מצעד מרכזי השולחן של 2016

26.12.16

מודות, כשזה מגיע למרכזי שולחן - יש לנו חולשה קטנה; כשאנחנו מארחות בבית, חשוב לנו שהשולחן סביבו מתיישבים האורחים יהיה יפה ונעים ולכן אנחנו מתאימות בין הכלים לבין המפיות והמפה, אבל בלי מרכז שולחן מהמם - כזה שגונב את ההצגה - זה פשוט לא זה. 

 

אותו העקרון תופס פי 10 כשזה מגיע לחתונה: הרי האורחים שלכן יבלו לא מעט זמן בהסבה לשולחן ולכן כדאי לעשות את המאמץ ולהשקיע במרכזי שולחן יפים, כאלה שעושים חשק לאכול וליהנות סביבם. 

 

אז במסגרת שבוע סיכומי השנה החגיגי שלנו, היה לנו ברור שאנחנו חייבות להראות לכן את מרכזי השולחן היפהפיים בהם נתקלנו בשנה החולפת - כולם לקוחים מתוך חתונות אורבניות אמיתיות. מוכנות? 

 

כחול הוא הצבע החם ביותר

אוהד ואביעד חשבו על כל פרט ופרט בחתונה המושקעת שלהם ובמיוחד על מרכזי השולחן המהממים שלפניכן. אנחנו אוהבות את הבחירה בגוונים של כחול וטורקיז, שהתאימו במיוחד לחתונה שנערכה על רקע הים.  

 

ohad gallery 21

(צילום: דימה וזינוביץ)

 

ohad gallery 19

(צילום: דימה וזינוביץ)

 

קסם על ים כנרת

בחתונה המקסימה של לילך ואילן נתקלנו במרכזי שולחן כל כך ענוגים ועדינים, שהשתלבו באופן מושלם עם הנוף עוצר הנשימה של הכנרת. 

 

lilach gallery 11

 (צילום: מורן קורן גודמן)

 

lilach gallery 10

(צילום: מורן קורן גודמן)

 

הכינה זאת בעצמה

אתן כבר יודעות כמה אנחנו אוהבות DIY מושקע ואיכותי - בדיוק כמו זה שהכלה שיר הכינה למרכזי השולחן המושקעים בחתונה שלה עם נתנאל. ברור שהיינו חייבות לכלול אותו במצעד הסיכום השנתי שלנו!

 

shir gallery 24

 (צילום: טלי דברת)

 

מסיבת התה של שחר ויואב

אין כמו חתונת קונספט מוצלחת, כזו שמעלה חיוך כששמים לב לכל הפרטים הקטנים שנכללו בה. חתונת הפלאות של שחר ויואב היתה כזו בדיוק ומרכזי השולחן היפים שלהם הצליחו גם להיות מלאי שאבי-שיק וגם לרפרר לאליסה בארץ הפלאות, הספר שבהשראתו עוצבה החתונה כולה. 

 

gallery19

(צילום: מורן מעיין)

 

רומנטיקה במיטבה

החתונה המקסימה של ליאור ומתן לא רק פתחה אצלנו את השנה העברית, אלא גם כללה מרכזי שולחן מהממים ורומנטיים בעיצובה של ולדיס. 

 

gallery17

(צילום: בן קלמר)

 

gallery high4

(צילום: בן קלמר)

 

Deep Love
המוח מאחורי מרכזי השולחן המקסימים שלפניכן היא הכלה שירן. מאחר והיא מעצבת גרפית, אין פלא שיש לה עין לעיצוב משובח - מה שבא לידי ביטוי בכל אספקט בחתונה היפה שלה עם אופיר

 

gallery high3

 (צילום: שי שחר)

 

gallery high7

 (צילום: שי שחר)

 

הולה מקסיקו

לא מזמן כתבנו על טרנד החתונות המקסיקני שהולך וצובר תאוצה, כך שברור שהיינו חייבות לכלול עיצובי מרכז שולחן שמצייתים לז'אנר. תראו כמה מיוחדים היו השולחנות בחתונה של נעה וניצן, הכי עושים חשק ומכניסים לאווירה, לא? 

 

gallery12

(צילום: SOLID)

 

gallery10

(צילום: SOLID)

 

ואילו מרכזי שולחן מהממים נראה בשנה הבאה? זה, כמובן, תלוי רק בכן; אם גם החתונה שלכן היתה פשוט מדהימה - אנחנו יותר מנשמח לשמוע עליה ואולי לארח אתכן כאן אצלנו. נשיקות בנות יקרות! 

 

 

מאת:כלות אורבניות