מצעד הביוטי לשנת 2014

25.12.14

כשאנו אומרות שהכלות האורבניות שלנו יפיפיות, אנו בהחלט מתכוונות לכך: עיניים חודרות, חיוך יפה, עור צחור. תוסיפו לכל זה את ידי האמן של מיטב המאפרות ומעצבות השיער - וקיבלתן שילוב שהוא מושלם, כזה שפשוט לא מתחשק להסיר ממנו את העיניים. אז לרגל סיומה של השנה האזרחית (עדיין מסרבות להאמין שהיא כבר נגמרת!), הכנו מצעד הביוטי של שנת 2014. מה זה אומר? כל התסרוקות הכי טרנדיות ומהפנטות, האיפור הכי רך או לחילוטין עוצמתי, כל אותם שדרוגים קטנים שרק הדגישו את הפיצ'רים של הנבחרת היפיפייה שלנו עוד יותר. אזהרה: הפוסט הבא סובל ממנת יתר של אסתטיקה ופוטוגניות!

 

✮✮✮

 

ולריה

 

היופי של ולריה הוא ממש לא דבר חדש שהרי בדיוק בזכות הלוק הרך שלה בחרנו בה לככב באחת ההפקות האהובות שלנו מהשנה החולפת. אסתי ביטון הבליטה את הרכות הזו אפילו יותר, באמצעות תסרוקת מקושטת בפרחים בהירים, עיניים מודגשות ושפתון עדין-עדין.

 

צילום: ליאור והדס, איפור ועיצוב שיער: אסתי ביטון

 

חיה

 

חיה היא אחת הכלות האלגנטיות ביותר שהתארחו בבלוג-מגזין שלנו השנה, אז ברור שהתסרוקת שהותאמה עבורה, מעשה ידיה של שרון מימון המוכשרת - הייתה לא פחות ממלכתית: אוסף צמות שנכרכות זו לתוך זו ומעל זו, עם כמה קצוות שיער פזורות לטובת לוק קז'ואלי יותר... ככל שממשיכים להתעמק בתסרוקת הזו כך מגלים בה רבדים נוספים, פשוט תענוג!

 

צילום: מאמא צלמים, עיצוב שיער: שרון מימון

 

עדי

 

הנה מגיעה לה נערת הפרחים היפה שלנו, עדי, עם לוק שמבקש לחגוג את הטבע - בהשראת מסיבת החתונה היפה שלה עם לי. אהבנו את הבחירה באייליינר הקלאסי לצד הפוני המשורטט שמוסיף שובבות למראה הכללי, יחד עם הפרחים המרשימים של פיו פיו שיצרו נוכחות ממנה לא ניתן להתעלם. 

 

 

צילום: Wed. Fash. Art, איפור ועיצוב שיער: איילה חיימוב

 

לירון

 

את רעמת התלתלים המפוארת של לירון אפשר לזהות ממרחקים אז תארו לעצמכן כמה שמחנו כשלירון בחרה בעיצוב שיער שמדגיש את יופיים הטבעי אפילו יותר. ללא ספק מדובר באחת התסרוקות המתולתלות היפות שראינו ואילו מראה האיפור העדין משאיר את הפוקוס על הכוכבים האמיתיים של הלוק הזה.

 

צילום: נועה מגר, עיצוב שיער: כרמל יהלום

 

ורד

 

לא שכיח להיתקל במחוזותינו בכלות אורבניות אשר בוחרות באיפור דרמטי ולכן ורד לחלוטין מתבלטת בשטח. האיפור המעושן והשפתיים הניטראליות, מתכתבים בצורה מושלמת עם השיער הג'ינג'י הרותח וכך מתקבל לוק של מישהי שמבינה ב-Fashion ולא מפחדת מאיפור, מעשה ידיה של ליאט בן שמשון.

 

 

צילום: אילן מור, איפור ועיצוב שיער: ליאט בן שמשון

 

עינב

 

כלת הפין- אפ האהובה שלנו בחרה בלוק שכולו רטרו וממש נראה כמו לקוח מתוך גלויה: אייליינר חתולי, שפתיים אדומות ולחיים מפוסלות. גם השיער קיבל כמובן טאץ' של פעם והלוק הסופי העניק לעינב לוק קלאסי שיש בו גם קמצוץ רוקנרול (או מטאל, במקרה שלה).

 

צילום: אורי מרשנסקי, איפור ועיצוב שיער: דפנה בר-אל

 

ניצן

 

רעמת תלתלים ועיניים ירוקות עמוקות... ניצן הכלה האורבנית היא ללא ספק יפיפייה אמיתית, אז כמובן שהאיפור והשיער רק הדגישו זאת. השילוב בין צלליות בצבעים מטאליים חמים לבין עיניים בצבע ירוק הוא פשוט מתבקש וכאן אפשר לראות דוגמא מוצלחת לכך.

 

צילום: דבורה מטלי ודבורה, איפור: נורית חן, עיצוב שיער: יעל איתן

 

ניב

 

בניב זיהינו מיד את האיכויות הנוסטלגיות - ואין ספק שהאיפור והשיער לקח אותן למחוזות אחרים, רחוקים מכאן בכמה עשרות שנים. תסרוקת אסופה סמי מרושלת ואיפור עיניים מודגש שהבליט עוד יותר את צבען הכחול - הפך את הלוק של ניב לאחד העדינים והרכים שבהם נתקלנו.

 

 

צילום: שי פרנקו, איפור ועיצוב שיער: אילה אדלשטיין

 

איריס

 

צמה מאסיבית ומרשימה, אך לא סופר מוקפדת - כזו שמשתחררות ממנה מדי פעם כמה קצוות שיער כמו במקרה ופוגשות בקישוט פרחים פסטלי. התסרוקת של איריס היא כמו של נסיכת דיסני בעלת לוק מודרני (מישהו אמר - "פרוזן"?), יחד עם אייליינר מודגש ופנים ש"חוממו" על ידי ברונזר מחמיא ויצרו יחדיו לוק שהוא נקי אך גם בעל נוכחות.

 

צילום: טלי ודבורה, איפור ועיצוב שיער: קארמה לאחם

 

ענת

 

אחרונה אך בהחלט חביבה ברשימה שלנו היא ענת, שללא ספק משתייכת לזן הכלות האמיצות שאנו לחלוטין אוהבות: איפור סגול מעושן ותלתלים ג'ינג'יים מקושטים בתכשיטי סטימפאנק, התאימו לשמלתה המדליקה ולגלימת הקטיפה שקישטה אותה. ללא ספק איפור רוקנרול לתפארת!

 

 

צילום: מאמא צלמים, איפור ועיצוב שיער: רינת שור

 

✮✮✮

 

כלות עדינות ועד לכלות טרנדיות, רוקיסטיות ואמיצות - אין ספק שהלוקים שהביטו בנו מהמסך בשנה החולפת היו מגוונים אך המכנה המשותף ביניהם מובהק - את כולם אנו אוהבות וכולן הותירו אותנו ספיצ'לס!

 

 

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)