אחת השנים הכי יצירתיות שיש: השנה בה הכלות שלנו הכינו כל מיני פריטי עיצוב מדליקים, נעזרו בחברות שלהן, פנו למעצבות מוכשרות שרקמו עבורן שלב אחר שלב את החלומות הקטנים שלהן ואפילו רתמו לצורך העניין את החתן האורבני אשר שינס מותניו וצלל לתוך חדוות המלאכה. לא פעם הכלות שלנו דיווחו לנו שבמסגרת ההכנות לאירוע, הבית שלהן הפך למפעל קטן של חותמות, וואשי טייפ, דגלונים וכל טוב - ואנחנו לגמרי הזדהינו עם התחושה!

 

אז מהשנה החולפת אי אפשר להיפרד בנשיקה ללא סיכום או שניים, שיזכירו לנו כמה נפלאה היא הייתה. כמובן שבחרנו להתחיל בנושא הכי קרוב ללבנו שיש, ה-DIY, עם כל אותם פרויקטים שעשו לנו את השנה והעניקו לחתונות האורבניות שלנו את קולן האישי וטאץ' ייחודיי... מוכנות?

 

✮✮✮

סידור ה-DIY של ויטה וניר

חתונת המדבר היפה של ויטה וניר, קיבלה טאץ' אישי מהכלה האורבנית שלנו - בדמותם של סידורי פרחים בגבהים שונים, צנצנות מקושטות בוואשי טייפ, קופסאות שימורים והטאץ' החביב עלינו: בקבוקים מרוססים בצבעים. מדהים לראות כיצד באמצעות פרויקט קליל, נוצרו סידורי שולחנות מרשימים שפשוט לא מתחשק להסיר מהם את המבט!

 

צילום: נעה קדמי, עיצוב: הכלה

 

עמדת הקעקועים של אסנת וערן

כבר בתחילת השנה הכרזנו על קעקועים זמניים - מאוירים או כאלו שמותאמים אישית לתאריך החתונה של הזוג האורבני - הוא אחד הטרנדים הרותחים שיש והנה הוא כיכב גם בחתונתם האינדית של אסנת וערן. יש בקעקועים זמניים תחושה נוסטלגית ואילו העיצובים המאוירים מעניקים להם טאץ' מודרני ובעיקר מסבים המון הנאה לאורחים שיכולים לקשט את עצמם לפי החשק.

 

 

צילום: לירון אראל

 

חתונת הקרקס של מעיין ונווה

נתקלנו בקושי גדול בבחירת ה-DIY האהוב שלנו מתוך החתונה של מעיין ונווה ולכן היינו מוכרחות לשלב כל מיני מוטיבים צבעוניים מתוך חתונת הקרקס המהפנטת הזו. כל העיצובים היו מעשה ידיה של הכלה, שהפכה לימים לשותפה במותג "במבי עיצוב אירועים".

 

 

צילום: גדי סיארה, עיצוב: במבי עיצוב אירועים

 

חתונת הדגלונים הצבעונית של ניצן וטל

גם הפעם לבחור בתמונה אחת בלבד הייתה פשוט משימה בלתי אפשרית, שהרי חתונת ה-DIY היפה של ניצן וטל, שהפכה לפרויקט משפחתי עבור טלי הצלמת האהובה מ"טלי ודבורה", בני הזוג וכל המשפחה (אפילו הסבתא!) - זכורה לטובה עד עצם היום הזה ואיך אפשר שלא? יש בה כל מיני אלמנטים כיפיים כמו בקבוקים צבועים בזהב, טביעות אצבעות שהשאירו האורחים למזכרת, סידורי שולחנות עם הצלליות של בני הזוג וצבעוניות שעושה נעים, ממש נעים.

 

 

צילום: דבורה מ"טלי ודבורה", עיצוב: טלי מ"טלי ודבורה", הזוג והמשפחה

 

חתונת הקיבוץ של אולגה ואילון

החתונה של אולגה ואילון ריגשה אותנו עד אין קץ, בצל המלחמה והקיץ הלא פשוט אותו עברנו... אך למרות הנסיבות הקשות, אור גדול צמח מהן והיינו עדות להתגייסות מקסימה של הצלמת טלי מ"טלי ודבורה", דרור גולן המעצב, קיבוץ המעפיל שאירח את החתונה ועוד כל מיני אנשים נפלאים שרק רצו לעזור. התמונה שזכורה לנו יותר מכל הייתה של הדגלונים אותה הכינה אולגה יחד עם אמה, עוד לפני שידעה שהמציאות תמנע ממנה מהאירוע להתקיים בלוקיישן המקורי - פשוט ומקסים.

 

צילום: טלי מ"טלי ודבורה", עיצוב: הכלה עם אמה

 

שביל החופה של לכת וגיא

למרות שמדובר באחת החתונות האחרונות שעלו בבלוג-מגזין שלנו, אין ספק שהיא כבר נכנסה לפנתיאון שלנו בזכות כמה רעיונות DIY נהדרים אותם הגתה הכלה לכת, אחת השותפות במותג היצירה "רינה ודיצה" - כמו למשל שביל לחופה שעליו רשומים תאריכים ותחנות חשובות בחייהם המשותפים של בני הזוג. היה מקסים לראות כיצד בני הזוג צועדים על גבי השביל לחופה וכך נסגר לו המעגל.

 

"צילום: אמיר חזן, עיצוב: "רינה ודיצה

 

אקססוריז פירותיים של שי ואדם

חתונת הפירות של שי ואדם, ללא ספק הייתה המרענן הרשמי של הקיץ הזה. חתונת הפירות באה לידי ביטוי לא רק בתפריט שהיה כולו מן הצומח, אלא גם בשלל פריטי מיתוג ו-DIY מקסימים - אותם הכינה הכלה שי יחד עם מעיין (כן, אותה מעיין שעיצבה גם את חתונתה שלה) מ"במבי עיצוב אירועים". אז מה יש לנו כאן? עפרונות צביעה עם הלוגו של שי ואדם עבור האורחים הקטנטנים ושלל אביזרי צילום עם קריצה לעולם הפירות. בתיאבון!

 

 

צילום: רועי שפרניק, עיצוב: "במבי עיצוב אירועים" עם הכלה

 

עגורי נייר של שירן וליאור

עגורי אוריגמי באורכים שונים חברו יחדיו והפכו למסך צבעוני שכולו עשוי מנייר. במהלך השנה כתבנו לא פעם ולא פעמיים שקצרה הדרך ללבנו כשמדובר במוצרי נייר והנה דוגמא מושי-מושלמת לכך! 

 

צילום: שי שחר, עיצוב: הכלה

 

הפיניאטה של סתוית ובן

טרנד נוסף וכיפי במיוחד שעליו דיווחנו הוא טרנד הפיניאטה ואילו הפיניאטה של סתוית ובן היא ללא ספק המבדרת ביותר שבה נתקלנו, אז ברור שהיינו מוכרחות לצרף גם אותה! אם חשבתן שהפיניאטה בגרסה הנוכחית שלה היא פוטוגנית, תארו לעצמכן כמה כיף היה כשהיא התפרקה לקונפטי - בקיצור, קרנבל!

 

צילום: We are red

 

עמדת הכובעים של אלינור ויונתן

התמונה הבאה היא תמצית הקיץ בגלל שמככבים בה כובעים כמובן! עמדת כובעים איתה האורחים יכולים להתקשט ומיד להצטלם למזכרת באמצעות המסגרת עליה כתוב LOVE ואם כל זה לא מספיק -הרי שהפינה הזו מקושטת בארגזים, שתילים, פרחים, מזוודות ישנות או בקיצור... פינת ה-DIY המושלמת!

 

צילום: תום ברטוב, עיצוב: זמל עיצובים

 

מה מצפה לנו במהלך שנת 2015? זאת לא נדע, אך אם השנה הנוכחית הייתה כל כך יצירתית, צבעונית ונפלאה - אז כמובן שלשנה האזרחית החדשה אנו כבר ממתינות בציפייה!

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)